wedstrijd&wedstrijdfotos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:15

Wist je?
Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht Tong uitsteken

Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:24

Faniek schreef:
Wist je?
Dat je harder valt van een shet dan van een groot paard? bij een paard okm je meestal handiger terecht Tong uitsteken

Btw dat met been schoppen tegen het hoofd heb ik ECHT zien gebeuren!

dan raad ik de TS aan om met die grotere pony verder te gaan, aangezien ze nu toch 3 cm onder de buik van die shet komt. Val je er zometeen zo vanaf de zeikant af, loopt die pony zo over je benen heen Scheve mond

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:26

xxsummyxx schreef:
in het egt kom in net 2 centimeter bij ze buik uit Verward
duss....het is een leuk gezicht

Dan zou ik eerst maar eens leren meten.
2 cm.... Ammehoela!
Vind je dat je geloofwaardig overkomt op deze manier?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:30

gabyfedde schreef:
2 cm.... Ammehoela!

geen 2 cm, t is nu 3 cm, we zijn weer een bladzijde verder, en ze groeid steeds sneller, eerst was t 1 cm, daarna 2cm, dus nu 3 cm Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:31

LovesSaartje schreef:
dan raad ik de TS aan om met die grotere pony verder te gaan, aangezien ze nu toch 3 cm onder de buik van die shet komt. Val je er zometeen zo vanaf de zeikant af, loopt die pony zo over je benen heen Scheve mond

Ach ik heb al eens een shet op me rug gehad toen ik nog wat jonger was ach voel je niks van (alleen 400 kilo op je rug)

(ik viel eraf omdat vriendinnen van mij haar gingen opjagen en ik wou niet springen springt die over zo'n ding heen en verloor mijn evenwicht ik wou gewoon even stappen op haar)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:36

Faniek schreef:
Ach ik heb al eens een shet op me rug gehad toen ik nog wat jonger was ach voel je niks van (alleen 400 kilo op je rug)

(ik viel eraf omdat vriendinnen van mij haar gingen opjagen en ik wou niet springen springt die over zo'n ding heen en verloor mijn evenwicht ik wou gewoon even stappen op haar)

neej, idd, daar voel je niks van, alleen maar even 400 kg, dat is tegenwoordig helemaal niks meer!
Haha!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:39

owja, en die cap, dat is toch geen veiligheidscap of wel?
als t wel een veiligheidscap is, heb ik niks gezegt!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:08

LovesSaartje schreef:

Lol hoeft niet op wedstrijden voor zover ik weet Tong uitsteken

Maar goed nog 1 opmerking voor de ts:
Ga op een normale pony rijden en niet op een shet!

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:11

Faniek schreef:

k dacht van wel, dat dat per 1 nog wat verplicht met een veligheidscap gereden moest worden?

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 21:11

Faniek schreef:

*amen*

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:11

Faniek schreef:
Wie rijd er nou op een shet wedstrijden Verward
Je rijd dan met zadel etc dus je benen zitten dan losser dus je stoot eerder de benen aan....
Ik geef toe ik rij ook nog wel eens op shetlanders, maar dit zijn grote shets ook en ik rij zonder zadel en rij d'r voor de lol daar hebben ze plezier in...

Je doet je shet hier iig geen plezier meer je moet been kunnen bijleggen enzo daar is het geen pony voor

IK

Is daar iets mis mee dan?? Het is toch een pony?? Voor pony's worden toch ook wedstrijden georganiseerd??

Ik vind dat er nu wel genoeg gezeurd is in dit topic, zowel over de lengte van de ruiter en haar manier van rijden. Lekker motiverend.....

De TS weet dat ze iets te lang is (Wanneer ben je dat dan??) maar ze is zeker niet te zwaar en heeft plezier met haar pony. De jury vond deze combinatie wrs niet slecht anders krijg je echt deze punten niet.

Advies aan de TS: trek je er niks van aan en ga gewoon lekker rijden. Plaats ook eens foto's van bijv. de zijkant zodat je kunt bewijzen dat je niet erg lang bent. (Blijkbaar hebben sommigen dat bewijs hier nodig)

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:22

ukkiepuk schreef:
De TS weet dat ze iets te lang is (Wanneer ben je dat dan??) maar ze is zeker niet te zwaar en heeft plezier met haar pony. De jury vond deze combinatie wrs niet slecht anders krijg je echt deze punten niet.

nou jij bent te eerste die zegt dat ze weet dat ze te lang is.. zelf houd ze nogsteeds vol dat het perfect past dus jullie spreken mekaar een beetje tegen Haha!
en trouwens, op onderlinge wedstrijden geven juryleden ALTIJD hoge punten dus zo geweldig is dat nou ook weer niet...

