Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bello2005 schreef:ahahah betalen,,, dat ze (kapot) vallen.. wat een lef bah
ik zou per direct geen zin meer eens hebben om wedstrijd te gaan rijden.
bah wat een mentaliteit.. bahbahbah
meer woorden heb ik er niet voor..normaal houden ze er gewoon goed rekening mee, blijkbaar tegenwoordig niet meer
Een probleem kan je ook oplossen door er positief tegenaan te kijken. Tijdens de wachttijd lekker een frietje steken, naar de andere proeven kijken, babbeltje doen met mederuiters, heerlijk. *verlangt terug naar wedstrijden* bello2005 schreef:ahahah betalen,,, dat ze (kapot) vallen.. wat een lef bah
ik zou per direct geen zin meer eens hebben om wedstrijd te gaan rijden.
bah wat een mentaliteit.. bahbahbah
meer woorden heb ik er niet voor..normaal houden ze er gewoon goed rekening mee, blijkbaar tegenwoordig niet meer
ponyparadijs schreef:Ik kan me wel voorstellen dat de amazone er niet voor kiest om 3 uur tussen beide proeven te hebben.
Dat mag namelijk ook niet voor het dierenwelzijn om ze zo lang op de trailer te laten staan.
Heeft het wedstrijdsecretariaat prima opgelost na een mailtje._Alarm_wlkp schreef:Ik heb het ook eens meegemaakt 2 paarden in verschillende klasses moeten starten met 10 minuten tussen.
Tja ook moeilijk doen dit dat, uiteindelijk wel kunnen regelen, maar dit zijn dingen waar ze rekening mee moeten houden.
Vaak gaan ze er ook van uit dat je tig grooms bij hebt en lezers en dat het allemaal zo gemakkelijk kan...
Maar goed ik zou dan ofwel vroeger opstaan zonder morren of gewoon 3 uur wachten.
Ik kijk graag in tussentijd naar andere combinaties, dus zie het probleem niet