De rotste opmerking die je ooit hebt gekregen...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lepeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:20

Waar ik me trouwens wel aan erger...

Als ik ga wandelen met mijn shet krijg je van die opmerkingen: laat je je "paard" uit?nee, mijn hamster Of waarom ga je er niet op zitten?

En dan ga je er een keer opzitten, dan is het van: Aaaah, wat zielig, hij is "nog"maar klein hoor, kan ie dat dragen? Ben je niet te groot?

Ik bedoel, Jooo, wat willen ze nou... Verward Verward Verward

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-03 23:40

Poeh ik ben een keer flink door de grond geboord door een juri in het L vorig jaar; ik reed op een jonge cocktail merrie, voor het eerst mee op wedstrijd en ze was hartstikke kijkerig en wiebelig. Het was gewoon voor de fun en de ervaring. Juri zat onder een parasol dus dat was ook doodeng.
Ik mn proef gereden; gewoon maar een beetje rond gehobbelt verder niks.
Toen moest een clubgenootje na mij ook niet echt bijzonder maar die reed een net proefje ik had haar proef gezien en die juri draait zich om en zei tegen mij: Je moet maar bij haar gaan lessen.... dan leer je nog eens wat. Maar ik durf dan gelijk niks te zeggen en wilde zo snel mogelijk weg.... dus weg was ik!!

's middags moest ik met mn merrie in het Z2 rijden en toen was ik 3 en 1 geworden met 190 en 198pnt ofzo en toen kwam ik (gelukkig) die juri weer tegen. Toen zei hij niks meer tegen mij dus dat was wel goed afgelopen haha!!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:20

Bij mijn eerste springwedstrijd, ik reed toen een bruine E-pony die al aardig op leeftijd was (23). Het was voor die pony ook zijn eerste springwedstrijd, maar het was de meest betrouwbare in een parcours die je je kon voorstellen.
Ik stond te wachten, komt er een man naar me toe en vraagt me me of ik echt serieus daarmee ging springen... Hij begon hem even af te kraken zeg, hij had een hertenhals (had hij ook, en erg ook), was compleet verkeerd gebouwd en zou nooit het parcours uit kunnen lopen.... Hij was beter af bij de slager.
Dat hij niet moeders mooiste was wist ik, maar ik zat toch echt met een bibberend onderlipje op de pony toen... Verdrietig Gelukkig hebben we uiteindelijk nog gewonnen op onze eerste wedstrijd Haha!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:51

Ik ben heel benieuwd over welke DA Randy het heeft... Het zou zomaar de volgende (mijn oud) dierenarts kunnen zijn.

