Team voor Athene wordt morgen bekend gemaakt ?!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:05

Je vergeet het rook-Gordijn waardoor de bondscoach de zaken niet meer zo helder zag.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 21:08

*grinnik achter mijn bureau*

Abacab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:19

Jammer voor Antoinette en ook jammer voor Imke.
En nu maar hopen Hinnenman Idocus nog even klaar stoomt voor Marlies en dat Sven niet weer zo'n dipje krijgt als in Dusseldorf.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 23:58

Citaat:
Je vergeet het rook-Gordijn waardoor de bondscoach de zaken niet meer zo helder zag.

Een hele goede

Maar uiteindelijk is het voor Antoinette wel mooi Baalen

Theo

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:00

Ach, Edward hoeft iig geen Gal te spuwen Extreme duivel

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:05

Citaat:
Ach, Edward hoeft iig geen Gal te spuwen

Maar Edward krijgt lingh de punten niet die hij verdient.

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:08

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:37

Die Rutten is wel slim. Een leuk boerderijtje gebouwd door Gordijn, met een stel koeien van van Baalen, en een levenslange VIP Box bij alle Wereldbekerwedstrijden en een Vipbed bij YapYum.

Autodropje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 00:43

autodropje schreef:
Die Rutten is wel slim. Een leuk boerderijtje gebouwd door Gordijn, met een stel koeien van van Baalen, en een levenslange VIP Box bij alle Wereldbekerwedstrijden en een Vipbed bij YapYum.

Autodropje

Gadver, ik word echt misselijk van al die insinuaties hier.

Slechte verliezers heb je toch op de wereld.

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 02:21

Nou kunnen jullie hoog of laag springen maar had ik geen gelijk. ik zei het jullie al vanaf nijmegen dat het nog een hele klus zou worden om jarwo goed te krijgen. en jullie zeiden maar dat ie goed liep ik zag het in de appuyementen al en in de uitgestrekte draf. niemand zag het, maar een iemand was het met me eens. Ik gun het marlies van harte nu sven nog weg en imke erbij dan is het compleet

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 02:32

Citaat:
ik zei het jullie al vanaf nijmegen dat het nog een hele klus zou worden om jarwo goed te krijgen

Dit is de grootste kul die ik ooit gehoord heb, de blessure van Jarwo heeft totaal niets, maar dan ook niets te maken met de vorige blessure. En verder was er in Nijmegen niets anders aan de hand dan wat ook Ferro destijds had. Veel Ferro afstammelingen hebben moeite met de zijgangen, en dit werd en wordt opgelost door ze wat meer passage-achtig te laten draven. Bij Ferro heeft dat ook een aantal jaren geduurd, bij Jarwo zal het niet veel anders zijn. Als je een onregelmatige pas als kreupel wil gaan betitelen, dan lust ik er nog wel een paar. Johan Hinneman, Coby van Baalen en Inge Fokker stonden langs de lijn om Antoinette te helpen, en die hadden een kreupele Jarwo echt niet de ring in gestuurd !!!!!

Citaat:
Slechte verliezers heb je toch op de wereld.

Ik ben het met je eens over het gegooi met modder, maar je kunt niet stellen dat Antoinette een slechte verliezer is, want haar hoor je nergens over. Dat is haar kwaliteit maar tegelijkertijd ook haar tekortkoming.
Als ik eigenaar van Jarwo zou zijn kwamen ze er niet zo goedkoop van af, want in de topsport moet je nu éénmaal van je af bijten.
Ook Sven heeft destijds de NHS gedreigd met een rechtzaak, en toen riep iedereen , "die komt nooit meer in het team", maar je ziet maar !

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:13

Ik heb het ook niet over een van de ruiters Theo.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:18

autodropje schreef:

Autodropje

Ga ja dit wel even hardmaken?
Anders ben je hier al vér over de streep.......

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:33

CGJ12 schreef:
Ga ja dit wel even hardmaken?
Anders ben je hier al vér over de streep.......

Dat kun je die "Belg"niet kwalijk nemen.
Zulke veronderstellingen hoort daar bij de cultuur.
Daar men daar van uit gaat, dat zoiets maatschappelijk aanvaard is.
Volgens mij zat deze drop/drup ook in de vergunning-aktie tegen Melchior.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 09:49

Horsedances schreef:
Dit is de grootste kul die ik ooit gehoord heb, de blessure van Jarwo heeft totaal niets, maar dan ook niets te maken met de vorige blessure.

Theo

Ik hoop voor Antoinette dat de blessure ook niet te maken heeft met de oude blessure uit de tijd dat ze ZZ zwaar reed, toen zijn ze volgens mij een jaar uit de running geweest wegens een peesprobleem.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:03

Het schijnt de gewoonte op dit forum te zijn dat alles off-topic gaat en verzand in scheldpartijen. Ik heb maandag urenlang met de vader van Antoinette gesproken, en het gaat nergens anders over dan de strijd tussen twee veeartsen. Als ik (net zo als CGJ12 Haha! ) veearts was dan had ik me behoorlijk op mijn pik getrapt gevoeld, wanneer een collega mijn expertise in twijfel ging trekken. Zoals je in het stukje op de website van Horse-Academy kan lezen gaat het laatste vliegtuig, waar eventueel Imke en Lancet nog mee naar Athene kunnen vliegen, pas 18 augustus. Volgens mij kan er in een maand nog heel wat gebeuren. Om alle geruchten uit de wereld te helpen had de KNHS gewoon een second opinion moeten vragen. Door dit na te laten geven ze een voedingsbodem aan de geruchten dat er andere belangen mee spelen.

