Ayasha schreef:en dat zijn de mannen die op wedstrijd ook meer make up dragen dan de vrouwen.
Die sprayen ook glitters op hun paard
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Balou_k schreef:Make up draag ik al bijna nooit, te lui om er vroeg voor op te staan.. Als ik op een paard zit denk ik daar al helemaal niet aan..
Ik hou van verzorgd, vind het ook altijd positief dat mensen make up gebruiken (zolang het niet te gek is), het laat zien dat ze graag goed voor zichzelf zorgen. In de meeste gevallen dan
romyloverrr schreef:gewoon die hele proef met een big smile rijden!
Als de bakspoken maar niet willen verdwijnen tijdens de proef lach ik mijn paard gewoon uit. Aansteller, bedankt dat je mn proef verknalt 
Lisaapee schreef:Nu al een paar keer gezegd dat ik geen makeuppop ben... geen zin in verdere discussies. Daar was dit topic niet voor
Sprayt iemand wel eens haarlak over zijn gezicht? Deze tip kreeg ik laatst zodat het tijdens zweten zitten blijft? ?lijkt me wel vies...
En welke (natuurlijke)kleuren oogschaduw?
. Spray er niks overheen het blijft gewoon prima zitten.
) bij in m'n oren. moonsparkle schreef:Ik had ook niet verwacht dat mensen hier echt over na zouden denken. Ik heb nooit make up op. Misschien denken ze dan juist wel nu ik het zo lees; wat leuk iemand die puur natuur is :-P
Ben je tegenwoordig onverzorgd zonder make up als vrouw zijnde?

( kleine 'nota' hier is wel dat ik door de week niet naar werk moet of andere verplichtingen heb die make up zouden kunnen 'verlangen' dus zondag is vaak mijn tut-dag.
)
. Ik doe meestal oogpotlood op. Je ziet toch niet veel onder een cap.