Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicolien schreef:Ik heb zowel de KNHS als de FNRS een mail gestuurd, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen...
Adrienne93 schreef:hierbij mijn mail naar de KNHS ben benieuwd of ik reactie ga krijgen!?:
Geachte KNHS,
Zojuist wou ik mijn aankomende proeven voor de L1 door gaan nemen en bestuderen.
Dit wordt voor mij de eerste keer met dit paard, waardoor ik vind dat ik deze proeven uit mijn hoofd dien te kennen.
Zo als vaak aangegeven wordt door jullie juryleden, is het van groot belang dat de ruiter ook zelf de proeven kent.
Keer op keer wordt hier weer op gehamerd.
Nu wil ik oefenen met het programma op de website http://www.proefrijdendressuur.nl en zie ik tot mijn grootste verbazing dat jullie hier geen ondersteuning aan geven.
Niet alleen voor mij als 21-jarige was dit een super goed en fijn programma om alles goed te begrijpen en voor te bereiden, maar ook voor de jonge kinderen die net met wedstrijden beginnen, of de onervaren ouder die de proef dient voor te lezen was dit programma de ideale uitkomst.
Hoe erg kunnen jullie jezelf tegenspreken???? Jullie willen dat de ruiters/amazones zelf op de hoogte zijn van de proeven die gereden moet worden en hoe deze uitgevoerd dienen te worden, maar tegelijkertijd willen jullie zo'n geweldig, goed, uitgebreid en fijn programma niet ondersteunen.
Hoe is dit in vredesnaam mogelijk!? Het programma is tenslotte ook ontstaan door een onervaren vader die zeker wilde weten dat hij de proef kende en geen fouten zou maken.
Dit programma is ontworpen om de sport te optimaliseren en dan gaan jullie zo iets tegen.
Nogmaals hoe in vredesnaam is dit mogelijk!?!?
Cavaletto schreef:Ik wilde vandaag onze website bijwerken (van een FNRS manege) en ik wilde de link naar dressuurproeven plaatsen want ik vond het een superhandige en leerzame site met de FNRS proeven. Zie ik dat de FNRS hun proefjes niet on-line wil hebben op jullie site
Wat een arrogante zooi is de FNRS geworden. Ik sta er steeds dichter bij om dat hele gedoe los te laten. Dit is ook een hele grote druppel. Hiermee laten ze weer duidelijk zien dat het plezier in de sport (naast het welzijn van de paarden)niet op nummer een komt. Stelletje........
Nou ja, laat ik zeggen dat ik weer enorm ben teleurgesteld in de FNRS. Dressuurproeven.nl was een top-idee! Zo jammer dat FNRS eigen gewin en status op een hoger plan plaatst.
Laten ze zelf eens met goede initiatieven komen. Te beginnen met een nuttige site te maken.
Oef....ik zou zoveel meer willen mopperen, maar ja dat is off topic. Sorry, ik moest dit even kwijt!
Citaat:Goedemiddag,
Op 26 Juni jl. heb ik onderstaande mail verstuurd, echter heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik wil graag als nog een antwoord hoe het kan dat jullie dit niet toestaan.
Met vriendelijke groet,
Adrienne Kuiper
P.s. na zo vaak negatief in het nieuws te zijn geweest de laatste tijd, lijkt het mij verstandig om klachtenmails eerder te gaan behandelen om soort gelijke problemen te gaan voorkomen in de toekomst.
Adrienne93 schreef:En samen staan we sterk!!
Als ze weer niet reageren, wordt het een fb stukje!
Adrienne93 schreef:U verwijst mij naar de DVD, echter hierop het volgende:
1. Hiervoor dien ik te betalen om aan te schaffen en de wedstrijden zijn immers al duur genoeg ( ook al is het voor mij een klein bedrag, dit is niet voor iedereen zo)
2. Ik vind het een verschrikkelijke manier om te leren. Ik ga eerder naar de fouten van de combinatie kijken dan dat ik de proef uit mijn hoofd leer.