Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wie heeft Sponsor of rijdt Reclame

Sponsor
25 (38%)
Reclame
40 (61%)

Totaal aantal stemmen: 65

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 08:49

Noureyev schreef:
O:) schopje Schijnheilig

Want? Hoeveel pagina's wil je vol krijgen dan Verward ?

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 09:23

Anoukie schreef:
Pfff en dan te bedenken dat ik jullie zo goed gesponsord heb met al die euro's die ik al uitgegeven heb Schijnheilig. Kentucky jas, sweater, Kavalkade dekje + bandages (wat had ik nog meer Yokie Haha!),...

Wanneer ik constant presteer, wil ik jullie dekje niet eens meer Clown Schijnheilig.

Mwa, toch wel, ben niet zo moeilijk over te halen Knipoog

Da's geen sponsoren... da's leuke spullen kopen! Heel af en toe doet een leverancier mee met mijn sponsoring. Normaal gesproken dus betaal ik alles uit eigen zak... en die zak moet gevuld worden, dus verkoop ik kwaliteits ruitersportartikelen Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:21

GeJe schreef:
Da's geen sponsoren... da's leuke spullen kopen! Heel af en toe doet een leverancier mee met mijn sponsoring. Normaal gesproken dus betaal ik alles uit eigen zak... en die zak moet gevuld worden, dus verkoop ik kwaliteits ruitersportartikelen Haha!

Er staat niet voor niets Schijnheilig bij Knipoog. Geen zorgen hoor, ik heb er niet minder om geslapen Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:25

Met mijn pony's ben ik 4 jaar gesponserd door Dopharma (flink verkeerd geschreven Tong uitsteken)
Van hun kreeg ik alles behalve tuig. dus dekjes, dekens, beschermers, rijjasje, voer, startgelden voor hun wedstrijden.

Maar hier zaten wel verplichtingen aan! ik moest een bepaald aantal wedstrijden in het seizoen rijden. op bepaalde plaatsen waar hun wedstrijden hadden, dit betekende dus ooit wel 2 uur rijden.

Nu word ik gesponserd met door mijn vaders bedrijf voor alles eigenlijk, en door 2 bedrijven van vrienden van mijn vader.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:30

vonneke schreef:
Met mijn pony's ben ik 4 jaar gesponserd door Dopharma (flink verkeerd geschreven Tong uitsteken)

Klinkt alsof je elke week een plasje mocht inleveren......... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:13

haha zo erg waren ze gelukkig nog net niet!!

Volgens mij is hun vetarinaire farmica dopingvrij Tong uitsteken

micky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:37

hi,

Ik heb voor wedsrijden een deken van McDonalds ,die heb ik van mijn baas gekregen toen ik daar werkte en verder nog wat dekens en truien shirtjes van een aannemmers bedrijf van mijn zus dr schoon ouders. het is niet zo dat ik gesponserd word maar het is een soort reclame voor hun

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:06

Hoe komen je aan die sponsors dan? Buiten de ouders om!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:21

Goed rijden, veel scoren en meerdere paarden naar een hoger niveau rijden.
En als bovenstaande niet lukt, moet je het hebben van bekenden met een eigen zaak.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:24

Ik heb dezelfde sponsor als Ysbrand Chardon, dat is nl mijn werkgever. Ik heb alleen een dekje en een zweetdeken, maar ben er helemaal happy mee!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 07:08

Boomerang schreef:
Ik heb dezelfde sponsor als Ysbrand Chardon, dat is nl mijn werkgever. Ik heb alleen een dekje en een zweetdeken, maar ben er helemaal happy mee!

Je bedoelt de Greenery.

Mijn paard staat gestalt op manege Chardon *LOL*

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 07:15

Twinkelbell schreef:

Hoi gezellig dat je er weer betn.

Er zijn genoeg " kleine" bedrijven die een beetje extra reclame kunnen gebruiken.

Deze moet je net vinden, en aanbieden dat je hun zou willen promoten op wedstrijden op amateursnivea en binnen deze regio.
Om dat sponsering belastingaftrekbaar is zien een hoop "kleine" bedrijven dit wel zitten.

Wij noemen dit reclame rijden.
Je krijgt alleen spullen zoals dekens, jassen enz.
Maar voor jou en je paardje mooi meegenomen, toch?

