Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Resistance schreef:Ik ben nu dus naar een bijrijdpaard/pony opzoek, en ik ga deze week een spring priveles volgen. Maar die laatste reacties waren gewoon niet leuk. Ik kan daar geen goede tips in vinden, als mensen mij alleen maar afkraken. Daar ga ik het niet positiever van inzien. Het was inderdaad stom om die foto's neer te zetten, dat geef ik toe, aan de hand van die foto's kan je niet beoordelen of ik een goede of slechte ruiter ben.
Resistance schreef:Waar haal je de informatie vandaan dat ik niet denk dat er nog veel te leren is? Ik overschat mijzelf niet, ik heb ook bij die foto's gezet waarom ik er daar niet zo goed opzet, ze zijn van een half jaar geleden, en dat maakt erg veel verschil. Jouw reactie slaat eigenlijk gewoonweg nergens op.
Bij deze vraag ik een slotje aan, omdat er alleen maar vervelende reacties komen, en het niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat.
Citaat:Ik ben een amazone met een grote ambitie voor de toekomst. Ik wil heel graag op heel hoog niveau gaan rijden, maar zoals jullie wel zullen begrijpen, daar heb je een eigen paard/pony voor nodig. Ik rij op Manege de Prinsenstad, en de meeste instructeurs (die rijden zelf ook op hoog niveau) zeggen dat als ik een eigen pony/paard zou hebben, nog wel eens een grote carriere tegemoet zou kunnen gaan. Helaas is op Manege de Prinsenstad de stalling niet zo goedkoop, en kunnen mijn ouders zich geen eigen pony/paard veroorloven. Althans, niet op Manege de Prinsenstad, maar het zou wel erg fijn zijn als de pony/paard daar gestald zou kunnen worden, omdat ik de instructie ken, en daar erg goed les heb. Ik zou graag in zowel Dressuur- als Springmatige richting gaan willen werken, en uiteindelijk op hoog niveau komen. Dat is mijn grote droom, maar die kan niet waar worden gemaakt zonder eigen pony/paard. Wie kan mij hierbij helpen, of wie weet een manier hoe ik toch op hoger niveau kan gaan rijden?
Met Vriendelijke Groet,
Een zeer ambitievolle, talentvolle jonge ruiter, Donja.
Resistance schreef:Waar haal je de informatie vandaan dat ik niet denk dat er nog veel te leren is? Ik overschat mijzelf niet, ik heb ook bij die foto's gezet waarom ik er daar niet zo goed opzet, ze zijn van een half jaar geleden, en dat maakt erg veel verschil. Jouw reactie slaat eigenlijk gewoonweg nergens op.
Bij deze vraag ik een slotje aan, omdat er alleen maar vervelende reacties komen, en het niet meer over het oorspronkelijke onderwerp gaat.
De mensen bij jou in de les bijvoorbeeld? Resistance schreef:Maar aan de hand van foto's zeggen dat iemand totaal niet kan rijden, vind ik toch een beetje te ver gaan. Oke, het was mijn fout om die foto's erop te zetten, maar toch. Het gaat hier ook niet meer om een sponsor/wat dan ook, maar over mijn rijstijl, en dat was niet waar het oorspronkelijk over ging. Ik kan heus met kritiek omgaan, daar kom ik vaak mee in aanraking, maar ik voel mij hier gewoon niet fijn bij. Ik vind dat je geen kritiek kan geven aan de hand van een paar foto's. En ja, het was mijn fout om de foto's erop te zetten, het was vooral om mij een beetje te introduceren, dat had ik beter met andere foto's kunnen doen. Ik gebruik ook zeker de tips waar ik wel iets mee kan, maar door echt heel vervelende reacties zoals van Jockey_My, word gewoon al het zelfvertrouwen uit mij geslagen, en dan kan ik weer van begin af aan beginnen. Ik ga zaterdag vragen of mijn instructeur iemand weet die een bijrijder zoekt. In vakanties kan dat helaas niet, want dan ben ik in Zweden. (daar hebben we een huis)
Resistance schreef:Ik had al iemand gevonden die graag een ruiter wilde die veel wedstrijden met de pony reed, maar zij is verhuisd naar Capelle, en als ze nog interesse heeft zou ze mij even mailen. Ik ga op de manege ook rondvragen of daar bijrijdpaarden zijn.