Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eva92 schreef:Ik zou dat zeker even melden bij de KNHS zodat ze de jury kunnen aanspreken op deze regel.ik heb net mijn punten al terug van een proef die ik een uur geleden heb ingeleverd... ben een beetje teleurgesteld![]()
In de m2 heb je een keertwendig bij de A linksom deze doe ik netjes 2 meter van de hoefslag af zodat het gehele paard te zien is doe ik dit niet dan zie je de benen niet. heb ik een dikke onvoldoende en -2 gekregen omdat ik hem op de verkeerde plek laat zien? Idem met de contra rij ik heel ietstje van de hoefslag zodat alles goed te zien is.. ook een dikke 3... vorige juryleden vonden het zeer prettig dat ik hem iets van de kanten af deed zodat ze alles konden zien..
Anoeska27 schreef:Ik krijg regelmatig filmpjes waarbij ik denk dat er zelfs geen pink tussen kan aan de zijkant (maar ik kan het niet controleren), dus ik ben er echt blij mee dat dit is meegenomen als regel.
Olina schreef:Ik vind dit echt heel tof! Ik zou zelf graag wedstrijden willen gaan rijden maar heb geen trailer, er zijn in de buurt op rijafstand wel een paar wedstrijden maar eigenlijk te weinig om een startkaart voor aan te vragen. Zo kan ik toch een startkaart aan gaan vragen straks en in ieder geval tot de L2 dan af en toe een online proefje doen en af en toe een gewone wedstrijd![]()
Ga me hier zeker verder in verdiepen!