reactie van Ulla op goud van ANKY

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:16

Cittemee schreef:
Ach ja, verliezen is nooit leuk maarja zoals iemand net al zei, Inge is dan wel weer zo sportief!

Ulla heeft niet verloren, ze heeft zilver gewonnen en daar mag ze ook blij mee zijn.

wenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:18

WWWiske schreef:
Quote:

Ulla Salzgeber, bekend om haar nukkige buien, toonde zich een slecht verliezer en mopperde op de jury. ,,Tegen zo’n manier van jureren valt niet te rijden", reageerde de Duitse amazone weinig professioneel. Voor Rusty zit de carrière er op. ,,Ik rij hem thuis nog wat en doe wat shows", aldus de 46-jarige Salzgeber.

De jury heeft het weer gedaan

Bloos lekker onsportief zeg anky was gewoon veel beter zei maakte meer fouten en het zag er niet echt elegant uit zeg maar Knipoog

ze kan het gewoon niet hebben dat een jong paard het beter doet als die van haar

wenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:18

DeesDeBest schreef:
Ulla heeft niet verloren, ze heeft zilver gewonnen en daar mag ze ook blij mee zijn.

jah precies zilver is ook MEGA goed

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 13:45

ik vond die Salzgeber heel erg onsportief!! met de prijsuitreiking keek ze heel arrogant...jonge kzou al blij zijn met brons!! en ze hebbe met het team ook al goud! en springen ook al! kvind dat ze tevreden moeten zijn Scheve mond agjah..die duitsers...hopelijk winne ze springen individueel niej! Nagelbijten / Gniffelen kben supperzenuwachtig voor morge Rolleyes

Kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:25

toscana schreef:
Anky reed volgens haarzelf ook de perfecte Kur en dat was in de jurering gewoon terug te zien.. nadat de score van Anky bekend was wist ik voor mijn gevoel al dat het haast onmogelijk was voor Ulla om nog goud te halen. Die franse chansons zullen het bij het franse jurylid ook wel goed gedaan hebben trouwens Tong uitsteken ongetwijfeld een stuk beter dan die afschuwelijke compositie van Ulla wat ook qua muzieksoorten niet echt bij elkaar past Haha!

Dat zeg je nu wel, maar die muziek past wel bij dat paard, kun jij je Rusty voorstellen als die de proef met Anky's muziek had moet lopen?
Dat zou er volgens mij krankjorum uitgezien hebben.

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:28

ohw jah toen ik de proef van ulla salzenberger zag vond ik echt niet mooi die muziek bah en ook is ulla en die paard errrig gespannen Scheve mond
anky muziek is echt leuk

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 14:33

Nou, ze was na afloop eigenlijk pislink en wist zich met moeite te beheersen om er niet nog meer uit te gooien. Alleen die sneer naar die ene jury kon ze niet binnenhouden. Maar haar kop sprak boekdelen..... Die was me toch woest....

Cittemee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:40

DeesDeBest schreef:

Ja dat is absoluut waar, maar toch heeft ze min of meer verloren van 'ons' Haha! Anky, maargoed mischien zie ik het verkeerd hoor.... Verward

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 15:51

ach ja doe gek geeft de jury de schuld, die heb het weer gedaan natuurlijk. wat onsportief zeg ze kan gewoon niet tegen er verlies bah!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:37

Ik vond haar erg onsportief Scheve mond Vind dat als je op zo'n niveau komt (ook op andere hoor) toch wel een beetje blij kan zijn voor de ander

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 16:40

Dit staat op stegen.net:
Citaat:
En Ulla Salzgeber toonde zich een slecht verliezer door te stellen dat er van de jurering weinig deugde. Met name het Poolse jurylid Wojciech Markowski moest het ontgelden, want die zou haar door zijn lage waardering in de Special de titel door de neus hebben geboord. Verder commentaar lijkt me niet nodig. Ik vier liever feest na dit geweldige en verdiende succes!

Het ging dus niet over de beoordeling van de kur - moet trouwens zeggen dat ik deze verslaggeving van Stegen niet echt vind uitblinken door objectiviteit........

Laten we concluderen dat Ulla Salzgever en Rusty de afgelopen jaren enorm goed hebben gereden en dat het daarom begrijpelijk zuur is dat ze geen goud hebben gewonnen. Misschien heeft Salzgeber best wel iets gezegd wat niet zo netjes was. Toch vind ik dat wat Anngeti zegt ook wel erg met modder gooien:
Citaat:
Nou, ze was na afloop eigenlijk pislink en wist zich met moeite te beheersen om er niet nog meer uit te gooien. Alleen die sneer naar die ene jury kon ze niet binnenhouden. Maar haar kop sprak boekdelen..... Die was me toch woest....

Ik heb er anders tegenaan gekeken, volgens mij was ze erg teleurgesteld, 't was wel haar laatste wedstrijd met Rusty - enfin ik val in herhaling, 't zal wel duidelijk zijn wat ik bedoel.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:00

Kendra schreef:
Dit staat op stegen.net:

Ik heb er anders tegenaan gekeken, volgens mij was ze erg teleurgesteld, 't was wel haar laatste wedstrijd met Rusty - enfin ik val in herhaling, 't zal wel duidelijk zijn wat ik bedoel.

Om kwart voor 12 was er gisteren een rechtstreeks intervieuw.

De vraag wordt dan gesteld op Duitsland:
Was je het eens met de Jury ?

Haar antwoord was na 2 maal aandringen van de reporter heel duidelijk.

"Ik weet het niet want ik heb Anky niet zien rijden."

