Op gewone reguliere kleinere wedstrijden checken ze het eigenlijk niet.
Gelukkig maar want mijn batterij gaat ook altijd maar kort mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FriesWytske schreef:Gooiske schreef:Ik lees net dat we ook allemaal een digitale startpas krijgen, en dat je dan door middel van een app op je smartphone je pas bij je hebt....
Nou dan is het te hopen dat een ieder voortaan zijn telefoon meebrengt, voorzien van voldoende accu en tot slot dat er voortaan dan overal een internetverbinding mogelijk is, vooral bij buitenwedstrijden is dit lang niet altijd het geval namelijk......
Waar las je dat?
_Dingetje_ schreef:Bij ons doen we echt wel eens steekproeven op de papieren, dat houdt mensen ook is alert op de entingen e.d.
veerledec schreef:Neonlight schreef:Nee, als ze de KNHS niet betalen hebben wij er niets mee te maken.
Maar die € 20 loopt toch nog steeds via ons? In plaats van de € 50,75 nu zeg maar? Of heb ik ergens niet goed gelezen?
Citaat:Indien u als vereniging de lidmaatschapscontributie naar uw leden verzorgt verzoeken wij u vriendelijk bovenstaande wijzigingen door te voeren per 1 januari 2016. De vereniging ontvangt in 2016 dus geen factuur meer voor abonnementen op Paard&Sport: vergeet niet om deze kosten niet meer aan uw leden door te belasten.
SunNDLM schreef:Nou hier iemand die zeer ontevreden is en na een belletje aan de knhs wordt het er niet beter op.
Dit jaar was ik 200 euro kwijt en volgend naar wordt dat ruim(!) 300 euro. Het antwoord van de knhs "normale menners hebben meerdere paarden en starten hun paarden niet onder het zadel".
Het zou goed zijn om een 3e variant toe te voegen voor de menners. Eentje die wel verbonden is aan de combinatie en niet aan de menner, waarmee je ook onder het zadel kan starten. Desnoods betaal je daar 120 euro ipv 108 euro voor, altijd nog goedkoper dan 200(!) euro. Ik ken veel mensen met maar 1 paard/pony die ook onder het zadel starten en zij worden nu heel erg benadeeld! Ons tarief gaat van 110 naar 200 euro per jaar...
janouk schreef:SunNDLM schreef:Nou hier iemand die zeer ontevreden is en na een belletje aan de knhs wordt het er niet beter op.
Dit jaar was ik 200 euro kwijt en volgend naar wordt dat ruim(!) 300 euro. Het antwoord van de knhs "normale menners hebben meerdere paarden en starten hun paarden niet onder het zadel".
Het zou goed zijn om een 3e variant toe te voegen voor de menners. Eentje die wel verbonden is aan de combinatie en niet aan de menner, waarmee je ook onder het zadel kan starten. Desnoods betaal je daar 120 euro ipv 108 euro voor, altijd nog goedkoper dan 200(!) euro. Ik ken veel mensen met maar 1 paard/pony die ook onder het zadel starten en zij worden nu heel erg benadeeld! Ons tarief gaat van 110 naar 200 euro per jaar...
Hier ook zo'n paard dat onder het zadel en voor de koets wordt uitgebracht
ambre schreef:Ik rij ook alleen dressuur met meerdere paarden.Waarom mag een menner dan ineens op de startpas diverse paarden starten?
ambre schreef:Ik moet voor de endurance ook nog een x apart lid worden vd vereniging.
Vind het ook allemaal een berg geld.
Maar waarom worden niet alle startpassen even duur?
Ik rij ook alleen dressuur met meerdere paarden.Waarom mag een menner dan ineens op de startpas diverse paarden starten?
Dat ik mijn pas kan gebruiken voor springen etc lijkt me niet belangrijk.
Dan geven ze daar de menners ook maar toestemming voor.
De enige vooruitgang is het 12 mnd geldig zijn vd kaart.
Vraag je hem in juli aan dan ben je nu iig goedkoper uit dan voorgaande jaren.
Wel ff in de gaten houden wanneer je welk paard hebt aangemeld,voor je het weet zit je er weer een jaar aan vast!