Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nexus schreef:Vulina schreef:...Ik ben zelf dus secretaris van een club, en heb er weinig behoefte aan om alle protocollen te moeten uitdraaien eerlijk gezegd, dus ik hoop dat daar een andere oplossing voor komt..
Wij maken wel al gebruik van de 'persoonlijke' protocollen met vooraf ingevulde startgegevens vanuit Concours 3.5.
Ben meer benieuwd naar het daarna... Dan krijg je dus de protocollen met punten en commentaar terug op het secretariaat en dan? Kopie maken / meteen digitaal invoeren???
Ssterre schreef:haha resterende coupons maar met een factuur (kosten van de coupons + administratie-en verzendkosten) naar de KNHS sturen
Pieteritus1 schreef:Da's ook lekker makkelijk van de KNHS. Ik laat altijd 2x2 sets komen en heb nu dus een behoorlijke berg aan papier liggen. Ik zou het dan wel reëel vinden om een overgangsfase in te lassen. Laten we zeggen vanaf januari mogelijkheid tot digitaal en in april, begin buitenseizoen geheel overgaan.
Dit vind ik nogal kortdag en dat zouden ze beter moeten aangeven.
Photography schreef:Hoe gaan ze dat dan doen bij de jury? Neem aan dat ze niet allemaal een laptop mee krijgen, om de cijfers in te vullen...
kleinvosje schreef:Dat kan ik me niet voorstelen Janine, er zullen ltijd nog wel papieren protocollen gebruikt worden. Dat digitaal invullen van de cijfers tijdens de proef gebeurt internationaal ook al, maar ook daar wordt er nog gewoon commentaar geschreven.
_Jessie schreef:Ja of de protocollen moeten digitaal beschikbaar worden dat je ze zelf kan downloaden ofzo.
Dan hoeft de verenging ze niet uit te draaien en kan je dat eventueel zelf thuis doen als je dat prettig vind
Nexus schreef:_Jessie schreef:Ja of de protocollen moeten digitaal beschikbaar worden dat je ze zelf kan downloaden ofzo.
Dan hoeft de verenging ze niet uit te draaien en kan je dat eventueel zelf thuis doen als je dat prettig vind
Maar dan moet de vereniging de protocollen ter plekke gaan inscannen en ergens veilig en digitaal beschikbaar kunnen stellen...
Dat wordt lang wachten op de prijsuitreiking dan!
malloesje schreef:Reformer schreef:Goed dat ik dit topic vind! Barslechte communicatie van de KNHS..
Laat de KNHS nou echt een kei zijn in slecht communicatie