Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jazzie schreef:de mensen zijn blij met hun beesten. wat ze nu laten zien hoeft nog niets te zeggen over hun vedere carriere.
Fitzroy schreef:Ik denk dat het hele probleem is dat mensen zich hier persoonlijk aangevallen voelen terwijl dat niet Pipo's bedoeling is. Zij geeft haar ooggetuigeverslag zoals zij het beleefd heeft.
Overigens denk ik dat 1 van Pipo's eigen paarden die ik gezien heb het nog niet zo verkeerd zou doen in de Pavocup
Ik moet eerlijk zeggen dat ik tot een paar jaar geleden ook een instelling had van: het is leuk om mee te doen. Echter, nu ik zelf jureer, weet ik dat het soms verstandiger kan zijn om thuis te blijven.
Purtje schreef:wie zegt dat wij geen kenner zijn op het gebied van jonge paarden. En ik denk dat jazzie en ik meer ervaring hebben met paardne dan de mensen die ff alle keuringen af gaan. En trouwens welk paard loopt eigenlijk van jouw mee frunnik?? Ben wel benieuwd.
frunnik schreef:Safier, de Lancet * Balzflug.
Maarre gefeliciteerd met je score![]()
Ik ken trouwens een hoop paarden die niet door de selecties heen kwamen en later gewoon Z2 liepen. Of nog hoger.
Samsam schreef:Haha, nou Pipo nu hoor je het deze 17-jarige heeft meer ERVARING dan jij!!
Waarom laat Jazzie haar paard dan door een ander voorbrengen, als ze toch zoveel ervaring heeft?
Samsam schreef:Tuurlijk wel, als je 17 bent kun je nooit meer dan max. een jaar of 12 ervaring hebben en dan zowiezo ook niet full-time vanwege school!
Purtje schreef:Zal allemaal best, maar je kunt als 17-jarige nooit zoveel ervaring hebben als een bv 30-jarige die vanaf jong vol in de paarden zit!denk jij dat school 24 uur per dag duurt? naast school rij ik mijn paarden en 's zomers werkte ik bij mijn trainer (toen evert de jong) en nu heb ik geen school meer en ga ik me full time bezig houden met paarden
Jazzie schreef:Ik wil hier niet te veel over zeggen maar inzicht in beoordelen heeft niets te maken met ervaring. dat heeft met inzicht en talent te maken. iemand die hier oog voor heeft kan dit op elke leeftijd uitvoeren. je kan 50 jaar zijn veel ervaring hebben maar nog niet kunnen inschatten. in dit opzicht heeft leeftijd hier dus niets mee te maken.