Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipo schreef:Het gaat mij er juist om dat het niet belangrijk is of je wel of niet iemand mag! Het gaat om de prestatie! En ik denk dat Sven dat heel goed kan. Wat dat betreft ga ik met Lovely mee en zie ik Sven daar graag.
Overigens heb ik ook genoeg vertrouwen in Bert Rutten, hij heeft er verstand van en ze hebben dit met zijn vieren besloten. 4 heren ( das jammer......wanneer komt er nou eens een vrouw in dat soort functies) met genoeg verstand van paardrijden, dus waarom zouden wij daar ineens aan moeten twijfelen.
Want als we allerlei dingen gaan insinueren over Rutten kunnen we nog wel even doorgaan, en het hele team onder de loep nemen.
DaniellevA schreef:DaniellevA schreef:
Wat zeg ik dan wat niet op waarheid berust????Over dat ze hem in Duitsland niet moeten???Ga maar navraag doen,kom je er ook achter!!!
Meer zeg ik er niet over,ieder zijn eigen mening toch.Maar zoals zo vaak word de waarheid niet gerepecteerd,ik zal voortaan me mond houden
!!
DaniellevA schreef:Over dat ze hem in Duitsland niet moeten???Ga maar navraag doen,kom je er ook achter!!!
Citaat:Sven Rothenberger not suing NHS
Dutch dressage rider Sven Rothenberger decides not to sue the NHS (Dutch Equestrian Federation) for being kept out of the European Championships' selection by chef d'Equipe Jurgen Koschel. He withdrew this decision as he had no intention of harming his fellow team members.
By sending a letter to the NHS, he wants to point at the fact that the complete selection of the Dutch dressage team is in hands of one man: Koschel. "It's is my right to do so," explained Rothenberger ",there was only one selection show announced and that was the Dutch Dressage Championship, where I won the most important team championship test. But apparently the tournament in Aachen counted as an extra qualifier.
The chef d'equipe deemed it not necessary for me to enter the show so I didn't compete. It's ridiculous that the entire selection depends on the decision of one man. It smells like dictatorship and dependence." Koschel claims that facts (Rothenberger's victory at the championship) are not the only measure for a qualification. "It's the same thing as letting a computer program decide who can go and who can't. My personal impression and the condition of the horses at Nijmegen helped me to select Anky with Bonfire, Arjen with Goliath, Ellen with Silvano and Coby with Ferro."
Citaat:Resultaten Bartels (G. Lancet), Rothenberger (Barclay), Van Baalen (Blom’s Idocus), Falandt (Jarwo)
De drie nationale observatiewedstrijden
Ermelo Grand Prix eerste dag:
Jarwo: 75,04%
Blom’s Idocus: 71,17%
Barclay : 69,71%
Gestion Lancet: 65,04%
Ermelo Grand Prix tweede dag:
Jarwo: 73,17%
Blom’s Idocus: 72,88%
Barclay : 70,08%
Gestion Lancet: 69,58%
Kootwijk Grand Prix:
Gestion Lancet: 71,17%
Barclay : 70,42%
Blom’s Idocus: 70,29%
Nijmegen Grand Prix :
Barclay : 70,875%
Jarwo : 69,750%
Blom’s Idocus: 69,541%
Gestion Lancet: 68,916%
Opgeteld:
Blom’s Idocus: 283,881
Barclay : 281,086
Gestion Lancet: 274,706
Drie beste nationale Grand Prix’s opgeteld:
Jarwo: 217,960
Blom’s Idocus: 214,34
Barclay: 211,375
Gestion Lancet: 209,666
Citaat:Imke in het A kader was ook niet volgens de "regels" maar daar hoor je niemand over....
Horsedances"]
Nonsens, omdat jullie de regels niet goed lezen, komen dit soort misverstanden in de wereld. Er staat gemiddeld over de 3 laatste wedstrijden 70% en niet de laatste 3 keer boven de 70%.
[/quote]
De laatste vier maanden
[quote="www.eurodressage.com schreef:Though the rule is that A-team riders have to score an average of 70 % in three competitions over a period of four months, Imke's 71% in Kootwijk was the first time that she got more than 70%
Citaat:Though the rule is that A-team riders have to score an average of 70 % in three competitions over a period of four months, Imke's 71% in Kootwijk was the first time that she got more than 70%.
KNHS schreef:· Een combinatie die in aanmerking wil komen voor een plek in het A-kader dient, in een cyclus van vier maanden, minimaal drie wedstrijden* (FEI Grand Prix 2003) te rijden met een gemiddelde score van 70%. Bij het rijden van meer wedstrijden worden de beste drie gemiddeld.
William schreef:DvA, was ook niet bedoeld als reactie op jou stukje... maar algemeen. Je hebt gelijk met de waarheid, die wordt altijd eerst belachelijk gemaakt, dan bestreden en dan pas aangenomen. weet niet in welke fase we nu zitten. Eigenlijk denk ik wel eens, wat kan het mij eigenlijk schelen, kan er geen brood van kopen en we maken er ook geen mensen mee beter. Laat ze leekr gaan en trek je eigen plan en blijf in jezelf geloven, wat goed is komt altijd boven water...... (jij dus ook!!!!) Hoe zit dat met die saucijzenbroodjes???
Chuss
DaniellevA schreef:Welke saucijzenbroodjes??Heb wel trek namelijk..