Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vind idd wel dat je mag verwachten op dit niveau dat je goed opbouwend (kritiek) tips krijgt....
Offline schreef:Ja ik denk dat je dit altijd heb behalve op Internationale wedstrijden. Meer jury's en volgens mij is het dan de regel dat de laagste er uit wordt gehaald? en de rest een soort van bijgespijkerd wordt qua cijfers?
CoriienRN schreef:Jeetje wat een commentaar zegvind idd wel dat je mag verwachten op dit niveau dat je goed opbouwend (kritiek) tips krijgt....
Vraagje hoe betalen jullie dit![]()
Als ik volgend jaar 1* zou willen gaan starten ligt het startgeld tussen de 190 euro tot 250 euro + de stalling kosten van ongeveer 100 euro.. (duur geintje)
CoriienRN schreef:Jeetje wat een commentaar zegvind idd wel dat je mag verwachten op dit niveau dat je goed opbouwend (kritiek) tips krijgt....
Vraagje hoe betalen jullie dit![]()
Als ik volgend jaar 1* zou willen gaan starten ligt het startgeld tussen de 190 euro tot 250 euro + de stalling kosten van ongeveer 100 euro.. (duur geintje)
vur schreef:Offline schreef:Ja ik denk dat je dit altijd heb behalve op Internationale wedstrijden. Meer jury's en volgens mij is het dan de regel dat de laagste er uit wordt gehaald? en de rest een soort van bijgespijkerd wordt qua cijfers?
Nee hoor, ook op internationale wedstrijden heb je wel eens grotere verschillen. Ook worden de laagste (en hoogste) er niet uitgehaald. Wel hebben ze een JSP dat eventuele echte missers kan corrigeren.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de jurering van subtopjuryleden eigenlijk meestal vrij goed kan volgen. Soms viel het kwartje als ruiter niet meteen als een jurering mij vreemd voorkwam, maar kwam dat pas (veel) later. Mijn vroegere instructrice zei altijd: als er 1 afwijkt van de ander, dan moet je gewoon zo goed rijden, dat niemand om je heen kan. Ik vertaalde het altijd zo: als er kennelijk nog iemand wat aan zag, dan was er dus nog werk aan de winkel om te verbeteren.
Petrichor schreef:Nou niks te klagen over je debuut hoor, 60% is netjes voor de eerste keren GP hoor!
En ja die jury verschillen zijn om te huilen.
Zigzag is ook gewoon de moeilijkste oefening van de GP, ik denk dat niemand dat gaat ontkennen.