Tinkers op een dressuurwedstrijd??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:06

Maar waarom moet je vergelijken, wat wil je er in godsnaam mee bereiken?!

Je hoort gewoon respect voor iemand op te brengen, en niet zo minderwaardig te doen hoor!! Je bent heus niet meer dan een ander.... Ook niet omdat je dan een Kwpner hebt.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:14

Bettine schreef:
Ik snap het wel, maar zo rijd ik zelf gewoon niet, maar ik kan dan toch best snappen dat jullie iets recreatiever zijn dan ik Verward
En mijn vergelijking ging uit van een goed gereden fjord en een goed gereden KWPN-er.

Tóch denk ik niet dat je daarvoor "recreatiever" moet zijn?! Ik rijd met mijn paardje (of is het toch een pony Schijnheilig ) veel dressuur maar ook ga ik regelmatig naar buiten/bos en spring ik ook weleens, gewoon om de afwisseling erin te houden, zodat ik een vrolijk/ontspannen paardje blijf houden Haha! *LOL* --> maar ik ben een perfectionist en wil mijn paard op de top van ontspanning kunnen rijden, met dus heel veel swung en los door het hele lijf waardoor alle oefeningen mogelijk zijn (dat is voor mij ook het toppunt van paardrijden/dressuur )...en volgens mijn instructrice zijn we ook al goed op weg (al zijn we nog maar net begonnen)

en zelfs Anky Bloos! rijdt regelmatig op een maïsplak of buiten om de paarden fris en vrolijk te houden dus Verward

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:36

Marrie schreef:

Je hoort gewoon respect voor iemand op te brengen, en niet zo minderwaardig te doen hoor!! Je bent heus niet meer dan een ander.... Ook niet omdat je dan een Kwpner hebt.

*zucht*
Wat denk je dat ik probeer? Waarom zou ik dan meer zijn dan een ander?
Ik zou er alleen ZELF geen lol aan kunnen beleven als ik niet hogerop zou kunnen komen, jullie kunnen dat wel, en hebben ook het geduld om hogerop te komen, hardstikke goed toch?!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:39

Bettine probeer gewoon die plaat eens voor je kop weg te halen! Dan praten we verder! Ach en over alleen lol kunnen beleven in hogerop komen, ik was in 5 wedstrijden L met mijn "beest" en een lol dat we hadden!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:42

ja en een tinker kan van nature niet zo goed galopperen

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:44

nou daar ben ik het niet helemaal mee eens!.
ik heb veel tinkers gezien die SUPPER mooi kunnen galopperen..
Jordy kan óók heel goed galopperen. Okee ik geef toe soms valt hij wel helemaal uitelkaar...
maarja iedereen zijn eigen mening

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:47

Goh tarmine ik zal straks een coupon voor je inscannen, allemaal 8en op de galop! Dat is dus gewoon een fabeltje! Ze hebben het vaak niet goed geleerd, maar ze kunnen het zeker wel!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:50

welke plaat?
Kun je me dat even uitleggen?

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:52

Bettine"]
[quote="Marrie schreef:

*zucht*
Ik zou er alleen ZELF geen lol aan kunnen beleven als ik niet hogerop zou kunnen komen, jullie kunnen dat wel, en hebben ook het geduld om hogerop te komen, hardstikke goed toch?!
[/quote]

Wat probeer je dan? Leg maar uit!!
Je doet minderwaardig over andere rassen! Je wilt alleen maar winnen, erg egoistisch hoor!!! Je gunt een ander niet eens om te winnen bah Misselijk

En als je dan geen 1e bent, lag het zeker aan je paard, de jury, of het weer....

