KNHS: eind in zicht?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:01

CGJ12 schreef:
Daar neem je toch geen snipperdag voor om daaraan mee te gaan doen?


Das ook weer zoiets!! Geen kampioenschappen op zondag... wat is dat nou weer voor onzin? Zijn we allemaal katholiek of Moslim geworden?

Het is zelfs zo erg dat ik nu niet eens meer de moeite neem om te kijken welke wedstrijden voor de selectie zijn. Is toch allemaal ex-nkb terrein. Jammer, maar ik rij dan liever in Vught, of in Liempde dan in Maren-Kessel ofzo

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:09

Missouri schreef:
Das ook weer zoiets!! Geen kampioenschappen op zondag... wat is dat nou weer voor onzin? Zijn we allemaal katholiek of Moslim geworden?

Nee.
Heilige boontjes...........

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:11

Bij 'onze' organisatie gaan we weer lekker kampioenschappen rijden op zaterdag en zondag!!! Strak plan!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:11

Goed, geen parades, maar wel prijsuitrijkingen met bonanza.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:14

Lovely schreef:
prijsuitrijkingen met bonanza.


Jaaaaaaaaa, vet!!! Dan neem ik voor elke prijsuitreiking gewoon een racepony mee!!! Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:14

Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:
Daar neem je toch geen snipperdag voor om daaraan mee te gaan doen?


Das ook weer zoiets!! Geen kampioenschappen op zondag... wat is dat nou weer voor onzin? Zijn we allemaal katholiek of Moslim geworden?

Het is zelfs zo erg dat ik nu niet eens meer de moeite neem om te kijken welke wedstrijden voor de selectie zijn. Is toch allemaal ex-nkb terrein. Jammer, maar ik rij dan liever in Vught, of in Liempde dan in Maren-Kessel ofzo
[/quote]

Geen kampioenschappen op Zondag Ik mag geen concoursen rijden op zondag, want dan wordt de buurt ietwat opstandig.Op mijn vereniging rijden er sowieso heel veel geen wedstrijden op zondag.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:16

Kampioenschappen voor pony's op de vrijdag is schending van de wet. Ponyruiters zijn leerplichtig tot hun 16e, dus op vrijdag mogen er geen kampioenschappen gehouden worden.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:16

Ctal schreef:
Geen kampioenschappen op Zondag Ik mag geen concoursen rijden op zondag, want dan wordt de buurt ietwat opstandig.Op mijn vereniging rijden er sowieso heel veel geen wedstrijden op zondag.


Zondag rustdag? Zwarte kousen?
Wel erg voor je. Ik zou dat niet trekken, ik ga bijna alleen maar op zondag.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:21

Ctal schreef:
Geen kampioenschappen op Zondag Ik mag geen concoursen rijden op zondag, want dan wordt de buurt ietwat opstandig.Op mijn vereniging rijden er sowieso heel veel geen wedstrijden op zondag.

Of hangen je buren dan jou paard ook in een boom, net zoals ze dat óók deden met dat varken? Haha!
Ik begrijp nog niet dat dat volk niet juridisch vervolgd is........

Over "heb uw naasten lief" gesproken.............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:29

Het moet inderdaad vermeden worden dat er wedstrijden of zelfs kampioenschappen op vrijdag plaatsvinden, vanwege de reden die scum al aangeeft.

Het is best fijn om op zaterdag wedstrijden te rijden, dan kun je de was op zondag doen Lachen. Zaterdag, zondag, voor reguliere wedstrijden maakt dat niet uit. Kampioenschappen zijn leuk met de finales op zondag, dan zijn ook de meeste mensen vrij.

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:30

Haha hoe 'strenger' de kerk hoe minder liefhebbend de mensen zijn Knipoog Daar ben ik al lang achter.Zolang je maar genoeg geld hebt zijn ze erg lief, vooral als ze zwart bij je kunnen werken.
Ze zijn niet allemaal zo naar maar deze wel.
Najah over buurtwacht moet je niet klagen, je wordt in de gaten gehouden haha.

Tot nu toe hebben ze nog niet in een boom gehangen haha.

Hier is alles zo'n beetje op zaterdag incl. de selectie wedstrijden, en nu mag ik door naar de gelderse en dan moet t niet op zondag komen haha.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:37

Missouri schreef:
Gelukkig was ik NPC en reed ik weinig opengesteld Haha!
Maar je ziet hier precies wat de oude NKB concoursen zijn: 80 per rubriek, 30 ringen op een bollenveld

Leuk om te zien wel, die parade Haha! maar ik ging er mijn paard/pony niet aan opofferen Tong uitsteken


Ik als oud NKB amazone denk nog wel eens met weemoed terug aan die tijd,... Onoverizchtelijk terrein, auto's in de blub, een uur zoeken naar je ring en kilometers lopen voor je er was. Altijd maar afwachten op wat voor soort ondergrond je moest rijden, ringen t/m de M2 niet afgezet (alleen maar de letterbordjes met pinnen in de grond gestoken), ringen schots en scheef. Prijsuitreiking na 16.00 uur zodat je met geluk je paard weg kon brengen en dan net op tijd terug was om je lintje op te halen.