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:29

rommie schreef:
ik wil niet arrogant over komen hoor... maar L (dressuur) bij de A ponys is hetzelfde als B bij C pony's t/m paarden dus dat stelt echt niks voor...

ik vind het trouwens ook wel verdomt toevallig dat je op deze 2 foto's allebei groot lijkt terwijl dat in het echt niet zo is volgens jou...Verward waarom zet je er dan niet een foto bij waarop je NIET te groot lijkt om te bewijzen dat t zo is??

is goed dat zal ik doen dan stuur ik heb wel via een pb *LOL*

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:31

gabyfedde schreef:
2 cm.... Ammehoela!

i kweet het veel beter dat jouw
in het egt heb je me pony amper gezien joh dus

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:31

xxsummyxx schreef:
is goed dat zal ik doen dan stuur ik heb wel via een pb *LOL*

Mogen wij het tegendeel soms niet zien ?

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:32

rommie schreef:
nou jij bent te eerste die zegt dat ze weet dat ze te lang is.. zelf houd ze nogsteeds vol dat het perfect past dus jullie spreken mekaar een beetje tegen Haha!
en trouwens, op onderlinge wedstrijden geven juryleden ALTIJD hoge punten dus zo geweldig is dat nou ook weer niet...

* Oké niet duidelijk genoeg opgeschreven ik zie wat ik vergeten ben. "Ze weet nu onderhand dat ze iets te lang is.

* Op onze onderlinge wedstrijden wordt niet ALTIJD hoog gepunt. Eerder juist strenger omdat het evt. een voorbereiding moet zijn voor de off. Het is dus per jury verschillend en dus niets over te zeggen.

Mss heeft ze deze punten helemaal niet gehaald, so what laat haar lekker rijden als ze dat wilt. Als je het totaal niets vindt en het is al heel vaak gemeld in het topic kun je ook niets zeggen en/of de TS een PB sturen...

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:32

Faniek schreef:

doe ik toch niet

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:35

ukkiepuk schreef:
Als je het totaal niets vindt en het is al heel vaak gemeld in het topic kun je ook niets zeggen en/of de TS een PB sturen...

ze vraagt toch wat we er van vinden? moet ik dan omdat zoveel mensen het al hebben gezegd mn bek maar houden? nou sorry hoor maar daarvoor moet je niet bij mij zijn!

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:37

ja bij mij wordt er streng op gelet!!

en ik blijfop mij shet rijden wanneer ik wil
ik ben er inderdaad een beetje te groot voor maar dat maakt niks uit
en ik kan nog lang niet mee lopen
en kom ook niet tegen de benen
over een week heb ik bewijs Schijnheilig dan laat ik een foto van nu zien op mijn shetje

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:40

LovesSaartje schreef:

dat is niet verpligt hoor bij mij manege

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:43

rommie schreef:
ze vraagt toch wat we er van vinden? moet ik dan omdat zoveel mensen het al hebben gezegd mn bek maar houden? nou sorry hoor maar daarvoor moet je niet bij mij zijn!

Jij bent degene die dit persoonlijk opvat, was echt niet zo bedoeld ook niet om iemand uberhaupt aan te vallen. Kom op zeg het meisje is 12 jaar, is trots dat ze wedstrijdjes op haar shet kan rijden en beult hem toch niet af Verward

Ik zie genoeg kleinere kinderen die shetlanders de hele tijd in de bek trekken of verrot slaan, zie ik toch liever een groter meisje die normaal rijdt

A0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:49

ukkiepuk schreef:
Jij bent degene die dit persoonlijk opvat, was echt niet zo bedoeld ook niet om iemand uberhaupt aan te vallen.

nouja als je mijn berichtje kwoot lijkt het me niet zo vreemd dat ik het opvat alsof het voor mij bedoeld is... Verward
Laatst bijgewerkt door A0000 op 05-08-04 22:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:50

Is het nu werkelijk nodig om alles 50x te herhalen? Ik geloof dat de TS nu wel doorheeft dat ze te lang is voor haar Shetlander Scheve mond

Commentaar is heus niet erg, maar dat kan ook op een normale manier gezegd worden.
Het zou zonde zijn als er hierdoor een slotje op het topic kwam, hou het dus een beetje gezellig Lachen

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-04 22:52

LovesSaartje schreef:
stel je voor, je bent op wedstrijd en je schopt zo al die letters weg Bloos!

nouja dat slaat nergens op

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:56

rommie schreef:
nouja als je mijn berichtje kwoot lijkt het me niet zo vreemd dat ik het opvat alsof het voor mij bedoeld is... Verward

Heb het nagelezen en het lijkt idd zo, was niet de bedoeling. Het was meer in het algemeen maar ik gebruikte idd het woordje je op het verkeerde moment.

God wat kun je je moeilijk uitdrukken met typen zeg ipv iets gewoon verwoorden