selectie voor gelderse in putten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:37

maty was twee toch?

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:38

ja, ik vond dr niet zo heel goed gaan, maar ze had ook maar 152 pnt, en nr. 1 maar 157 dus t was niet zo hoog.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:45

Ik weet ook niet hoe de rest ging, Anouk ging helemaal niet, echt zunt, enkel maar steigeren.
En dat meisje van Wempe heeft meestal niet zulke hoge punten dacht ik, en margareth was er niet.
En t meisje met de palomino, ging niet zo goed, want die kunnen normaal echt geweldige proeven neerzetten.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:45

ik weet het niet, heb het niet gezien had alleen de uitslag door gekregen. schijnt dat een beetje een doos had gepunt, want nr 3 die palomino was redelijk goed gegaan...

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:46

ja van anouk wist ik al, kirby krijgt bijles.... palomino was niet fantastisch gegaan maar wel vrij foutloos

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:46

Ja meer dan ze nu had iig..want ze ging beter dan nr.2
en 1 heb ik neit gezien.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:48

banketstaaf want nu moet palomino volgende wedstrijd bovenaan lopen voor de Gelderse kamp vorige keer was ze 1 dus dit moet streep reultaat zijn... (ze heet overigens marlot)

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:50

Haha jah ergens wist ik t wel, maar ik kon er niet opkomen. Maar die palomino vind ik zo mooi dus dat onthoud ik wel.

Als ze rijdt zoals ze normaal rijdt moet t wel lukken.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:51

Enne kirby is gewoon een moeilijk spookje maar absoluut mijn favoriet zo veel beweging en klasse *LOL* echt een toppony OK dan!

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:52

iedereen vind die palomino (idool) mooi... heeft gewoon zijn kleur mee

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 18:54

bedoelen jullie die jury die de M en de Z deed? Van haar heb ik priveles.. Ben ook wel eens met haar mee geweest om te schrijven en vond eigenlijk wel dat ze goed jureerde, eerlijke punten iig. xxlisaxx is ook bij haar wezen schrijven en ik geloof dat ze het ook wel met mij eens is..!

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 18:56

liza en pride gingen niet zo goed nee Tong uitsteken maar ik denk dat liza dat zelf nog wel verteld

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:57

hoe heette die jury dan?

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 19:05

maaike smelt de boer

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:12

nooit van gehoord.... Maar volgende wedstrijd is het gewoon erop of eronder voor de palomino. voor kirby moeten er wonderen gebeuren wil die nog door mogen. Hard oefenen enne alles komt goed alleen heeft het ene meer tijd nodig dan het andere... haha enne de ene jury ligt iemand wel en de andere niet.

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:41

Ja idd..voor sommige mensen is de ene jury een topjury, en voor de ander een flopjury Knipoog

En het kan niet altijd goed gaan, als het daarna maar weer goedgaat, dat is belangrijker dan de gelderse.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 20:04

je hebt helemaal gelijk ctal! ik was vandaag wel voor het eerst zenuwachtig en daarom heb ik mijn proef erg slecht gedaan!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 20:28

Ik was meer bezig met de bodem dan met t rijden, omdat ik me er echt aan irriteerde, en ik de ruimte er niet had.
Of je zakte tot de kogels weg, of je had 10 meter tussen 2 geulen. Hoe kan ik dan een normale grote volte rijden zonder door zwaar zand of geulen te moeten?
Ksnap niet hoe ze dit hebben durven afleveren.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:44

122... Verbaasd me dat ik geen verliespunt of uitsluiting kreeg... Verdrietig Dit was echt zo slecht, zo poedersuiker van dat beest.
Het begon met het schrikken van een touwtje aan het A bordje, en daarna was het weg springen verkeerde kant op, figuren gewoon helemaal verkeerd rijden(volte 15 meter werd bij mij bv. een vote 15 +mini volte andere kant op) Ik ben zelf de bak uitgeweest met 4 benen, snap niet waarom ik niet gediskwalificeerd ben... Ik was echt zo boos op hem, klootzak! Hij liep het echt helemaal te verpesten, de eikel. Hij is echt de grootste scheiterd die er maar kan zijn. Mijn vader zei ook in de auto nog, we kunnen hem zo verkopen hoor. Wil je dan een paard of een pony? Kon ik echt niet op antwoorden op dat moment, zat echt te janken... Huilen

