Uit voorzorg maar aan de longe gedaan van tevoren en dat was ook wel nodig, paard liep behoorlijk te stuiteren. Vervolgens ging ik erop en op een gegeven moment wilde ik mijn jas uitdoen (die had ik over mijn wedstrijdjasje aan) waarbij ik op zijn rug bleef zitten. Verkeerde keus
paardjelief wilde al niet te graag stilstaan en juist op dat moment blijf ik met mijn hand in de mouw van mijn jas steken. Dat veroorzaakte de kortsluiting in het hoofd van mijn paard die er toch al aan zat te komen
Hij heeft me dus een sightseeing tour over het hele wedstrijd terrein gegeven (nadat hij mijn moeder op de grond had gegooid toen ze hem vast wilde houden
) terwijl ik verwoed probeerde hem te stoppen met èèn hand en een soort stompje gewikkeld in een mouw
Grappige is dat ik een Fries had gekocht omdat die zo veel koeler in de kop zijn dan kwpn'ers. Hoe ironisch dat die kwpn'ers aan de kant moesten duiken voor mijn zwarte gevaarte
Mensen hadden het na afloop nog over die wilde Fries, haha.
In de proeven was hij weer doodbraaf (en moe) en had ik twee keer prijs.
Nu gedraagt hij zich trouwens keurig op wedstrijd

de is overigens pony daarna ook gecastreerd (stond al op de planning)en heb ik nog een hoop plezier mee gehad.
En dan te bedenken dat ik nog maar 14 keer weggeweest ben met haar... Echt erg, tis toch een draak

De 2de keer was ging het om een sprongetje van 40cm die mevrouw plotseling weigerde op het laatste moment en ik had daarna niet door dat ik weer veder moest rijden