En vraag het allereerst aan je werkgever, omdat je daar meestal een goede band mee heb scheelt dit al weer de helft Schijnheilig Haha!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 07:19

Twinkelbell schreef:

Je ouders mogen je niet sponseren.
Tenminste niet belastingaftrekbaar.
Geen van je familie trouwens

Waarom, moet je me niet vragen, dit heeft de wet verzonnen. Verward

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:22

Nou volgens mij als je een beetje creatief bent (en dat zijn ondernemers), is er best wel een manier waardoor de sponsorkosten van een familielid wel aftrekbaar zijn of worden. Kwestie van creatief boekhouden.

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 07:43

ik rij voor G&N comp. systeems.
wij hebben 2 dekens gekregen, 3 jassen en 2 dekjes
en als onze comp. kapot is maakt hij die gratis haha Tong uitsteken

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:14

Morris schreef:
Nou volgens mij als je een beetje creatief bent (en dat zijn ondernemers), is er best wel een manier waardoor de sponsorkosten van een familielid wel aftrekbaar zijn of worden. Kwestie van creatief boekhouden.

Ik werk zelf op de boekhouding, maar je moet dan wel zo creatief zijn dat de accountants er niet achterkomen.

En dat is af en toe best lastig hoor

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-04 12:32

HedwigG schreef:
ik rij voor G&N comp. systeems.
wij hebben 2 dekens gekregen, 3 jassen en 2 dekjes
en als onze comp. kapot is maakt hij die gratis haha Tong uitsteken

Dat is helemaal handig OK dan!

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:55

Nou, eigenlijk denk ik weleens kan best wat nieuwe spullen gebruiken...maar wil niet bij bedrijven gaan lopen smeken om spullen. Helaas heb ik geen werkgever, dus ook geen sponsor of reclame...

HedwigG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 13:10

Noureyev schreef:
Dat is helemaal handig OK dan!

dat is het zeker Lachen

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:10

wij hebben prachtige concours dekens met Visscher Culemborg erop, daar werkt mijn echtgenoot Haha!

Liekje1981

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 20:48

Zo kan het oomk via je wederhelft OK dan!

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:35

Ik word 100% gesponsert Cool
beter kan niet dus Schijnheilig en dat zonder reclame te maken Tong uitsteken

Osita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 23:50

He!!

Als iemand nog op zoek is naar een 4x4 (nieuw of gebruikt) neem dan eens een kijkje op www.leeuwenkamp4x4.nl

Zij zijn onze sponsor. Tevens kan het wellicht iets schelen in de aankoopprijs van een 4x4. Leeuwenkamp te Purmerend !

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 00:36

Ik heb eigenlijk 2 sponsors.. en ik rij reclame... Mijn vader: die betaald aalles voor Tornado. en later krijg ik waarschijnlijk ook dekens met mijn vaders bedrijfsnaam erop. (De Toolmakers)

En de eigenaar van Ixo, heeft een paar modezaken, en daarvan heb ik chabrakken, en dekens...

dihjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:16

Als het om sponsoring gaat ben ik echt heel benieuwd naar de ervaringen van beroeps/amateurs die flink gesponsord worden. Dus niet door papa of de baas, maar door bedrijven die iets verder gaan dan een sjabrakje, een statiedekentje en wat stickers op de trailer. (bijvoorbeeld een leuk deel salaris en/of een paard aankopen voor een ruiter)
Ik weet dat het bij het springen veelvuldig voorkomt, maar ben benieuwd naar de dressuur (en dan niet het verhaal van Anky en Edward), en dan vooral hen die nog niet echt landelijk bekend zijn, maar toch aanzienlijk gesponsord worden.

Wie kent zo iemand, of is er zelf één ?

Wat ik me ook afvraag: Waarom mag er geen reclame langs een dressuurring. Dressuur is op die manier niet interessant voor sponsors.
Bij het springen staat de hele ring vol reclameobjecten, wat ze daar dan hindernis noemen. Weet iemand of hier mogelijkheden voor zijn ?

(Ik vraag dit uit naam van iemand die graag iets zou willen doen aan sponsoring in de paardensport.
Dit heeft trouwens niks te maken met mijn nevenactiviteit met de foto's, maar onder de goede inzenders verloot ik wel een (aantal) witte sjabrak met www.paardenfoto.nl logo erop als geintje Knipoog )