Daan_Ordeal schreef:Esther wat jij zegt is niet waar, er zitten wel mensen op te wachten. Het zullen er (op dit moment) misschien niet heel veel zijn maar er is zeker wel animo voor.
Ik zal nog even een stukje tekst van mij herhalen dat ik op de vorige pagina heb gepost:
Als ik even kijk op startlijsten.nl en zoek op "dressuur", dan krijg ik het volgende:
969 vraagprogramma's
153 startlijsten
868 uitslagen
Als ik dan zoek op "bitloos" vind ik het volgende:
2 vraagprogramma's
0 startlijsten
1 uitslag
Mensen zullen echt wel bereid zijn om wat verder te rijden maar zeg nu zelf, bovenstaande getallen zijn echt demotiverend voor iemand dit bitloos wilt starten.
Uiteraard zitten er wel mensen op te wachten, maar er wordt gezegd dat er niet genoeg animo is, en wat dat betreft ben ik het wel eens met fitzroy, als de opkomst op de weinige wedstrijden dan wel hoog is en je zet je in op verenigingen voor meer bitloze rubrieken, wordt dat vanzelf opgemerkt, ook door de KNHS dat het wel interessant is! Voor 85 starts in een jaar gaan ze niet een heel regelement omgooien, dus wat dat betreft is er wel degelijk meer animo nodig.
Ik blijf er bij dat er teveel ondgeduld heerst, zoiets moet groeien en daar zul je wat voor moeten doen, hetzij verder riezen, danwel verenigingen benaderen of zoals TS, de KNHS benaderen, maar het ebelangrijkste is veel starten en laten zien dat het wel haalbaar is en interessant voor de KNHS.
.