Ik verwacht jou nog wel te kunnen zien.
( ben blij dat ik niet als eerste van de ring hoef te starten haha

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Bettine schreef:Die komen volgens mij zo snel mogelijk op http://www.startlijsten.nl te staan. De lijsten van de paarden van vorige week staan er al.
Hanneke_S schreef:Als de uitslagen bekend zijn, komt dat dan ergens online te staan? Mijn oude pony met haar eigenaar doen ook mee en ben benieuwd hoe en wat ze rijden....
Succes iedereen die nog moet starten!
Ctal schreef:Hmm das op n schimmel, die 2e of niet? 2e proef had ze 164, andere weet k niet.
Maar ze waren te laat, want ze waren ook bij de nieuwe heuvel geweest ofzo? En ze gingen zo de ring in, terwijl ze nu als laatsten moesten. Dat was wel n beetje jammer. Want daardoor zijn 2 andere amazone's of iig 1 niet meer de 2e proef gaan rijden. Ze waren namelijk al anderhalf uur in het zadel. Dus dat was niet zo sportief.
Erg mooie pony trouwens!
Ctal schreef:Wie zijn je teamgenootjes dan??
Bij mij ging het bagger, 2e x M2.. 1ste proef ging super slecht, 150 pnt.
2e proef ging betrekkelijk beter..144pntDaar zakt je broek echt van af.
Die proef ging soortgelijk als vorige week toen ik 157 en 158 pnt had![]()
Ik begrijp er soms helemaal niets van.
Evine gaat geloof ik helemaal niet zo goed, dacht niet dat ze veel punten had gehaald. Ze zei dat het voor haar gevoel wel lekker ging. Misschien heeft ze de andere proef hogere punten.
Hanneke_S schreef:Jammer dat het slecht ging, maar als het pas je tweede keer M2 is zou ik me nog geen zorgen makenMaarre... bedoel je dat het rijden in het algemeen (dus altijd) met haar en Image niet zo super gaat of vandaag niet? Ach, ze heeft Image nog niet zo lang en voordat ik haar goed aan het lopen had.... Maar als ze eenmaal voor je werkt...