Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xJess schreef:Nou ik heb gebeld met iemand van de KNHS. Hij vertelde dat voor het plassen in principe geen 2 gegeven hoort te worden. Tenzij je een hengstige merrie oid hebt. Maar hij wilde de jury niet in het ongelijk stellen, omdat niemand de proef heeft gezien. En het ook zou kunnen dat de 2 niet alleen voor het plassen gegeven is, maar ook voor bijvoorbeeld slingerend binnenkomen. Dat staat niet op mijn protocol, dus wanneer dat het geval zou zijn is dat voor mij in ieder geval niet duidelijk.
Maar om een lang verhaal kort te maken (heb een aardig tijdje gepraat) hoor je dus geen 2 te krijgen enkel voor het feit dat je paard gaat plassen tijdens de proef.
xJess schreef:Nou ik heb gebeld met iemand van de KNHS. Hij vertelde dat voor het plassen in principe geen 2 gegeven hoort te worden. Tenzij je een hengstige merrie oid hebt. Maar hij wilde de jury niet in het ongelijk stellen, omdat niemand de proef heeft gezien. En het ook zou kunnen dat de 2 niet alleen voor het plassen gegeven is, maar ook voor bijvoorbeeld slingerend binnenkomen. Dat staat niet op mijn protocol, dus wanneer dat het geval zou zijn is dat voor mij in ieder geval niet duidelijk.
Maar om een lang verhaal kort te maken (heb een aardig tijdje gepraat) hoor je dus geen 2 te krijgen enkel voor het feit dat je paard gaat plassen tijdens de proef.
Jolien87 schreef:xJess schreef:Nou ik heb gebeld met iemand van de KNHS. Hij vertelde dat voor het plassen in principe geen 2 gegeven hoort te worden. Tenzij je een hengstige merrie oid hebt. Maar hij wilde de jury niet in het ongelijk stellen, omdat niemand de proef heeft gezien. En het ook zou kunnen dat de 2 niet alleen voor het plassen gegeven is, maar ook voor bijvoorbeeld slingerend binnenkomen. Dat staat niet op mijn protocol, dus wanneer dat het geval zou zijn is dat voor mij in ieder geval niet duidelijk.
Maar dan ben ik wel benieuwd of dit ook wordt teruggekoppeld naar het desbetreffende jurylid.
.