Heeeeeeeeerlijk !!! De Z was toen echt iets om te aanbidden, dan mocht je tussen de hekjes en op gras, WAUW Wow!! Bovendien had je iedere keer minstens 25 tegenstanders, dus als je dan won, was het ook echt dik verdiend!

Geef mij dat gevoel maar weer terug, 5 uur opstaan 's ochtends en 's avonds niet voor 6 uur thuis !

Als jullie dit weer gaan doen, meld ik me aan Haha!.

Lielle

Berichten: 66274
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 17:42

Missouri"]
[quote="CGJ12 schreef:
Daar neem je toch geen snipperdag voor om daaraan mee te gaan doen?


Das ook weer zoiets!! Geen kampioenschappen op zondag... wat is dat nou weer voor onzin? Zijn we allemaal katholiek of Moslim geworden?

Het is zelfs zo erg dat ik nu niet eens meer de moeite neem om te kijken welke wedstrijden voor de selectie zijn. Is toch allemaal ex-nkb terrein. Jammer, maar ik rij dan liever in Vught, of in Liempde dan in Maren-Kessel ofzo
[/quote]
OK dan! heb me groen en geel geërgerd deze winter.
Maar Anoukie, jouw verhalen over de oud NKB concoursen buiten herken ik nog wel heel goed En dan vooral het eindelijk tussen de hekjes mogen starten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:06

Om een nieuwe bond een kans te geven is het wel zinvol om oud zeer en/of oude glorie los te laten. Ooit was ik NBVR en straks NPV en daarmee is het heimwee over.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:34

NPV is de definitieve nieuwe naam? Zit niets ingesloten van het "Bokkers" verhaal?

Kom, als men dan toch oude glorie aan het herleven is 4 pagina's lang mag ik mijn nostalgie ook nog wel even koesteren Haha!. Moet er niet aan denken om weer op die maisstengelvelden te moeten rijden .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 19:36

Nee, geen link naar de bokkers, lijkt me totaal zinloos en ook niet nuttig.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:06

Woehaa... het kriebelt gewoon... hie moet iets gaan GEBEUREN!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 00:20

Dat lijkt mij ook.

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 01:07

Lopen jullie niet een klein beetje te hard van stapel?
Bovendien wordt er weer vrij denigrerend gesproken over B en L ruiters. Nooit zelf in deze klasse gereden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 01:22

Hard van stapel?? Valt wel mee hoor Lachen. Je moet ergens beginnen en het spuien van ideeën kan best richting geven zo hier en daar. Het haalt naar boven wat er leeft en dat is best wel belangrijk.
Het NPV gaat geen niveau's uitsluiten, waarschijnlijk wel anders inrichten. Misschien heb je daar zelf ook wel ideeën over en die zou ik graag horen, echt hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 01:42

Het zou een idee kunnen zijn. Maar pak het dan grootschalig aan, en niet als een kleine afsplitsing. Zorg dat de criteria op wedstrijden mbt jurys en winstpunten even streng zijn, zo niet strenger. Anders word je al snel negatief afgeschilderd.

Ik denk dat de KNHS zeker op termijn goed gaat functioneren, ieder bedrijf waar een fusie of reorganisatie is geweest functioneert de eerste tijd slecht. Op het moment dat alle rotte appels uit de organisatie zijn gehaald dan gaat het goed lopen. Ik denk dat dat bij de KNHS ook zeker gaat gebeuren.

Dus eigenlijk ben ik positief gestemd mbt de knhs. Ik heb geduld Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:13

Dat ben ik wel met je eens Pipo, dat na een fusie het altijd even slechter gaat. Maar de KNHS is wel het superlatief van slecht functioneren.

CGJ12

Berichten: 11673
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 09:55

Homiafortuna schreef:
Lopen jullie niet een klein beetje te hard van stapel?
Bovendien wordt er weer vrij denigrerend gesproken over B en L ruiters. Nooit zelf in deze klasse gereden?


Kan ik me eigenlijk niet herinneren, maar in theorie zou dat wél het geval moeten zijn geweest..............

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 11:16

Haha! ik rijd al 15 jaar wedstrijden, maar ik heb pas 4 wedstrijden B gereden Haha!
Nu rijd ik (wederom) L, bevalt me prima! Geen druk, lekker relaxte proefjes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 12:00

Dan ben jij uitzondering CGJ12, volgens mij is de rest gewoon amateur.........waar niets mis mee is. Maar die ook soms tijden proefjes rijden voor een puntje. En wat ook niet altijd even vlekkeloos gaat.

Dus wil je een club met alleen mensen die echt kunnen rijden, en keer op keer in de spotlights rijden.

Zou ik dat niet via deze site doen.........