Zijn er iets eerdere uitspraken gedaan dan valt dat onder de catogorie emotie.

Hier zitten er een stel tussen die met modder wil gooien en er niet bij waren toen Sjef Janssen jaren geleden zelf echt kritiek had op de Jury .
Zo ook die zelfde "pers" of waar ze zich ook voor uitgeven.

Ik denk dat het nog steeds gaat over de sport i.p.v. rascistisch onderbuik gevoelens (Duitsers) die bij een aantal hier van generatie op generatie na 50 jaar overgeerfd wordt.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:19

Ik weet wat
Ulla op het podium zei!!!!

[Over 4 jaar heb ik lingh onder mijn kont
ik kan me voorstellen dat Anky even pissed off was

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:22

kan je lip lezen dan?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:25

Wie weet..
Het is m.i. het enige wat je tegen Anky op dat moment kan zeggen en haar glimlach doen verdwijnen!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:25

In vier jaar kan er heel veel gebeuren. Laten we genieten van dit moment.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:29

Cassidy schreef:
In vier jaar kan er heel veel gebeuren. Laten we genieten van dit moment.

Morgen al.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:30

Yep, vandaag al...Lips are sealed

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:36

toen ik ulla zag rijden dacht ik dat wordt goud BALEN!! dat dacht ik echt, want het was een mooie proef alleen was anky veel leuker om naar te kijken en ben een anky fan op en top dus kreeg tranen en kippenvel toen de uitlsag kwma, maar ergens snap ik het wel vorig jaar werd ze verslagen en nu weer door een jonger paard.. en haar rusty gaat nu ook en ze zal nooit meer goud met hem halen op de spelen maja als je een beetje sportief bent zaou je het super voor anky vinden ze heeft het meer dan verdiend en dit is gewoon super super super

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:42

Mijn god, hoe snel kan een roddel gebaseerd op een blik van Ulla richting Anky en een stukje uit een krant, verkeerd worden opgevat en uitgelegd, Bah, bah, bah en nog eens bah. Het is toch verdorie wel voor te stellen dat Ulla het jammer vindt dat ze geen goud gewonnen heeft???? Lijkt me niet meer dan logisch! De duitserhaat wordt weer lekker gevoed hier. Jammer.... Scheve mond

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:44

en toch kan ik Ulla best begrijpen, ze is de afgelopen 4 jaar nummer 1 geweest. niemand kon er aan tippen. Moeilijke tijd emt die doping affaire en dan mag je toch nog meedoen met de olympische spelen. Je rijdt een fantastische GP en staat 4% voor, Je spécial gaat minder en het jurylid dat je het minste punten geeft is natuurlijk de grootste boosdoener (net als diegene die de pluis microfoons in de plantenbakken hebben gelegd). Dan rij je een hele goede Kür maar wordt je toch achter zo'n blond nederlands grietje gezet dat pas 2 jaar op der springpaard rijdt. Tuurlijk ben je dan niet tevreden met je zilveren plak, je ging voor goud al 4 jaar lang. Die tegenslag verwerk je niet binnen een kwartiertje.
En over 4 jaar gaat t goud toch naar Imke met Lancet (zal de rest vand e wereld alvast hier op voor gaan bereiden)

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:46

Citaat:
Dit staat op stegen.net:
Quote:
En Ulla Salzgeber toonde zich een slecht verliezer door te stellen dat er van de jurering weinig deugde. Met name het Poolse jurylid Wojciech Markowski moest het ontgelden, want die zou haar door zijn lage waardering in de Special de titel door de neus hebben geboord.

Enorm mooie en onafhankelijke verslaggeving. Verward
Als je zelf even de punten gaat opzoeken dan zie je dat de beoordeling van Ulla in de GPS normaal is maar dat de punten van Anky zijn:
76.800 (1) 82.600 (1) 76.400 (1) 77.800 (1) 75.400 (1) Die 82 is van het poolse jurylid en zit dus een 6-tal punten boven de rest.
Daarover ging haar opmerking en dat had niks met de Kür te maken.

caranthir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 17:58

Picasso schreef:
Mijn god, hoe snel kan een roddel gebaseerd op een blik van Ulla richting Anky en een stukje uit een krant, verkeerd worden opgevat en uitgelegd, Bah, bah, bah en nog eens bah. Het is toch verdorie wel voor te stellen dat Ulla het jammer vindt dat ze geen goud gewonnen heeft???? Lijkt me niet meer dan logisch! De duitserhaat wordt weer lekker gevoed hier. Jammer.... Scheve mond

Kan het niet beter zeggen.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:02

Zannekin schreef:
Blijkbaar scoort dat beter in de krant? Je gelooft toch niet alles wat de kranten schrijven.
Als je het live hoorde weet je beter.

Ik heb live toch echts iets gehoord dat ze de achterstand in de Special van 6% niet correct vond en letterlijk zei: Tegen zo'n jurering kan ik niet rijden"!

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 18:08

Zannekin schreef:
Als je zelf even de punten gaat opzoeken dan zie je dat de beoordeling van Ulla in de GPS normaal is maar dat de punten van
Anky
zijn:
76.800 (1) 82.600 (1) 76.400 (1) 77.800 (1) 75.400 (1) Die 82 is van het poolse jurylid en zit dus een 6-tal punten boven de rest.
Daarover ging haar opmerking en dat had niks met de Kür te maken.

Dit geeft geen 6 punten achterstand . Een reporter die geen Duits verstaat mag het dan op z'n minst toch effe gaan opzoeken wat hij schrijft.