Cittemee schreef:Ach ja, verliezen is nooit leuk maarja zoals iemand net al zei, Inge is dan wel weer zo sportief!
Ulla heeft niet verloren, ze heeft zilver gewonnen en daar mag ze ook blij mee zijn.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
WWWiske schreef:Quote:
Ulla Salzgeber, bekend om haar nukkige buien, toonde zich een slecht verliezer en mopperde op de jury. ,,Tegen zo’n manier van jureren valt niet te rijden", reageerde de Duitse amazone weinig professioneel. Voor Rusty zit de carrière er op. ,,Ik rij hem thuis nog wat en doe wat shows", aldus de 46-jarige Salzgeber.
De jury heeft het weer gedaan
toscana schreef:Anky reed volgens haarzelf ook de perfecte Kur en dat was in de jurering gewoon terug te zien.. nadat de score van Anky bekend was wist ik voor mijn gevoel al dat het haast onmogelijk was voor Ulla om nog goud te halen. Die franse chansons zullen het bij het franse jurylid ook wel goed gedaan hebben trouwensongetwijfeld een stuk beter dan die afschuwelijke compositie van Ulla wat ook qua muzieksoorten niet echt bij elkaar past
Citaat:En Ulla Salzgeber toonde zich een slecht verliezer door te stellen dat er van de jurering weinig deugde. Met name het Poolse jurylid Wojciech Markowski moest het ontgelden, want die zou haar door zijn lage waardering in de Special de titel door de neus hebben geboord. Verder commentaar lijkt me niet nodig. Ik vier liever feest na dit geweldige en verdiende succes!
Citaat:Nou, ze was na afloop eigenlijk pislink en wist zich met moeite te beheersen om er niet nog meer uit te gooien. Alleen die sneer naar die ene jury kon ze niet binnenhouden. Maar haar kop sprak boekdelen..... Die was me toch woest....
Kendra schreef:Dit staat op stegen.net:
Ik heb er anders tegenaan gekeken, volgens mij was ze erg teleurgesteld, 't was wel haar laatste wedstrijd met Rusty - enfin ik val in herhaling, 't zal wel duidelijk zijn wat ik bedoel.
Citaat:Dit staat op stegen.net:
Quote:
En Ulla Salzgeber toonde zich een slecht verliezer door te stellen dat er van de jurering weinig deugde. Met name het Poolse jurylid Wojciech Markowski moest het ontgelden, want die zou haar door zijn lage waardering in de Special de titel door de neus hebben geboord.
Picasso schreef:Mijn god, hoe snel kan een roddel gebaseerd op een blik van Ulla richting Anky en een stukje uit een krant, verkeerd worden opgevat en uitgelegd, Bah, bah, bah en nog eens bah. Het is toch verdorie wel voor te stellen dat Ulla het jammer vindt dat ze geen goud gewonnen heeft???? Lijkt me niet meer dan logisch! De duitserhaat wordt weer lekker gevoed hier. Jammer....
Zannekin schreef:Blijkbaar scoort dat beter in de krant? Je gelooft toch niet alles wat de kranten schrijven.
Als je het live hoorde weet je beter.
Zannekin schreef:Als je zelf even de punten gaat opzoeken dan zie je dat de beoordeling van Ulla in de GPS normaal is maar dat de punten van
Anky zijn:
76.800 (1) 82.600 (1) 76.400 (1) 77.800 (1) 75.400 (1) Die 82 is van het poolse jurylid en zit dus een 6-tal punten boven de rest.
Daarover ging haar opmerking en dat had niks met de Kür te maken.