Jasmijn76 schreef:Rath en toot zijn een speelbal geworden van het grote geld, simpel!...en rath mag er dan met zn kont opzitten maar dat is dan ook het enige!
Precies, dat denk ik ook...
Vind het jammer dat Rath en Totilas daar beide de dupe van worden... Al kiest Rath er misschien ook wel voor, hij gooit wel zijn naam te grabbel zo...
)...dat ie niet goed genoeg rijdt voor Totilas, totilas vergt jarenlang vakmanschap..en natuurlijk, je kan het niet eens zijn met EG zn rijstijl..maar hij zit al jarenlang in het vak, meerdere paarden zelf opgeleid etc. etc.... en dan blijf ik er toch bij ...zelfkennis is de beste kennis....en heeft rath dit niet iets te licht opgevat?...en neem van mij aan!...ik zie liever een Totilas met de vuur en passie lopen wat hij altijd deed ook met MR!!!....als dit gewring, getrek, gespoor, ingehouden doorgeslagen stangen en bitjes doorgetrokken tot aan zn oren..ik hoop dat het goedkomt, echt!....maar zie nu een paard wat nog steeds zn best doet en door zijn bloedmooie gangen de punten binnenhaalt....met daarop een ruiter....en geen chemie...