Kur Gal en Rath

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:52

Jasmijn76 schreef:
Rath en toot zijn een speelbal geworden van het grote geld, simpel!...en rath mag er dan met zn kont opzitten maar dat is dan ook het enige!

Precies, dat denk ik ook...
Vind het jammer dat Rath en Totilas daar beide de dupe van worden... Al kiest Rath er misschien ook wel voor, hij gooit wel zijn naam te grabbel zo...

LadyMadonna

Re: Kur Gal en Rath

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:54

Nou, das idd mijn idee ook....
Denken jullie echt dat Rath bepaald welke kur hij rijdt? Zit een compleet team achter en rath mag het uitvoeren.
Vind het dus niet fair om Rath hiervoor aan de schandpaal te nagelen

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 10:57

Hoe dan ook, vind dit een erg domme zet.

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:00

Hm.. Waarom gaat Rath hier dan mee in zee? Als ik hem was zou ik voor mezelf kiezen.. Erg jammer dat je dan totilas niet meer mag rijden. Maar je kiest zelf eieren voor je geld ;)

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:00

stef schreef:
Denken jullie echt dat Rath bepaald welke kur hij rijdt? Zit een compleet team achter en rath mag het uitvoeren.

Vraag me overigens erg af, waarom dat compleete team dan de kur kiest. :')

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:04

basilicum schreef:
stef schreef:

Hij is echt geen klein kindje dat niets te zeggen heeft hoor..
Hij weet donders goed wat ie doet :j

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:05

Dat zeker basilicum, en het is ook verre van handig.
Maar niet Rath hiervoor aankijken.
Waarom hij hiermee in zee gaat?
Money makes the world go round....

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:05

renatevb schreef:
basilicum schreef:

Hij is echt geen klein kindje dat niets te zeggen heeft hoor..
Hij weet donders goed wat ie doet :j

Dan vraag ik me af waarom hij instemt met zon proef..

Juist omdat toot zo goed was met Gal. Juist dan moet je toch alles uit de kast trekken?
Vind het een erg vreemde zet, en een die ik juist totaal niet zou gebruiken.

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:06

Ik vraag me erg af hoe de vork nu in de steel zit.

Wat destijds verteld werd, is dat rath geld moet betalen om toot te rijden. Waarom in hemelsnaam zou hij dan naar de poppen van een ander moeten dansen? Dan is hij toch in zijn recht te zeggen ik rijdt die proef niet.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:08

Cayenne schreef:
janouk schreef:
Ik denk zomaar dat er echt wel overleg is geweest met Edward Gal en de zijne over de kur. Er zal echt wel voor betaald zijn.

Lijkt me dat Edward en Hans Peter dat dan wel van elkaar zouden weten en niet zo'n bericht op facebook zetten.

De reacties op FB van Nicole Werner geven ook aan dat dit niet in overleg gebeurd is

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:09

Dan is het dus eigenlijk nog diefstal ook :=

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:10

Moet je even op MAR zijn site gaan kijken. Het gastenboek staat er vol van :j

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:11

Het is ongelovelijk en ik kan het nog steeds niet bevatten.
Hoe moet Edward Gal zich wel niet voelen! Behalve dat ik team Schockemole, nu nog minder vind dan ooit, kan ik alleen maar denken aan Edward Gal.
Dit moet voor hem niet te verkroppen zijn en ik heb dan ook onnoemelijk veel respect dat hij deze mensen in de media niet compleet afbrand. Geloof niet dat ik mezelf nog zou kunnen inhouden.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:13

renatevb schreef:

ik heb het filmpje er geplaatst voor alle blije duitse lezers :+

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:14

stef schreef:

hij had ook niet op toot kunen gaan rijden??...tuurlijk als je zo'n aanbod krijgt!...maar is het niet allemaal ietsie teveel van het goede voor hem..heb filmpjes van hem gezien met zn andere paarden en ik vind persoonlijk(let op het woordje persoonlijk :D )...dat ie niet goed genoeg rijdt voor Totilas, totilas vergt jarenlang vakmanschap..en natuurlijk, je kan het niet eens zijn met EG zn rijstijl..maar hij zit al jarenlang in het vak, meerdere paarden zelf opgeleid etc. etc.... en dan blijf ik er toch bij ...zelfkennis is de beste kennis....en heeft rath dit niet iets te licht opgevat?...en neem van mij aan!...ik zie liever een Totilas met de vuur en passie lopen wat hij altijd deed ook met MR!!!....als dit gewring, getrek, gespoor, ingehouden doorgeslagen stangen en bitjes doorgetrokken tot aan zn oren..ik hoop dat het goedkomt, echt!....maar zie nu een paard wat nog steeds zn best doet en door zijn bloedmooie gangen de punten binnenhaalt....met daarop een ruiter....en geen chemie...