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:04

Horsedances schreef:
Het schijnt de gewoonte op dit forum te zijn dat alles off-topic gaat en verzand in scheldpartijen. Ik heb maandag urenlang met de vader van Antoinette gesproken, en het gaat nergens anders over dan de strijd tussen twee veeartsen. Als ik (net zo als CGJ12 Haha! ) veearts was dan had ik me behoorlijk op mijn pik getrapt gevoeld, wanneer een collega mijn expertise in twijfel ging trekken. Zoals je in het stukje op de website van Horse-Academy kan lezen gaat het laatste vliegtuig, waar eventueel Imke en Lancet nog mee naar Athene kunnen vliegen, pas 18 augustus. Volgens mij kan er in een maand nog heel wat gebeuren. Om alle geruchten uit de wereld te helpen had de KNHS gewoon een second opinion moeten vragen. Door dit na te laten geven ze een voedingsbodem aan de geruchten dat er andere belangen mee spelen.

Theo

Volgens mij scheld iedereen op de posting van Autodropje Theo, en niet op die van jou Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:08

18 augustus is te laat voor het paard om nog te kunnen acclimatiseren.

De veearts die optreedt in het belang van het PAARD zegt: " ja hoor, deze kan over een paar weekjes best de zwaarste proef lopen, wel drie ook in korte tijd".
Terwijl:
De arts die denkt in het belang van het paard, het team en Erica T. zegt: " nee, ik denk dat dit paard in zulk kort tijdsbestek geen zware prestatie kan leveren".

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:17

Ik denk niet dat Bert met opzet een dierenarts heeft geraadpleegd om er voor te zorgen dat Jarwo NIET meemocht.
Hij had JARWO maar al te graag meegenomen, omdat zonder Jarwo de medaille-kansen gewoon stukken kleiner zijn. Het zilver is nu eigenlijk een absolute utopie!

Maar Bert kan ook geen ijzer met handen breken en wenst niet af te reizen met een paard dat met 50% zekerheid niet door de keuring komt.
Mocht door onvoorziene omstandigheden één van de andere paarden nog iets oplopen voor de proef, dan zit hij mooi met de gebakken peren.....

En.......... zolang er niks bekend wordt gemaakt over de aard van de blessure blijft het hier en beetje speculeren.
Even wachten dus totdat Antoinette hier op Bokt verschijnt en haar hart gaat luchten....... Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:19

Wie herinnert zich trouwens de affaire Van Nistelrooy.......

PSV arts keurt hem goed, Engelse arts keurt hem af........ Verkoop gaat niet door.
Een paar weken later scheurt ie zijn banden precies op de plek waar de Engelse arts al problemen constateerde..........

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:20

Volgens mij moeten we maar een B-team oprichten met de B van België. Daar is plaats zat.

Horsedances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:22

Citaat:
De arts die denkt in het belang van het paard, het team en Erica T. zegt:

Hiermede geef je dus aan :

De eigen dierenarts denkt dus niet in het belang van het paard, en verder ga je voorbij aan het feit dat het team al zeer uitgebreid heeft aangegeven dat ze Antoinette & Jarwo steunen , en wat Terpstra er mee te maken heeft ontgaat me volledig. Als Erica belang heeft in een bepaalde zaak, moet ze zich er ook mee bezig houden.

Theo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:24

Theo, je bent niet blind, dus lees de rest van mijn post ook eventjes wil je=

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:34

Horsedances schreef:
Hiermede geef je dus aan :

De eigen dierenarts denkt dus niet in het belang van het paard, en verder ga je voorbij aan het feit dat het team al zeer uitgebreid heeft aangegeven dat ze Antoinette & Jarwo steunen , en wat Terpstra er mee te maken heeft ontgaat me volledig. Als Erica belang heeft in een bepaalde zaak, moet ze zich er ook mee bezig houden.
Theo

De eigen dierenarts denkt aan het belang van zijn klant.
Als die het paard graag goedgekeurd wil zien, dan rondt ie het naar die kant af.
Andersom trouwens net zo......... (die dierenarts van mij tenminste wel)

Missydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 11:32

OK, in mn vorige berich schreef k dat k liever Imke dan Marlies naar Athene stuurde. Als je naar hun resultaten kijk, is Imke de laatste tijd duidelijk sterker geweest dan Marlies. In Nijmegen was Lancet veel beter dan Idocus en ik zal dus ook nooit een kreupel paard naar Athene sturen, maar ja, ik kraam soms ook wel s onzin uit zoals k dat in mn eerste berichtje.