Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vonneke schreef:ook niet toen je 14 was oscar?
).
Zep schreef:Ik vind het wel grappig dat je jezelf zo aangesproken voelt, want ik had je niet eens met naam en toenaam in gedachten toen ik dat schreef over die frustraties.
Er was pas nog een heel topic over:
[WD] Ben ik nou zo jaloers of
Ik durfde het net niet eens af te lezen zo schaamde ik me haha.. echt heel erg.. ik was een beetje gefrustreerd, maar ik kijk er nu heel anders tegenaan (sterker nog ik verander elke dag dus ik walg eigenlijk van al mn berichten) Ik heb nu zelfs medelijden met dat meisje omdat niemand het haar gunt, ofja niet gunt, iedereen heeft zoiets van grr wat oneerlijk, maar ik ken haar niet goed dus ik weet niet of ze het misschien zelfs vervelend vindt dat zij hem niet zelf mag trainen van.. haar vader? Of dat ze dat zelf wil omdat ze het wel handig vindt om zo makkelijk te kunnen winnen, nouja het maakt mij ook niet uit, als ze een goede proef neerzet dan doet zij dat en niet de wind.
En volgens mij is Barbria ook nog eens niet zo'n simpel paard om te rijden; sla het eerste de beste boek van Tineke er maar op na; dat is best een lastige tante.....