Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bettine schreef:Ik snap het wel, maar zo rijd ik zelf gewoon niet, maar ik kan dan toch best snappen dat jullie iets recreatiever zijn dan ik
En mijn vergelijking ging uit van een goed gereden fjord en een goed gereden KWPN-er.
Marrie schreef:Maar waarom moet je vergelijken, wat wil je er in godsnaam mee bereiken?!
Je hoort gewoon respect voor iemand op te brengen, en niet zo minderwaardig te doen hoor!! Je bent heus niet meer dan een ander.... Ook niet omdat je dan een Kwpner hebt.
Bettine"]
[quote="Marrie schreef:Maar waarom moet je vergelijken, wat wil je er in godsnaam mee bereiken?!
Je hoort gewoon respect voor iemand op te brengen, en niet zo minderwaardig te doen hoor!! Je bent heus niet meer dan een ander.... Ook niet omdat je dan een Kwpner hebt.
Marrie"]
[quote="Bettine"][quote="Marrie schreef:Maar waarom moet je vergelijken, wat wil je er in godsnaam mee bereiken?!
Lovely schreef:Nou, ik ben benieuwd welke eigenaar van een tinker, fjord, haflinger of andere koudbloed dit weekend onze Bettine er even af gaat rijden.
Elk type paard heeft zo zijn eigen talenten, dat komt door de eigenschappen die hij heeft en die kunnen per type nog wel eens verschillen.
irish_lady schreef:Goh tarmine ik zal straks een coupon voor je inscannen, allemaal 8en op de galop! Dat is dus gewoon een fabeltje! Ze hebben het vaak niet goed geleerd, maar ze kunnen het zeker wel!
russel schreef:Als deze paarden een net proefje kunnen rijden, waarom mogen ze dan niet meedoen? Ik vind het altijd weer super om te zien hoe relaxed dat soort paarden, (tinkers, haflingers, zie minder vaak fjorden) zijn tijdens het losrijden. Al die spanning en paniek bij de bloedpaardjes en dan die paardjes, lekker swingend door het lijf, losse ruggetjes lekker deinende dikke billen. FANTASTISCH
Het gaat toch of de oefening goed/perfect wordt uitgevoerd? Of je ze mooi vindt is persoonlijk. Ik vind bont helemaal te gek, een kennis van mij meer dan afschuwelijk. Tja de meeste tinkers zijn bont. Met uitstrekken zullen ze geen 8-en scoren,maar een goede jury ziet wel dat het beestje voor zijn raskunnen uitstrekt.
We willen allemaal plezier met onze knollekes hebben. Ze zijn al duur genoeg en voordat je het weet hebben ze wat en moet je afstand van ze doen.