Dees schreef:Ik vind het teveel moeite om naar een wedstrijd te gaan waar ik maar 1 tellende proef kan rijden.
Daar ga ik niet naar toe. Zou ik een 2de keer kunnen starten maar die start zou niet meetellen voor de puntenregistratie, dan zal ik geen 2de proef rijden.
Ik ga alleen naar wedstrijden waar ik 2 tellende proeven kan rijden.
Ik rijd niet voor een soort competitie of voor 'prijzen'. Ik rijd uitsluitend voor winstpunten en voor mijn eigen progressie. Hoe andere ruiters in mijn 'wedstrijd' rijden, vind ik bijzaak. Het maakt mij echt niet uit of ik nou 3de ben of 26ste. Het gaat mij echt alleen om de winstpunten.
Hier nog 1. Ik heb geen Totilas waar ik makkelijk mee door de klasse's vlieg. Tel daar bij op dat ik 1 keer per maand op wedstrijd ga en dan kom ik tot de conclusie dat het mij niet waard is om te blijven starten. Ik haal de startpas er nu al amper uit..
Ik dacht trouwens dat de KNHS wedstrijden laagdrempelig wilde maken..Nu is dat zo en dan verzinnen ze weer iets waardoor mensen niet meer 'voor de leuk' op wedstrijd gaan.
De grootste steek delen ze imo uit naar hun eigen juryleden. Die zijn volgens hun niet objectief genoeg.. ze hebben ze notabene zelf opgeleid.. Dat zegt toch iets over hun eigen opleiding?!
Ik heb overigens niet het idee dat een jury kijkt naar het feit of de 2e proef beter was dan de 1e. Een jury punt per onderdeel, niet het totaalplaatje! Het zijn toch ook 2 verschillende proeven, dus 2 keer dezelfde punten rijden moet je toch echt zelf doen.
Vind dat zo'n onzin..