Met kalkoenen op de trailer, mbv een dikke rubberen mat?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KikixH

Re: Met kalkoenen op de trailer, mbv een dikke rubberen mat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 00:49

En wat doe je als je paard naar een mug slaat? Dan kan hij zichzelf toch ook verwonden? Of als hij gewoon door zijn beschermers heen gaat? Misschien komt hij wel vast te zitten... Ik zou het niet doen. Maar je moet het zelf weten :j !

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 00:51

Rijdend zou ik ze niet graag in laten zitten. Paard staat toch instabieler en bij correctie is kans op verwonding een stuk groter. Maar ik heb hem wel eens in de vrachtwagen met kalkoenen geparkeerd. Om ze uit te draaien en dan na een half uur weer in dat schiet ook niet op. Daarbij draai ik ze altijd op de wagen in. Heb buiten geen plek om vast te zetten. Toen ik nog een trailer had moest ik wel maar daarbij liep regelmatig mijn merrie los omdat ze weer eens ging hangen.

janniekor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:59

Jaaaa, die Studshu heb ik ook, erg fijn. Nog maar 2x gebruikt, maar vindt ze wel handig hoor. Had eerst 1 van een vriendin geprobeerd. kreeg m er eerst wel btje moeilijk omheen, maar ja 't moet ook strak zitten natuurlijk. Nu ben ik er wel handig in en lukt het zo. Op concours hoef ik nu alleen been op te tillen, die studshu eraf te trekken en klaar.