Citaat:
Nou, is het dan wel verstandig om dit onderwerp op bokt aan te snijden? Ik denk dat de meeste bokt-bezoekers 'dit niet eerst zelf hebben meegemaakt'
Als ik op een manege of rijvereniging ben waar vanaf B niveau al kür gereden wordt, dan valt het daar juist op dat het publiek luid en duidelijk zijn enthousiasme laat blijken. De toprijders maken dit zelden mee, maar de basisruiters des te meer, of ben ik altijd op de verkeerde wedstrijden geweest ? Ergo, doordat de topruiters het hele landelijke circuit overslaan, blijven deze paarden ook altijd vreemd aankijken tegen het feit dat het wel eens heel rommelig kan zijn. Met bijvoorbeeld Hoofddorp als een wedstrijd waar de springruiters plotseling de dressuurring in bokken.
Citaat:
Ten eerste denk ik dat je weinig problemen hiermee zult hebben, als die haaien in de richting van jouw bankrekening zwemmen....
Gelukkig kan ik nog steeds Nee zeggen tegen klanten waar ik niet mee door de bocht kan, want het is en blijft een hele nauwe samenwerking, als je het tenminste goed wil doen.
Citaat:
Ten tweede kan het ook gewoon zijn dat deze zelfde haaien het wel leuk vinden om hierover te discussiëren en dit dan ook doen omdat ze het interessant vinden hierover mee te praten en mee te denken???
Daar heb je volkomen gelijk in, maar dan kan ik opmerkingen als "probeer maar een paar goede paarden voor DVB te kopen" niet plaatsen.
Theo