Excuses als dit erg bot en direct overkomt. Ik merk dat dit me erg aan het hart gaat. Ergens hoop ik dat je door je eigen topic aan het denken gezet wordt. Misschien eens na gaat denken over dat de dingen écht anders kunnen waardoor zowel jij als je pony een leukere tijd beleven. Ik vind het sneu voor jou dat je het zo ervaren hebt, maar ik vind het nog vele malen sneuer voor je pony dat hij zo onbegrepen wordt. Durf jezelf eens aan te kijken en jezelf af te vragen: ben ík niet degene die fout zit? Ik vind dat @maralyn het heel netjes en lief verwoordt (Chapeau! Is mij nu even niet gelukt

Mijn ervaring is overigens dat juryleden niet snel ergens iets van zeggen. Ik heb erge dingen gezien op wedstrijd, en niemand die er wat van zei. Van kreupele paarden tot buitensporig gebruik van bit, zweep en sporen. Dus ik ben oprecht blij dat deze jury wél wat gezegd heeft! In mijn ogen moet er dan ook echt daadwerkelijk wat aan de hand geweest zijn. Hoe het zich precies voorgevallen heeft is natuurlijk niet in te vullen, tussen feiten en ervaring zit inderdaad veel verschil.