Motje11 schreef:Motje11 schreef:Sturen we dan van te voren een mail naar de KNHS met "Bij deze zeg ik mijn abonnement op de Paard en Sport op, ik volg de berichtgeving via het internet en vind het zonde van het milieu en het geld. Met vriendelijke groet, ...".
Kort maar krachtig lijkt me. Ik weet niet hoe je zo'n handtekeningenactie in gang wilt zetten? Is het niet handiger gewoon allemaal een email te sturen? Dan hoeven we niet te verzamelen, mensen die alleen meelezen hoeven zich niet te melden en iedereen is zelf verantwoordelijk voor de tekst in de mail (die je natuurlijk aan kunt passen waar je wilt). En veel emails maken misschien meer indruk dan één brief met veel namen eronder.
Loetie84 schreef:@Motje11: idd goed uitgangspunt voor n mailtje. Misschien even een datum prikken om m te versturen als zijnde e-mail-bommetje?
Als we ze nou vóór 30 november sturen, dan hebben we netjes een maand "opzegtermijn". 
Ik stel voor dat we ze komende vrijdag 25 november versturen. Als je dit een goed idee vind, geef het dan ook door aan je paardenkennissen die niet op Bokt zitten. Ik heb er ook al een paar uit mijn omgeving die meedoen.