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:53

Eigenlijk reageer je minderwaardig op alles en iedereen die niet dezelfde paardenras /"kwaliteiten" heeft als jouw.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 11:59

Marrie"]
[quote="Bettine"][quote="Marrie schreef:

*zucht*
[/quote]

Wat probeer je dan? Leg maar uit!!
Je doet minderwaardig over andere rassen! Je wilt alleen maar winnen, erg egoistisch hoor!!! Je gunt een ander niet eens om te winnen bah Misselijk

En als je dan geen 1e bent, lag het zeker aan je paard, de jury, of het weer....
[/quote]
Nee, helemaal niet.
Ik doe niet minderwaardig over andere rassen! Het zijn allemaal paarden waar we ieder op onze eigen manier lol aan beleven.
Waarom zou ik het een ander niet gunnen om te winnen? Als ik een kloteproef rijd is het toch ook zeker terecht als ik lage punten krijg? Volgens mij heb je een beetje een verkeerd beeld van mij....
Ik heb nu een aantal wedstrijden slechte punten gereden, en dat was allemaal ook volledig terecht.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:05

Wat voor beeld moeten we dan van je hebben?? Vind je het gek dat we een verkeerd beeld hebben Verward

Jij gaat vergelijken blablabla, slaat allemaal nergens op!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:06

Nou, ik ben benieuwd welke eigenaar van een tinker, fjord, haflinger of andere koudbloed dit weekend onze Bettine er even af gaat rijden .

Elk type paard heeft zo zijn eigen talenten, dat komt door de eigenschappen die hij heeft en die kunnen per type nog wel eens verschillen.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:08

Lovely schreef:
Nou, ik ben benieuwd welke eigenaar van een tinker, fjord, haflinger of andere koudbloed dit weekend onze Bettine er even af gaat rijden .
Elk type paard heeft zo zijn eigen talenten, dat komt door de eigenschappen die hij heeft en die kunnen per type nog wel eens verschillen.

Oeff wat een kapsones Schijnheilig

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:09

Ja, en als ze een betere proef rijden is het toch ook volkomen terecht dat ze mij eraf rijden?!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:09

irish_lady schreef:
Goh tarmine ik zal straks een coupon voor je inscannen, allemaal 8en op de galop! Dat is dus gewoon een fabeltje! Ze hebben het vaak niet goed geleerd, maar ze kunnen het zeker wel!

ja dat bedoel ik ook die van mij kan ook heel goed galopperen maar er zijn er bij die er moeite mee hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:13

Bettine schreef:
Ja, en als ze een betere proef rijden is het toch ook volkomen terecht dat ze mij eraf rijden?!

Pre-cies!

Het wachten is op een vrijwilliger Haha!.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:14

Bettine schreef:

Lijkt me meer dan logisch

Bettine

Wie durft Haha!

Mar__

Lovely"]
[quote="Bettine schreef:

Pre-cies!

Het wachten is op een vrijwilliger Haha!.
[/quote]

Welke klasse rijd ze dan???

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:15

euhm... Mag ik eerst oefenen Tong uitsteken

Anoniem

Marrie, je mag de klasse misschien wel zelf uitkiezen Lachen.

Jellie

russel schreef:
Als deze paarden een net proefje kunnen rijden, waarom mogen ze dan niet meedoen? Ik vind het altijd weer super om te zien hoe relaxed dat soort paarden, (tinkers, haflingers, zie minder vaak fjorden) zijn tijdens het losrijden. Al die spanning en paniek bij de bloedpaardjes en dan die paardjes, lekker swingend door het lijf, losse ruggetjes lekker deinende dikke billen. FANTASTISCH

Het gaat toch of de oefening goed/perfect wordt uitgevoerd? Of je ze mooi vindt is persoonlijk. Ik vind bont helemaal te gek, een kennis van mij meer dan afschuwelijk. Tja de meeste tinkers zijn bont. Met uitstrekken zullen ze geen 8-en scoren,maar een goede jury ziet wel dat het beestje voor zijn raskunnen uitstrekt.

We willen allemaal plezier met onze knollekes hebben. Ze zijn al duur genoeg en voordat je het weet hebben ze wat en moet je afstand van ze doen.

Dit vind ik heel goed verwoordt! OK dan!

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:17

Ederveen zegt me niks
Zal wel erg ver zijn om naar toe te rijden met aman (oh zadel) Haha!
oh ik heb ook geen startkaart Haha! Knipoog
En jij rijdt zeker bij de pony's aangezien je nog 18 bent?!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 12:19

Ederveen ligt tussen ede en veenendaal Knipoog
En ik rijdt al vanaf mn 13e bij de paarden Knipoog