Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kletskousz schreef:Ik sta aan de andere kant, ontzettend leuk paard staan. Heeft nog wel de nodige training nodig ivm leeftijd paard. Mag op wedstrijd, graag zelfs je mag met mij mee of zelf. Alles aanwezig trailer, paard etc. Maar ik wijn schijnbaar in een uithoek dus niemand te vinden. Regio Hazerswoude.
Ik zag dat er ook wedstrijden georganiseerd worden op de manege waar ik vroeger, heel wat jaren geleden, gereden heb. Ik denk dat ik daar sowieso even langs ga, ik stond er wel goed op bij de eigenaresse van de manege en toen ik vorig jaar langsging herkende ze me nog, ook al was het toch al wel een aantal jaren geleden dat ik er voor het laatst geweest was, misschien dat zij wel iets voor me weet!
Ik betaal een vaste bijdrage in de maand om mee te betalen aan de stalling/onderhoud verder rijd ik een aantal dagen vast in de week. Geween een normale bijrijders constructie dus alleen met als extraatje mogelijkheid tot starten ! Heb het via via gevonden, ooit een advertentie op marktplaats gezet en zo een jaar later in contact gekomen via een vriendin. Marktplaats werkt wel heel goed hoor, gewoon een oproepje plaatsen met wat je zoekt. Felicxa schreef:Dat je een bijdrage betaalt voor de kosten van stalling, vervoer, tuig etc lijkt me niet meer dan normaal. De paardensport is sowieso al duur, en ik geloof best dat mennen dan nog een tikkie duurder is omdat je niet alleen tuig nodig hebt, maar ook nog een goede stevige wagen. En als je 2 of 4 span rijdt betaal je natuurlijk voor meerdere pony's of paarden stalling.
L_Love_Horse schreef:Er zijn inderdaad mensen die zelf niet meer kunnen of willen rijden maar wel hun paard in de wedstrijden willen hebben lopen. Misschien dat je een advertentie kan plaatsen?
En dat je daar dan naar je advertentie op de bokt markt kan verwijzen. En dan een lijstje met:Geryon schreef:Ik meld me ook! Ben op zoek naar een bruikleen paard voor de sport (en krijg genoeg aangeboden) maar daarnaast zou ik nog wel één of meerdere paarden willen starten.
Zo'n topic lijkt me fijn!
)