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 09:40

liza van loon schreef:
122... Verbaasd me dat ik geen verliespunt of uitsluiting kreeg... Verdrietig Dit was echt zo slecht, zo poedersuiker van dat beest.
Het begon met het schrikken van een touwtje aan het A bordje, en daarna was het weg springen verkeerde kant op, figuren gewoon helemaal verkeerd rijden(volte 15 meter werd bij mij bv. een vote 15 +mini volte andere kant op) Ik ben zelf de bak uitgeweest met 4 benen, snap niet waarom ik niet gediskwalificeerd ben... Ik was echt zo boos op hem, klootzak! Hij liep het echt helemaal te verpesten, de eikel. Hij is echt de grootste scheiterd die er maar kan zijn. Mijn vader zei ook in de auto nog, we kunnen hem zo verkopen hoor. Wil je dan een paard of een pony? Kon ik echt niet op antwoorden op dat moment, zat echt te janken... Huilen

Ach gut
Het feit dat de jury je geen verliespunt geeft of uitsluiting, zegt toch wel wat.

Vorig jaar in zeewolde reed ik ook een verschrikkelijke proef, enkel galoperen, maar wat voor een punten had ik? 150, terwijl ik er nog geen 120 had verdiend. Gewoon om te laten zien van, t gaat wel lukken, je moet alleen nog even oefenen.

In de L2 kunnen ze nu natuurlijk geen 150 geven, maar wil je een verliespunt rijden, dan moet de jury dus ook al de moed opgegeven hebben.

Je gaat er de volgende keer gewoon weer voor, want kijk nou eens reeel naar wat je in een jaar hebt bereikt.
Het KAN NIET altijd goed gaan, iedereen krijgt weleens een dip. Juist daarvan moet je leren, en doorzetten.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:43

nou ik denk niet dat ie zijn dag niet had hoor.. ik denk dat liza misschien gewoon pride moet gerust stellen als ie bang is (hiermee krijg je hoge punten bij de jur) in plaats van kei hard in zijn bek te rukken en hem dan zo (ik heb het nog nooit zo hard gezien) te slaan... de jury was daar boos over, niet over dat ie zo moeilijk deed maar omdat een beetje spanning helemaal niet erg is maar op de manier dat liza dit oploste niet redelijk tegen pride was.. en als ik pride was geweest had ik het zelfde gedaan hoor.. sorry maar zo denk ik erover.

jipkip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:50

liza van loon schreef:
Hij liep het echt helemaal te verpesten, de eikel. Hij is echt de grootste scheiterd die er maar kan zijn. Huilen

en ik denk liza als hij echt elke keer zo bang is op wedstrijd voor alle toeters en bellen die daar te zien zijn.. dat je hem op jou moet laten vertrouwen.. het duurt even.. maar als jij ontspannen zit en rustig tegen hem praat dat weet hij dat het niet eng is.. ik denk dat je het zo ongeveer moet aan pakken.. het is helemaal niet erg als ie bang is maar ik denk dat je het alleen maar erger maakt als je zo boos doet.. moet je je maar even voor stellen dat als jij bang bent dat wij jou nog even gaan slaan, dan zou jij ook alles eraan doen om niet meer geslagen te worden.. (bij paarden is dat dus wegrennen) met vertrouwen dat van 2 kanten komt is heel veel waard en het werkt gewoon beter om kleine wapperende a bordjes langs te gaan...

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 11:59

ik ben het eigenlijk wel eens met janneke, dat rondje dat je daarna stapte toen je hem lange teugel gaf. Hij was gelijk weer rustig en ontspannen, dat was omdat jij hem toen geruststelde door zelf ontspannen en relaxd op je paard te gaan zitten. Dat stuk dat jij langs de weg stapte was echtr niet enger dan die ring, en daar schrok die ook niet!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:38

Ja jesus, ik was inderdaad wel beetje hard, maar dit is de zoveelste keer dat ie zo loopt te scheiten om iets wat een normale pony niet eens ziet. Ik was het gewoon helemaal zat. De 1e drie rondjes heb ik het nog gewoon geprobeerd, maar hij bleef scheiten. Ik was het gewoon echt helemaal zat, liep me we beetje gaan. Misschien moet ik hem dan toch maar verkopen, ik kan er gewoon niet echt mee omgaan als ie zo blijft scheiten elke keer.

Soph12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 12:40

maar zo erg doet ie et niet elke keer, vorige week ging het hartstikke goed en je hebt met een helemaal groene pony in een jaar de L2 bereikt! Ik vind dat je het dan heel goed hebt gedaan hoor en misschien moet je nu niet gelijk daarover beslissen, want als je boos bent op hem heb je ook een heel andere mening.