Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
autodropje schreef:Die Rutten is wel slim. Een leuk boerderijtje gebouwd door Gordijn, met een stel koeien van van Baalen, en een levenslange VIP Box bij alle Wereldbekerwedstrijden en een Vipbed bij YapYum.
Autodropje
Citaat:ik zei het jullie al vanaf nijmegen dat het nog een hele klus zou worden om jarwo goed te krijgen
Citaat:Slechte verliezers heb je toch op de wereld.
CGJ12 schreef:Ga ja dit wel even hardmaken?
Anders ben je hier al vér over de streep.......
Horsedances schreef:Dit is de grootste kul die ik ooit gehoord heb, de blessure van Jarwo heeft totaal niets, maar dan ook niets te maken met de vorige blessure.
Theo
Horsedances schreef:Het schijnt de gewoonte op dit forum te zijn dat alles off-topic gaat en verzand in scheldpartijen. Ik heb maandag urenlang met de vader van Antoinette gesproken, en het gaat nergens anders over dan de strijd tussen twee veeartsen. Als ik (net zo als CGJ12) veearts was dan had ik me behoorlijk op mijn pik getrapt gevoeld, wanneer een collega mijn expertise in twijfel ging trekken. Zoals je in het stukje op de website van Horse-Academy kan lezen gaat het laatste vliegtuig, waar eventueel Imke en Lancet nog mee naar Athene kunnen vliegen, pas 18 augustus. Volgens mij kan er in een maand nog heel wat gebeuren. Om alle geruchten uit de wereld te helpen had de KNHS gewoon een second opinion moeten vragen. Door dit na te laten geven ze een voedingsbodem aan de geruchten dat er andere belangen mee spelen.
Theo
Citaat:De arts die denkt in het belang van het paard, het team en Erica T. zegt:
Horsedances schreef:Hiermede geef je dus aan :
De eigen dierenarts denkt dus niet in het belang van het paard, en verder ga je voorbij aan het feit dat het team al zeer uitgebreid heeft aangegeven dat ze Antoinette & Jarwo steunen , en wat Terpstra er mee te maken heeft ontgaat me volledig. Als Erica belang heeft in een bepaalde zaak, moet ze zich er ook mee bezig houden.
Theo