Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
rensju schreef:55 is wel erg laag vind ik.
Ik ben verre van een goede springruiter en heb nog nooit onder de 60 gereden.
De 75 punten regel klopt m.i. van geen kanten als vrijwel niemand dit rijd.
Mijn naam mag er in ieder geval onder, als die regeling al er zou zijn geweest toen ik begon met springen had ik nog maar 1 wp gestaan ipv 4 en het is erg demotiverend om een net parcoursje te springen, 1 pechbalkje te hebben en dan zonder winst naar huis te gaan.. Nef1985 schreef:Is inderdaad wel een goed idee om namens meerdere een mail naar de KNHS te sturen! Mijn naam en die van mijn vriend mogen er dan ook bij. Misschien met de suggestie erbij dat B springen weer als het oude word,maar dan pas promoveren bij 20 winstpunten ipv 10! Zo houdt je de combinaties toch iets langer in het B om genoeg ervaring op te doen,maar is het niet zo demotiverend als nu!
Ik denk dat de meeste mensen prima in staat zijn om te bepalen of ze bij 10 wp over gaan naar de L of niet.. Tenminste als ik 10 wp in de B zou hebben maar hij is nog steeds niet erg goed aan de hulpen of gaat als een malloot door het parcours rennen, dan zou ik me echt nog niet in de L wagen want je komt jezelf toch een keer tegen qua hoogte.. Plus het feit dat ik me zou schamen als ik in de L rijd en er als een zoutzak op zit en in de mond hang terwijl het paard toch doet wat hij zelf wil
. Jij en ik zeker wel free2. Maar helaas niet iedereen, dat is mijn 'probleem' juist. Voor de mensen die echt niet klaar zijn voor een klasse hoger is dit systeem misschien wel een oplossing. Dan kun je als jury onvoldoendr geven en krijg je geen punten. Voor de rest is het bagger.... madelein schreef:Lijkt mij goed om te gaan mailen, hoe meer hoe beter!
Terug naar de oude regeling is misschien wat veel gevraagd, @nef: daar kon je met 3 dagen wedstrijd door de B heen ( uitgaand van 2 foutloze parcoursen per wedstrijd dag). Maar zoals het nu is is het drama.
Iets soepelere regels voor als je balk hebt, en ik vind dat een foutloze ronde hoe dan ook beloond moet worden met een wp, dus die grens moet wat mij betreft omlaag.
CoriienRN schreef:Zou eerder iemand van het spring forum aanschrijven! Die dat door kan brieven naar de Knhs...
Je krijgt "toch" een standaard brief terug....