Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht

Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Faniek schreef:Wist je?
Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht
Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!
LovesSaartje schreef:dan raad ik de TS aan om met die grotere pony verder te gaan, aangezien ze nu toch 3 cm onder de buik van die shet komt. Val je er zometeen zo vanaf de zeikant af, loopt die pony zo over je benen heen
Faniek schreef:Ach ik heb al eens een shet op me rug gehad toen ik nog wat jonger was ach voel je niks van (alleen 400 kilo op je rug)
(ik viel eraf omdat vriendinnen van mij haar gingen opjagen en ik wou niet springen springt die over zo'n ding heen en verloor mijn evenwicht ik wou gewoon even stappen op haar)
Faniek schreef:Wie rijd er nou op een shet wedstrijden
Je rijd dan met zadel etc dus je benen zitten dan losser dus je stoot eerder de benen aan....
Ik geef toe ik rij ook nog wel eens op shetlanders, maar dit zijn grote shets ook en ik rij zonder zadel en rij d'r voor de lol daar hebben ze plezier in...
Je doet je shet hier iig geen plezier meer je moet been kunnen bijleggen enzo daar is het geen pony voor
ukkiepuk schreef:De TS weet dat ze iets te lang is (Wanneer ben je dat dan??) maar ze is zeker niet te zwaar en heeft plezier met haar pony. De jury vond deze combinatie wrs niet slecht anders krijg je echt deze punten niet.
rommie schreef:ik wil niet arrogant over komen hoor... maar L (dressuur) bij de A ponys is hetzelfde als B bij C pony's t/m paarden dus dat stelt echt niks voor...
ik vind het trouwens ook wel verdomt toevallig dat je op deze 2 foto's allebei groot lijkt terwijl dat in het echt niet zo is volgens jou...waarom zet je er dan niet een foto bij waarop je NIET te groot lijkt om te bewijzen dat t zo is??
rommie schreef:nou jij bent te eerste die zegt dat ze weet dat ze te lang is.. zelf houd ze nogsteeds vol dat het perfect past dus jullie spreken mekaar een beetje tegen![]()
en trouwens, op onderlinge wedstrijden geven juryleden ALTIJD hoge punten dus zo geweldig is dat nou ook weer niet...
ukkiepuk schreef:Als je het totaal niets vindt en het is al heel vaak gemeld in het topic kun je ook niets zeggen en/of de TS een PB sturen...
rommie schreef:ze vraagt toch wat we er van vinden? moet ik dan omdat zoveel mensen het al hebben gezegd mn bek maar houden? nou sorry hoor maar daarvoor moet je niet bij mij zijn!
ukkiepuk schreef:Jij bent degene die dit persoonlijk opvat, was echt niet zo bedoeld ook niet om iemand uberhaupt aan te vallen.
rommie schreef:nouja als je mijn berichtje kwoot lijkt het me niet zo vreemd dat ik het opvat alsof het voor mij bedoeld is...