bigone schreef:@Fitzroy, volgens mij ben jij een jury die negens en tweeen durft te geven, mag ik wel en iid, oordelen naar wat je ziet en niet naar wat ze nog niet kunnen.
oeh een 1 of een 2? zet je snel zo'n laag cijfer op een coupon?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Bitje_ schreef:mimeslosydy schreef:wat jammer dat je het niet ziet zitten Lotte, ik kan het me best voorstellen hoor. Als je al die tijd met zweep gereden hebt en nu moet omschakelen is dat idd lastig. Oh ik lees dat je het een beetje op zijn beloop hebt gelatenKomt ook wel weer goed!
beloop? hoe bedoel je precies?
loriene schreef:Nee sporen zijn niet meer verplicht.
Gewoon in de M gaan rijden Lotte wanneer je niets meer aan de L2 vind.
Is weer een uitdaging,en dan blijf je toch gewoon wat langer in de M1?
Je hoeft toch niet direct een wp te halen?
_Bitje_ schreef:bigone schreef:@Fitzroy, volgens mij ben jij een jury die negens en tweeen durft te geven, mag ik wel en iid, oordelen naar wat je ziet en niet naar wat ze nog niet kunnen.
mimeslosydy schreef:Citaat:Waarom zou dat onzin zijn? Je moet natuurlijk geen appels met peren gaan vergelijken. Maar ik heb vaak genoeg bij jury's geschreven die iemand geen winstpunt gaven in de M2 omdat deze nog niet Z klaar waren.... er wordt dus wel degelijk naar gekeken.
Toch wel vibabu
_Bitje_ schreef:bigone schreef:@Fitzroy, volgens mij ben jij een jury die negens en tweeen durft te geven, mag ik wel en iid, oordelen naar wat je ziet en niet naar wat ze nog niet kunnen.
maar dat was ook zo'n ontzettende domme actie van mezelf!
Maar gelukkig afgelopen weekend mn eerste wp gereden dus het komt allemaal wel goed, en ja die zweep is nog steeds ook voor mij een twistpunt, probeer er nu dus ook helemaal van af te blijven en heel consequent met mn been te rijden.Citaat:Toch wel vibabu
Citaat:Dat is wat een jury zegt. Je eigen gevoel kan toch iets heel anders zeggen?
_Bitje_ schreef:Zo , net les gehad, man wat was ik dood![]()
Maargoed, hij liep met zweep echt super, maar zonder kakte hij gewoon echt in. Ik moet
dus echt goed leren schoppen, maar heb zo weinig kracht in mijn benen !!![]()
Maar ik ga dus wel een poging doen voor de M1, Tanja (mijn instructrice) vond dat ik me niet moest aanstellen en
gewoon even moest doorzetten![]()
dus, kom maar hier verliespunten
mimeslosydy schreef:_Bitje_ schreef:Zo , net les gehad, man wat was ik dood![]()
Maargoed, hij liep met zweep echt super, maar zonder kakte hij gewoon echt in. Ik moet
dus echt goed leren schoppen, maar heb zo weinig kracht in mijn benen !!![]()
Maar ik ga dus wel een poging doen voor de M1, Tanja (mijn instructrice) vond dat ik me niet moest aanstellen en
gewoon even moest doorzetten![]()
dus, kom maar hier verliespunten
Je instructrice heeft gelijk vind ik, het is je steeds aan komen waaien al die hoge punten maar nu wordt het wat moeilijker en zal je nog harder moeten gaan werken. Ik weet zeker dat het je gaat lukken Lotte! Kijk nog maar eens naar die superhoge punten van je in de L2, die M1 gaat ook wel lukken!