Complimentjes van de jury

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MargrietJonk

Re: Complimentjes van de jury

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:17

Ik had twee proeven gereden waarbij de motor wegviel..... De tweede proef had ik haar meer bij elkaar gereden. Dit te voorkomen dat ze zich lang maakte en op de voorhand vooral ging lopen. Kreeg ik aan t eind van de proef te horen, dat ik veel te strak op mn paard zat en t paard te weinig lucht gaf. VB in de middengalop enkele passen op de volte, heb ik haar ns flink de sporen gegeven want ze reageerde gewoon niet. Volgens de jury kwam dat, omdat ik mn paard nauwelijks lucht gaf om te vergroten. Toen ik heel voorzichtig vertelde dat ik bang was als ik dat WEL deed, mn paard door te teugel zakte en dan met dr kruis omhoog komt en op de voorhand gaat galopperen en dan helamaaaal niet voorwaarts krijg,.... Zei hij niks meer. Puntje bij paaltje: als ik niet zo strak had gezeten, had ik veel hoger kunnen eindigen. Resultaat 2x 1ste met 187 en 186 punten in t L2 en een paard met ontzettend veel mogelijkheden. Zeer aansprekend beestje wees er zuinig op! (nou moet ik er bij zeggen, dat hij niet veel winstpunten gejureerd heeft die hele dag)

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:30

uhm, o.a. heb ik als positief commentaar gekregen;
netjes gereden,
mooie vlotte proef, mooie combinatie; compliment! (door de jury er zelf onder geschreven!)
keurige proef!

hele mooie combinatie met veel potentie; zowel paard als ruiter :D Toen ik dat las dacht ik; oej, dat vind ik wel heul fijn om te horen!
erg mooie combinatie, paard is goed getraind en mooi op niveau voor leeftijd () *\o/*

<3

mirellylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:22

Ik vind het altijd erg fijn als mensen hierover complimenten geven, dat geeft een heel prettig gevoel. Ik heb wel eens te horen gekregen dat ik een hele leuke pony had!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 00:25

Ik had tijdens mijn eerste wedstrijd een complimentje op mijn lijst staan :j
Natuurlijk wel de nodige spanning en de jury had erbij geschreven: Komt wel goed met jullie :D

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-11 12:17

Ik vind het ook altijd fijn als een mederuiter iets leuks zegt over mijn paard. Ik zeg het zelf ook altijd als ik een paard leuk vindt.

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 15:35

Oh ja, nog een.....
Mijn oude pony was niet zo goed in stilstaan. Bij het afgroeten maaide hij altijd een beetje met zijn benen, schudde met zijn hoofd.... ik was er aan gewend, dus altijd rustig afgegroet en breeduit gelachen als linus weer eens begon te hinniken naar de jury :+
Stond er op de coupon iets in de trant van ''wat een gezellige pony/combinatie'' / ''wat leuk, zo'n groetende pony''. En een keer een jury die dan z'n hoofd uit het raampje stak en zei dat ie het zo gezellig vond dat mijn pony ook even gedag zei :')

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-12 17:32

mar_fay schreef:
Oh ja, nog een.....
Mijn oude pony was niet zo goed in stilstaan. Bij het afgroeten maaide hij altijd een beetje met zijn benen, schudde met zijn hoofd.... ik was er aan gewend, dus altijd rustig afgegroet en breeduit gelachen als linus weer eens begon te hinniken naar de jury :+
Stond er op de coupon iets in de trant van ''wat een gezellige pony/combinatie'' / ''wat leuk, zo'n groetende pony''. En een keer een jury die dan z'n hoofd uit het raampje stak en zei dat ie het zo gezellig vond dat mijn pony ook even gedag zei :')

Haha... Lijkt me ook lastig oefenen zo iets, maar als de jury het kan waarderen. :D

DW_Dressage

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:00

"Wat een prachtige pony!" <3

Chamaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-12 18:43

mar_fay schreef:
Oh ja, nog een.....

Wat leuk!
Zelf alleen af en toe onderlinge wedstrijden, wel wat complimentjes van: Goed gereden! of 'Je past goed bij deze pony' toch leuk om te horen :D

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-12 15:24

ik heb een keer een hele fijne proef in het L2 gereden met een jong paard, komt na de proef die jury heeeelemaal hysterisch de auto uit.. ik dacht: oh god, WAT heb ik verkeerd gedaan?? zegt die jury, wat heb jij fantastisch gereden, echt een belofte voor de toekomst, her er gewoon geen woorden voor! oh my god haha :o bleek dat ik Dik gewonnen had met 221 punten!

kiki_enjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:30

ik had laatst wedstrijd met mijn pony en de eerste proef ging zo slecht echt niet normaal.
en toen hadden we voor de 2e proef nog even goed losgereden. en na mij 2e proef riep de jury of ik even na hun toe wilde komen. ik dacht echt wat heb ik nou weer gedaan? maar toen gaf ze me een complimend dat ik in de tussentijd goed me best had gedaan. toen was ik helemaal blij en uiteindelijk had ik 1e proef 167 punten en 2e proef 201

