Of er nog wat aanbiedingen of leuke dingen in te zien zijn.. Of een mooie foto die ik evt kan gebruiken voor een tekening.
Maar meestal staat er inderdaad niet veel boeiends of informatiefs in nee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
TinekeHorses schreef:Ik las dit net op een website:
''..Onlangs kreeg ik het bericht van de KNHS dat een abonnement op de Paard en Sport per 1 januari 2011 optioneel is. Je kunt nu dus zelf kiezen of je naast je lidmaatschap van de KNHS dit abonnement wil." http://www.moerveen.nl
dat is waar, het is wel verplicht als je een startkaart hebt

caro29 schreef:Ik vind het een waardeloos blad. Veel achterhaald nieuws.
Je bent trouwens niet verplicht tot P&S. Je kan hem gewoon opzeggen. Ik heb hem zelfs een aantal jaren niet gehad. Ik hem hem alleen omdat ik jury ben maar dan nog staat er weinig nieuws in. Vaak gaat hij zo naar mijn ouders zonder dat ik hem heb gelezen. Moeders is de enige die hem leest. Ik lees alleen de official dingen en de tuchtzaken
criollolover schreef:caro29 schreef:Ik vind het een waardeloos blad. Veel achterhaald nieuws.
Je bent trouwens niet verplicht tot P&S. Je kan hem gewoon opzeggen. Ik heb hem zelfs een aantal jaren niet gehad. Ik hem hem alleen omdat ik jury ben maar dan nog staat er weinig nieuws in. Vaak gaat hij zo naar mijn ouders zonder dat ik hem heb gelezen. Moeders is de enige die hem leest. Ik lees alleen de official dingen en de tuchtzaken
natuurlijk ben je niet verplicht tot p&s.......maar helaas WEL als je een startkaart hebt! en dat is nou zo belachelijk!!