wens jij iemand succes?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sourih

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:23

:P nou ik heb nog nooit aan een wedstrijd meegedaan,maar in april heb ik er een en zal zeeker succes wensen aan de geene die naar mij gaat :9 .
/3 en de winaar ga ik ook naturlijk veliciteeren. /3
:) :D ;) :P :9 :Y) :z *D 8-) <3 *\o/* :') :j <<) :# :)) :o? :):) :wow:

souL1991

Re: wens jij iemand succes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:27

hoezo emoticon spam.... :')
ik wens btw eerder iemand succes als ik in een non-competitievee omgeving zit dan in een wedstrijd ofzo!

_Gipsy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:52

Haha, wat leuk om hier allemaal te lezen dat bijna iedereen wel iets zegt tegen elkaar!
Terwijl ik in de praktijk toch vaak wat anders zie..
Wat je vaak ziet is ( omdat ik een Tinker rijd) dat alle andere met een koudbloed heel leuk gedag zeggen of een praatje komen maken.
Maar de ruiters met warmbloeden heb ik zelden gesproken, ook al wens ik eigenlijk altijd iedereen succes.

Nou ik hoop jullie maar eens tegen te komen op wedstrijd, word super gezellig zo te horen :P

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 17:55

Ik wens mensen vaak succes als hun de ring uitgaan en vraag daarbij hoe het ging.. hoevaak ik dan wel niet een sneer kreeg pfoe, alsof ik er iets aan kan doen dat hun geen fijne proef hebben gereden.

Maar net zoals de meesten ; zolang ik diegene passeer vrijwel altijd.

jespertjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:33

Alleen als diegene een prijsje wint :P

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:52

Ik wens de volgende ook altijd succes als diegene passeert. :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 19:52

jespertjee schreef:
Alleen als diegene een prijsje wint :P

Maar dan heeft diegene al succes gehad :P

houdeville

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 22:29

ja hoor, als diegene normaal tegen mij doet, dus in principe altijd!

Seasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 13:05

Ja, ik probeer het altijd te doen! Vind ik wel zo vriendelijk en het is sportief!

Diesel54Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:55

Het is maar net of het uitkomt en het gepast is. Soms ben ik erg gefocust op mezelf en het paard en de proef. Soms kruis je elkaar en heb je oog contact, dan wens ik zeker iemand succes. Maar ik ga er niet voor klaarstaan en ik doe het niet standaard altijd.

Stiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:58

Ik doe het eigenlijk ook altijd. Meestal als iemand net eruit komt en ik nog even aan het stappen ben vraag ik ook nog wel eens hoe de proef is gegaan en zo maak
je nog eens een gezellige babbel. Dat hele concurrenten gedoe daar doe ik niet aan mee.

Onderaan de streep rij ik voor me zelf en voor me puntjes. En eindig nog altijd liever laatste met een WP dan eerste zonder WP :o

Maar soms ben je zelf of de ander super geconcentreerd. Ook prima toch. Ik verwacht het in ieder geval niet van anderen. Doen ze het, prima leuk. En anders ook goed

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 22:03

Leuk om te lezen dat veel mensen dat even doen! :) Er zijn niet veel mensen die dat uit zichzelf doen hier maar ze reageren vaak leuk terug als ik dat wel doe.

Ben het er mee eens dat de springwedstrijden vaak een wat prettigere sfeer hebben :j Wat sportiever en meer ontspannen. Geen aanval op dressuurruiters btw. Gewoon iets wat mij hier vaak opvalt.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 16:50

Ik heb het zelden tot nooit gehoord jammer genoeg :n Moet zeggen dat ik het zelf ook niet heel vaak deed bij degene die na mij kwam, maar soms wel bij het losrijden, bijvoorbeeld als er nog iemand met een haflinger tussen alle bruine KWPN'ers reed; dat geeft toch saamhorigheidsgevoel :Y) Vind het sowieso altijd gezellig om even een praatje te maken in de inrijbak, maar niet iedereen heeft daar tijd voor en zin in natuurlijk :+

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 23:19

Als ik klaar ben met mijn proef dan wel! Vind ik wel zo sociaal! Zo lang de beste maar mag winnen toch!

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:01

Ik doe het ook altijd als ik m'n proefje uitkom! Vind het wel zo sportief!

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:06

Ik wens eigenlijk ook de meeste wel succes! Ook als ik ga lezen voor iemand anders wens in de mensen succes die voor of na haar rijden. Tja ik vind het wel normaal maar merk dat een hoop mensen het raar vinden. Al helemaal als je vraagt hoe het ging. Ik vind het altijd wel leuk beetje te kletsen met iedereen. Ga geen uren er over door maar vraag wel even of het goed ging maar sommige kijken al pissig of rijden snel weg als je op de af rijd :+

fredau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:09

Natuurlijk wens ik iedereen succes! Dat is toch heel normaal? Of niet soms. Ik rijd voor mezelf en gun iedereen het beste!

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:12

Ik doe dat ook op wedstrijd. Waarom niet? Iedereen doet z'n best en hoopt dat het goed gaat!

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:16

Ik wens iedereen succes :j ookal mag ik diegene niet, vind het wel zo sociaal :)

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:24

Ik wens degene na mij eigenlijk automatisch succes:) En een ieder waar ik tegen praat :P

RDphoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 11:47

ik doe het idd ook als ik klaar ben met mn proefje..

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 18:16

Jep ALTIJD!
Ik vind het wel zo netjes.. vind dat je elkaar best wel wat mag gunnen, ook al vind ik het zo'n individuele sport geworden..

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 11:50

Ik doe het eigenlijk altijd als ik iemand passeer.
Maar soms wil ik het wel eens vergeten door de zenuwen ofzo O:)

Jonkheer4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:29

Natuurlijk is het goed om iemand succes te wensen, mij geeft dit een goed gevoel waardoor ik beter in mijn vel zit.

loonew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 13:36

Ik doe het meestal lgt aan me eigen zenuwen soms bedenk ik me het niet eens, ook vind ik het fatsoenlijk,heb eens iemand succes gewenst ,en daarna kwam ze huilend terug dan vraag ik wel wat er verkeerd is gegaan,of soms vraag ik wel hoe het ging enzo . Vooral bij mensen die na me glimlachen of zo maar mensen doen Ooo wel heel naar een van onze Ponys sprong se dressuur bak uit en was meteen wat kom je doen met die pony?? Of als me haf weer is bang is van ren wapperend boeket die aan een hindernis hangt en vervolgens niet meer springt ,word er weleens gezegt pff je kan niet eens rijden wat doe je hier da? Dat vind ik vreselijk en lach ze dan ook hartelijk uit als er een valt