Mijn ouders kochten twee paarden en lieten die keuren bij de DA van de verkoper (onwetendheid, hadden nog nooit paarden gehad). Paarden werden goedgekeurd, alleen over het vosje kwam een opmerking dat we hem heel voorzichtig moesten opbouwen omdat hij wat zwakker was (paardje van eind augustus en de DA heeft gelijk gehad, hij heeft nu HKO kl 3 en dat had ik best kunnen voorkomen). Vervolgens gaan we naar onze eigen dierenarts om even goed kennis te maken en te enten. We laten hem ook de foto's zien van die ander. Hij houdt ze tegen het licht en zegt dat die ander over het vosje absoluut geen gelijk had, dat beest mankeerde niks. Nee, toen niet nee. Enne, BTW: "Jullie zijn stapelgek dat jullie dat paard voor je dochter van 12 kopen, je ligt minstens 3x per jaar van dat beest af en dat blijft hij doen, al is hij 26". Ik stond er náást, het was mijn paard en ik was toen idd 12. Alleen maar omdat er 'Aram' bij het vakje van de vader op het KWPN papier stond. Niet echt tactisch. Bovendien heeft hij op alle fronten ongelijk gehad, het beest is de grootste schat op 4 benen en 3 jaar geleden lag ik er voor het laatst naast door mijn eigen stommigheid. Hij zal nooit een pas verkeerd doen en oh ja, hij is niet de gezondste meer.
Met diezelfde Da hebben we nog meer te stellen gehad hoor, it ain't over.
Hij komt entingen geven en ik leg uit dat onze 'dikke' bang is van spuiten. Nou, dat doe je gewoon zo, hij loopt de stal in, jast de naald erin, spuit m leeg and that's it. Ik dacht dat hij wel gelijk zou hebben, maar inmiddels weet ik dat het ook rustig kan. Paard is niet meer, maar ook hij vond het enten geen probleem meer op t laatst.
Paard met peesklap, maanden revalidatie en het is weer mis. Scannen op de kliniek en mijn vader vraagt: wat kan ik doen. Nou meneer, de slager bellen. Dochter van 15 en 8 ernaast.
Paard met dampigheid, ook hier konden we de slager wel bellen, tot die tijd wilde hij wel ventipulmin voor blijven schrijven. Is er dan echt niets? Ja, je kan hem doodrijden in het bos. Paard heeft nog 4 jaar op aardig niveau endurances gelopen, en uiteindelijk werd iets anders hem fataal.
Paard met wond. Moesten we inbandageren met een zalf erop en watten er tussen. Kunnen we nog gewoon in het bos rijden? Ja hoor, hij is niet kreupel. En drie uur? Ook geen probleem. Dus mijn vader gaat in het bos rijden, mét bandage want die moest omblijven tijdens t werk, rijdt niet eens hard. Komtie thuis, paard dikke pees. Bleef dik ondanks het koelen dus DA er weer bij. Oh, dat is een peesontsteking, dat komt ervan als je met bandage zo lang gaat rijden. Maar ehm, je zei zelf dat dat wel kon. Je hebt gewoon een overgevoelig paard. Twee weken later voor controle. Goh, jullie hebben ook geluk gehad, de pees is niet aangetast. Ik was kwáád! Alsof het onze schuld was, wij wisten echt niet beter, reden nooit met beenbeschermers oid omdat dat alleen maar gaat schuren. Daarna ook nooit meer in het bos met iets omgereden, al van strijklappen en springschoenen krijg ik neigingen.
Paard uit prikkeldraad. Ik vond dat hij gehecht moest worden, dus op de trailer en naar de kliniek (was druk zei men). Komen we daar aan, zegt hij doodleuk dat de wonden te oud zijn en dat het niet meer kan. We hadden hem net koud een halfuur uit dat prikkeldraad getrokken! Wond stond ook wagenwijd open en nog zit er een litteken. Ik dacht toen echt dat ik niet goed bij m'n hoofd was, maar inmiddels weet ik wel beter!
Op de aankoopkeuring van een paard had hij niet eens de tijd om de hele keuring te doen. Sterker nog, hij was 3 paarden tegelijk aan het keuren. We moesten gigantisch lang wachten en ik had nou niet het idee dat hij nog wist over welk paard hij het had...
Heb ook weinig positieve verhalen over deze arts gehoord. Later was hij geschorst, maar inmiddels is hij weer terug oid. Ik ben hartstikke blij dat ik nu een arts heb die gewoon de tijd voor je paard neemt (faculteit) en ik mag hem nog midden in de nacht bellen als er iets is. Hij legt gewoon heel duidelijk uit wat er mis is en zal nooit grof in de mond zijn. Ik heb hem iig niet horen zeggen dat het paard op was, hij legde het alleen zo uit dat wij niets anders konden concluderen. En op de vraag of het het beste was als we hem wegbrachten zei hij dat hem dat het eerlijkst to het paard leek. Fijne arts echt een wereldvent. Domme vragen bestaan niet en ik heb nu ook een beejte vertrouwen in mezelf.

En dan nog over de manege-instructeur: Die vond mijn paard ook niks en ik kon niet rijden, want ik was pas een B-ruiter. Paard moest maar naar zo'n trainingsstal. Nou, zei mijn vader, ik denk niet dat zij daar zo blij van wordt. Oh, nou dan doen wij het toch? Vervolgens heeft hij mijn paard gemept om hem achteruit te leren en dat schoot bij mij helemaal in het verkeerde keelgat, dat beest kende de hulpen nog niet eens. Daarna heeft hij nog een trauma gehad voor instructeurs (in het midden mocht niemand staan, dan werd hij idioot). Hoe vaak ik wel neit gehoord heb dat mijn paard en ik niet voor elkaar bestemd waren nog voordat iemand de moeite had genomen om iets verder te kijken dan zijn neus lang was... Ze gingen allemaal rechtstreeks op de afstamming af en dat ben ik wel heel erg zat geworden. Ben blij dat mijn paard nu een heuse fanclub heeft en echt de braafste sul uit de hele geschiedenis is zowat. Wel een paard met pit en karakter, maar niet vals, gemeen of té heet oid.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 14:59

Toen Ironique kreupel was, en er nog niet geheel duidelijk was wat er aan de hand was, had een dierenarts nadat ik hem confronteerde met het feit dat zijn oplossing (paard onder de pijnstillers en maar flink rijden) echt niks uithaalde, een fijne opmerking gemaakt: "Dat paard kun je beter af laten maken. Fokken? Niet doen, het is niet eens een mooi paard." Djieeezz wat een l*l! Ik was al teleurgesteld dat mijn paard kreupel was en dan nog zo'n opmerking er achteraan...
Ik wil die DA nog steeds wel eens contronteren dat mijn paard inmiddels al weer 5 jaar perfect loopt Lachen

