Alice13 schreef:Ik denk dat de TS genoeg commentaar heeft gehad, ze heeft dit topic niet met die reden geopend. Staat ook niet onder HAW.
Inderdaad wel ontzettend leerzaam voor iedereen en ik denk dat de TS ondertussen wel weet waar aan nog gewerkt kan worden.
TS volgens mij kan je gewoon vragen om het topic te sluiten als je dat wilt.
Inderdaad, mijn post was denk ik één van de weinigen die effectief ontopic was. Maar spijtig dat het in dit soort topics dan vaak zo gaat dat er juist op die posts niet ingehaakt wordt. Ik snap niet goed waarom er nu zelfs protocolletjes geschreven worden voor TS door andere bokkers. Dat is toch helemaal niet wat ze vraagt.

Ik ben uiteindelijk gestopt met jureren omdat ik het ontzettend demotiverend vond.. Hele protocollen schreef ik vol, maar zelden iemand die eens kwam vragen of waar je verandering zag.
! Ik blijf er toch vanuit gaan dat elk jurylid jureert naar eer en geweten, elkeen met zijn eigen visie weliswaar, maar wèl met een hart voor de sport. 
Je rijdt er voor jezelf, niet voor een ander. Op zulke momenten moet je júíst laten zien dat je het wel waard bent.
Dacht dat dat toch ergens wel de insteek van het topic was maar oke. TS vraagt ons oordeel over dat probleem. Ik schets mijn situatie en geef mijn oordeel. Hmmm, misschien toch ontopic dan.