Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CM_ schreef:Ik ga dit jaar een Desteny starten.... Vandaar dat ik de naam veranderd heb in Dynamic .
Zover ik weet komen er wel kosten bij kijken als je de sportnaam anders wilt hebben.
Mijn club had het over 85,- maar bij de startkaart zat daar niets van bij ?

30SecToMars schreef:xBubbel schreef:Mijn paardje heet Bubbel![]()
Binnenkort ga ik ook wedstrijden starten, maar het blijft gewoon Bubbel![]()
Moet je persé zo'n super lange officiele naam hebben ??
Nee zover ik weet niet, maar het is wel mooier
Ik vind juist iets grappigs als Bubbel weer erg leuk en van die mega namen vaak minder. Zeker als je daar het ver mee schopt, stoer toch met een Bubbel/Beertje/Oepsie of noem maar op met je hoedje rondkarren?
Dus heb ik het op Romy gehouden, vind het zelf iig bij KWPN'ers ook altijd wel fijn als de beginletter klopt zodat je de leeftijd kunt weten als toeschouwer. marsmars schreef:Op papier heet mijn merrie Al 'Phynn TL. TL is van de fokker, maar hoe die het eerste gedeelte toch heeft bedacht![]()
Op wedstrijd heet ze Avalyn en op stal Special (van special D) of pony (jaa, ze is wel 1.61)
Zowel op concour als op zijn stamboom als in het echt
Neonlight schreef:Mijn wedstrijdpaarden hebben allemaal de paspoort/stamboeknaam als wedstrijdnaam. Een fokker geeft een paard met zorg een naam, en ik vind het niet leuk om de keuze van de fokker daarin te "overrulen".
Zo zou ik het ook niet leuk vinden als mijn fokproducten onder een andere naam gestart zouden worden.
Neonlight schreef:Mijn wedstrijdpaarden hebben allemaal de paspoort/stamboeknaam als wedstrijdnaam. Een fokker geeft een paard met zorg een naam, en ik vind het niet leuk om de keuze van de fokker daarin te "overrulen".
Zo zou ik het ook niet leuk vinden als mijn fokproducten onder een andere naam gestart zouden worden.
fatal_flower schreef:Neonlight schreef:Mijn wedstrijdpaarden hebben allemaal de paspoort/stamboeknaam als wedstrijdnaam. Een fokker geeft een paard met zorg een naam, en ik vind het niet leuk om de keuze van de fokker daarin te "overrulen".
Zo denk ik er ook over
is haar volle naam (quarter) maar haar roepnaam sierra.