had liever een Isabelle werth op totilas gezien

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:15

Ben erg benieuwd hoe het met copyright zit... en hoe de buitenlandse juryleden met de punten voor de choreografie omgaan straks, is nl weinig origineels meer aan.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:15

renatevb schreef:

Zo indedaad he!
Zou dit dan betekenen dat de Duitsers zelf dit ook niet echt op prijs stellen?

basilicum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:16

joelledsr schreef:
Het is ongelovelijk en ik kan het nog steeds niet bevatten.
Hoe moet Edward Gal zich wel niet voelen! Behalve dat ik team Schockemole, nu nog minder vind dan ooit, kan ik alleen maar denken aan Edward Gal.
Dit moet voor hem niet te verkroppen zijn en ik heb dan ook onnoemelijk veel respect dat hij deze mensen in de media niet compleet afbrand. Geloof niet dat ik mezelf nog zou kunnen inhouden.

Daar had ik nog niet aan gedacht nee..

Eerst je paard weg, waar je een complete band mee gekregen heb.. En dan dit nog even er achterna je rug in geboord :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:18

Wel grappig dat iedereen nu het helemaal met elkaar eens is trouwens :D
Ik vind het ook walgelijk, ik heb dat filmpje in complete shocktoestand zitten kijken haha.

Ik vraag me alleen af, heeft Matthias hier al op gereageerd ergens?

Embe

Citaat:

Ik denk dat Isabelle een hele verstandige beslissing heeft genomen om het niet te doen. Waarschijnlijk had zij dit hele circus al van mijlenver zien aankomen en wil zij niet haar goede naam te grabbel gooien. Wat mij betreft was er voor Rath al niet zoveel te grabbel te gooien in de eerste plaats...

winnietje3

OMG wat een lachertje is dit. Ik had geeneens zin deze onzin helemaal af te kijken, geloofde het zo ook wel.
Ik ben eigenlijkk vooral benieuwd naar de reactie van Gal, hoop dat ie er boven staat.
Weet je, lekker laten gaan zo. Wellicht geeft dit Gal juist nog meer zelfvertrouwen voor de komende wedstrijden. Wie heeft nou de echte topper in huis? Nederland natuurlijk..

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:19

Ik vind de heksenjacht op Rath nu ook niet echt getuigen van enige sportiviteit hier op Bokt, ook niet onder het motto "ja maar, hij doet het zelf". Termen als "shock", "diefstal" en "oplichting" gaan toch echt wel te ver: laat je je dan niet wat teveel meeslepen? Laat die man eens een combi worden met zijn paard. Een kür voor een paard schrijven neemt toch een hele tijd in beslag? Wie weet hebben ze dat nog bewust niet gedaan omdat de combi nog groeiend is. Maar voor de punten moet hij toch starten. Laat hem eens gewoon lekker doen.

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:22

Chevax, ik denk dat jij nu te lief voor Rath bent. Laten we wel wezen, dit IS diefstal!
Ik kan nu heel hard mijn best doen en een Lady Gaga liedje uitbrengen onder mijn naam alleen een toontje lager, denk dat ik een goede advocaat kan gaan zoeken.
Dat is Plagiaat en dus verboden. Hoop dat de FEI er iets mee gaat doen.

Citaat:
Volgens mij is Lady Gaga nu niet het beste voorbeeld: zij gebruik heel veel samples van nummers van andere artiesten. ;-)
En te lief zijn? Kom op zeg, we hebben het hier over een man die hard aan het werk is met zijn paard. Ik vind het nogal iets om zo te roepen over diefstal.
Laatst bijgewerkt door Martine op 21-06-11 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst in quote gezet

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:22

Oei, ik zie niet wat ze hiermee bereiken willen... Is het een of andere slimme management zet die ik niet zie?

Verder ben ik het wel met Chavax eens. En ik vind ook dat Rath Toot steeds beter gaat rijden. :)

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 11:23

Embe schreef:
Citaat:

Ik denk dat Isabelle een hele verstandige beslissing heeft genomen om het niet te doen. Waarschijnlijk had zij dit hele circus al van mijlenver zien aankomen en wil zij niet haar goede naam te grabbel gooien. Wat mij betreft was er voor Rath al niet zoveel te grabbel te gooien in de eerste plaats...

geef haar ook groot gelijk!!!...maar als, als ik had mogen kiezen en totilas moet nu eenmaal een duitse ruiter/amazone hebben...had ik isabelle heel graag gezien