Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Utixo schreef:Uiteindelijk betaal je minder dan dit jaar, omdat je de kosten van Paard & Sport niet meer hebt. De proeven zelf moeten altijd betaald worden, dit ligt meestal rond een tientje per proef, dus 20,- per dag bij 2 proeven.
wortelsussie schreef:Utixo schreef:Uiteindelijk betaal je minder dan dit jaar, omdat je de kosten van Paard & Sport niet meer hebt. De proeven zelf moeten altijd betaald worden, dit ligt meestal rond een tientje per proef, dus 20,- per dag bij 2 proeven.
Is dat zo? Die gene zei 20 euro per proef maar 10tje per proef is te doen. Ik ga mij denk ik even bij het knhs informeren voordat ik tegen dingen aan ga lopen!
Seltje schreef:Ik twijfel heel erg voor volgend jaar, na een lange periodes van blessures en drama's wil terug gaan starten. Maar de prijs houdt mij tegen, voor dat geld kan ik in België 2 paarden starten.
.
SusanH schreef:Valt toch wel mee Roos? Als het goed is ga je effectief iets minder betalen. Maar ook dan blijft het een dure hobby.
Ik wacht het nog even af. Urielle schreef:Seltje schreef:Ik twijfel heel erg voor volgend jaar, na een lange periodes van blessures en drama's wil terug gaan starten. Maar de prijs houdt mij tegen, voor dat geld kan ik in België 2 paarden starten.
Kun je eens voorrekenen? Want vorig jaar was het lood om oud ijzer, anders stap ik wel over met mijn merrie.
Utixo schreef:Urielle, waar kun jij die 12.50 per proef vinden? Hier is het echt altijd max een tientje, soms zelfs 8 euro. Zijn verenigingen daar niet redelijk vrij in?