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:45

Ik schrijver, jury die streng maar rechtvaardig was, dochter komt de ring in.
Eerste proef netjes, tweede proef ook, op 1 ding na: pony moest halthouden en vroeg wat teugel, dus tdh.
"Rotbok!" riep de jury vol ergernis, schrok me rot.
Wat bleek later: als dat onderdeel wel goed was geweest, had dochter 4 wp's gehad in 2 proefjes...
Vond ie 'vervelend, want ze gingen zo constant' en 'die fietsen straks zo door de L heen.'
Aparte opmerking, maar dat kon duidelijk als compliment beschouwd worden. :D

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 15:50

Ik krijg heel vaak te horen dat ik altijd lach als ik aan het rijden ben.
Nou dat vind ik toch wel een complimentje.
Zelfs een keer een jury die zei, dat ik een van de weinige ben die met zoveel zichtbaar plezier rijd.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:23

bij mijn dochter stond er toen op de protocol, Jeetje Nathalie ,wat gingen jullie hard (pony ging erg hard in galop), nu nog beter door de hoeken sturen dan vliegen de punten jullie om de oren. Jij & je pony zijn een leuke combinatie

Ayleen_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 16:34

Er staat vaak iets van leuke combinatie en 1 keer toen mijn pony zich echt vreselijk gedroeg en alleen maar door de bak ging racen stond er knap gereden

xx_star_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 13:11

-netjes gereden
-leuke combinatie
-erg leuke, maar sensibele pony.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 14:55

Ik reed net op de kring met mijn 3 jarige die voor het eerst mee ging op wedstrijd. Moest ik na mijn eerste proef bij de jury komen vond hij dat ik niet in het B thuishoorde maar meer in het M. Ik: "Uhhh maar hij is pas drie dus ik mag niet hoger". Jury: Pas 3 ohhhhh maar dat zou je niet zeggen... Had ook 217 punten. :D

Angeline1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 14:40

Ik heb afgelopen vrijdag nog wedstrijd gereden en daar stond bij proef 2 dat me paard meer ontspannen liep dan proef 1. Dat we een leuke combinatie zijn en nog succes voor de andere wedstrijden :)

mystique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:32

Een aantal jaar geleden was ik 6 maanden zwanger. Helaas kon het onderste knoopje van mijn jasje niet meer dicht. Er stond op mijn coupon, netjes gereden maar je jasje staat open.
Na de wedstrijd kwam ik de jury tegen en die zei: oh je bent zwanger vandaar een open knoop.
Daar kon ik best om lachen.
Ik was trouwens wel 2x eerste.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:52

Ik heb gisteren wel verbaasd staan kijken naar mijn protocol. Had als algemeen commentaar: Veelbelovend paard met grote toekomst, klaar voor het L2. Had ik 179 punten, dat snapte ik dan weer niet. Haha, ach iig super leuk commentaar. ;)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 11:04

met mijn haflinger in de klasse B
hele leuke combinatie maar durf te knallen, succes.
wat een gave pony jullie komen er wel ( werd toen eerste met 194 )

in vind altijd heel erg leuk als er nog wat op je protocol staat, ook al heb je je punt niet krijg je wel een motivatie boots :D

edit: wat ben je goed in stijl met je pony :P ( pony heet coco chanel, en ik het CC oorbellen in, en het logo van CC staat op haar kont *D

NibbitLotus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 10:20

Toen ik na een lange tijd geen wedstrijden had kunnen rijden wegens blessure paard weer op wedstrijd ging, 4e werd met 187 in de B : mooie combinatie, jullie komen er wel. En na de prijs uitreiking kwam de jury naar me toe en zei ze: geweldig om te zien wat voor vertrouwen jullie in elkaar hebben, paard vertrouwd je volledig! ( paard was ontzettend onrustig in het begin, vond het eng en stond te bokken toen ik de ring in kwam, heb haar gekalmeerd en een zeer fijne proef kunnen rijden!)

Ook een keer tijdens het springen, toen ik eerste werd in de B, foutloos en 52 stijl riep de omroeper na m'n rondje: spetterende combinatie! Lust voor het oog! ( heb de rest van de dag met een big smile rond gelopen hihi)

Van mede ruiters krijg ik vaak te horen dat ze mijn paard zo mooi gespierd vinden haha.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:48

Aan het einde van de zomer vinden veel mensen de mijne mooi omdat hij dan zo kanstanje bruin is :+
En als hij geschoren is krijg ik vaak te horen dat ik een chique pony heb :))
Op de protocol staat vaak mooie pony of leuke combinatie. Ik had eerst heel slecht gereden (170 punten?) en stond onderaan nog, maar toch een leuke pony! :')
Krijg voor verzorging ook vaak een 8 :)

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:49

Enige compliment dat wij ooit kregen, was dat Bai' netjes stil stond :+
Maar we hebben nog maar 1x mee gedaan aan een wedstrijd, in maart volgt de 2de!

Brittiexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:30

gister had ik een oefendressuurwedstrijd op de manege
en er stond op de protocol: zeer fijn om naar te kijken! Compliment :)
we waren dan ook eerste met 213 punten :o