Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buxy schreef:Het is al weer even stil in het topic maar ik wil graag mijn doelen nog met jullie delen!
Op algemeen gebied hopen we natuurlijk een fijn en gezond jaar te krijgen, onze eigen stal afmaken en enkele fijne pensiongasten ontvangen!
Voor mijn wedstrijdpaard:
- Z1 startgerechtig aan het eind van het jaar.
- Een B parcours springen, voor Doran een makkie maar met mijn angst heel lastig.
- Wat crosslessen / oefencros rijden.
Voor mijn opa van 20 jaar hoop ik een jaar waarin hij gezond en fit is en we leuke dingen kunnen doen!
Onze 2 jarige hengst komt van het voorjaar uit de opfok thuis, we hopen dit jaar op een fijne basis opvoeding en heel veel nieuwe dingen zien
abbie_h schreef:abbie_h schreef:Mijn doel voor 2020 is om met mijn spring pony het M door te rijden en te kijken of ik met haar nog in het Z kan rijden en met deze pony ook L eventing starten. Met mijn dressuurpony wil ik nog 8 winstpunten in het M1 halen en kijken of ze dan klaar is voor het M2. Voor de voltige moet ik met mijn duo maatje M starten dus dan is ons doel om op de hippiade te starten.
Hoop dat er weer veel mensen zijn die hun doelen in 2020 gaan bereiken
Ik ben ondertussen met mijn springpony in het springen M+9 en en in de eventing L+2 dus daar zijn we lekker op weg ook heb ik met haar de B dressuur doorgereden alleen moeten we nog even oefenen op het wijken en de aanleuning voor het L1. Met mijn dressuur pony sta ik ondertussen op M1+7. Voltige is er dit jaar nog niet van gekomen en de hippiade gaat niet door dus dat word dan maar volgend jaar.
Op zich niet heel veel last gehad van de corona. Wij hebben de paarden aan huis staan en ook online proefjes gereden.
melissa_93 schreef:Mijn doel voor 2020 is uiteraard samen gezond blijven, heel veel genieten en leuke dingen doen.
Afgelopen jaar zijn we in april begonnen in de B en gaan wij met B+26 het jaar uit, met een aantal hele mooie scores in de laatste wedstrijden
Begin 2020 hoop ik ons te plaatsen voor de regiokampioenschappen en daarna de overstap te maken naar de L1, en wellicht eind 2020 misschien wel L2.
Daarnaast lijkt het mij leuk om haar nog weer eens in een jonge paardencompetitie te starten, komend jaar dan bij de 5-jarigen
[ [url=m/Er43XK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IN1Z1n.jpg]Afbeelding[/url] ]
MyWishMax schreef:Ik hoop eind september weer voor het eerst te starten na een hoop blessureleed. We hebben nu 8 winst in de L2 en eigenlijk was de planning on m1 te gaan starten ( mag versneld promoveren) maar daar zijn we nog niet klaar voor.
Ik hoop voor het einde van het jaar dus M1 te kunnen starten met winst. Maar eerst weer 2 winst per proef in het L2 kunnen halen.
ginatje schreef:Ik hoop in de zomer weer een ticket te kunnen bemachtigen voor de Brabantse kampioenschappen, en als ik het red met mijn winstpunten hoop ik in het L1, en anders in het L2. Ik weet dat ze buiten gewoon veel fijner is dus ik ga er van uit dat dat gaat lukken. Aan het einde van 2020 wil ik M1 startgerechtigd zijn.
Altijd fijn om doelen voor jezelf op te schrijven. Succes iedereen![]()
Dit zijn wij:
[ [url=m/mqBH5u.jpg]Afbeelding[/url] ]
nessinator schreef:Ik heb de kans gekregen een geweldige pony te rijden, en voor mijn paard gaat dressuur dit jaar op een laag pitje (we trainen wel maar niet meer richting wedstrijden). Doelen blijven eigenlijk hetzelfde, maar dan niet meer met 1 paard.
Madelief: L2+1 dressuur (nu B+0)
Stinky: endurance klasse 2 startgerechtigd (nu klasse 1 +0)
KirstenHorse schreef:KirstenHorse schreef:Jaa, leuk! Ik heb zoveel zin in 2020Ik heb het geluk met een manegepony te mogen starten en we doen het helemaal niet onverdienstelijk tussen de paarden. We mogen alleen thuis starten dus ik heb 6 wedstrijden per jaar.
Wij sluiten dit jaar af met L2+2 en voor komend jaar hoop ik de punten binnen te hebben om M1 te mogen starten. Wie weet zelfs alvast een M1 proef proberen
Wij zijn inmiddels L2+11 en gaan morgen als oefening een M1 proefje filmen en insturenVolgende week zaterdag is dan ons 'officiële' debuut in het M1.