Aifa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:05

heb gelukkig nog geen rotopmerkingen naar mn hoofd gekregen, alleen nog maar positieve dingen OK dan!
naja mn instructrice heeft rays wel eens gereden en toen ze er af stapte zei ze: "wat een viswijf!" maar ze zei t met een glimlach dus dat maakte t goed Haha! rays was toen ook gewoon heeeel erg vervelend.
en iemand heeft ooit gezegd: "daar wil niemand toch vrijwillig op, dat beest is gevaarlijk"
Wie Scheve mond Raysa? De onschuld zelve Ach gut Schijnheilig

heb wel eens geschreven en dan hoor je t jurylid opmerkingen maken, dat ik denk: t is maar goed dat die mensen t niet horen
zo kwam er iemand van de losrijring naar de ring draven en zei de jury: "ojee daar heb je die hobbeltrut ook weer"
En later bij een ander: "moet je eens opletten, dat mens kan écht niet rijden"
Of bij wat beter bedeelde mensen: "ga alsjeblieft afvallen, want dit ziet er toch niet uit"
En: "dat paard kan super lopen, jammer dat 'ie zo verpest wordt"
(overigens allemaal Z1 proeven)

Nu vraag ik me dus wel af wat de jury over mij en rays zegt als ik rijdt Verward Knipoog

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:07

Overigens had onze peesklapmerrie wel een goed papier, dus we moesten haar zeker niet naar de slager doen wat dat betreft. Rijden was alleen niks meer. Wij wilden niet fokken, maar hij had haar zo hengstig gespoten als het moest.
Ook leuk was dat iedereen dus vond dat mijn paard niks voor mij was. Op de eerste dressuurwedstrijd krijg ik als opmerking op mijn protocol: leuke combinatie. Hahaaaaa!

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 15:13

OEIOEIOEI!!! Ik moet binnenkort ook rijden, met mijn pony tussen de paarden. En mijn zusje schrijft daarbij... Ik durf niet meer!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 20:48

Toen Camilla op proef geweest was bij mensen haalde ik haar weer terug. We kwamen daar het erf op gereden en gingen even met die man praten.
Die pony was niet goed ingereden, had makkelijk een M proef moeten kunnen lopen volgens hem. (3,5 jarige merrie!) Zijn vrouw reed met meerdere paarden in het Z, maar kreeg Camilla niet eens aan de teugel! Volgens hem zat er ook niets in die pony en zou ze het toch niet ver schoppen in de sport.

Daar sta je dan, hartstikke blij dat je je ponytje weer terugkrijgt (om dan nog maar niet te spreken over HOE je haar terugkrijgt: kopschuw, onder de striemen van een zweep, dun, doffe vacht enz enz) Ik heb haar zelf ingereden dus ik kon wel door de grond zakken!
Ik ben er toen die avond zelf nog op geklommen en nou ik kreeg haar zo naar beneden en ze liep zooo super!!! Ik mag nu bijna L starten dus er zit ook vast wel iets in mijn pony, en ik denk, en volgens mij ook wel meerdere mensen, dat Camil het nog hartstikke ver kan schoppen!

Lianne007

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:46

een tijdje geleden zat ik echt in een dipje met mn paard...ik heb hem sinsd kort (4maand ofzo) en de eerste 2 maand gingen echt super,maar na die tijd begon hij te klieren,protesteren,te puberen zeiden ze ook wel..ik had toen les van een meisje dat een paar jaar ouder dan ik was...elke les deed hij het weer,zij gaf me wel aanwijzingen,maar het lukte gewoon echt niet,bijvoorbeeld begon hij te klieren langs een rij met stoeltjes,nou krijg hem daar maar eens langs,en zij maar roepen...ik was echt doodop...na de les kwam ze naar me toe"ja het lijkt me denk ik beter dat je hier eerst niet mee doorgaat,ik weet het ook niet meer zo..je kan beter eerst op andere paarden gaan rijden tot je meer vertrouwen hebt,en maar zeggen dat ik onbewust bang was,ik dacht echt:je instructrice hoort je toch te helpen met dit soort dingen en je niet zo onzeker te maken?
....nou daar sta je dan met je paardje waar je zo trots op bent,en zo je best voor doet...ik kon wel janken..en heb dat gedaan ook!...terwijl het dan de volgende dag weer heel goed ging..maar ik had ook het gevoel in die les dat ik echt een prestatie moest leveren,ik ben nu gewisseld naar mn oude instructeur..een al wat oudere man en dat bevalt zeeeeer goed,ben zelf ook ontspannener geworden en al wat minder onzeker over die opmerking,want deze man beweert juist het tegenovergestelde...Lachen

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 17:13

Wat heeeeeeeeel erg leuk is ( ahum ahum) dat als je wint ( de utrechtse kampioenschappen) met een pony die al eerder Z heeft gelopen ( en i rijd er zelf M mee) dat je club genoten roepen: Jaaa, daar is geen kunst aan dat kan ik ook wel!
( pony is zo eenkennig als wat, loopt pas als je alle hulpen goed doet, schrikt van het eerste de beste gras sprietje die anders staat dat anders.)
en dan zegt zo'n trutje dat die zelf nix met haar pony kan.
Nu rij ik weer vollop met mn eigen pony ( voor heen Z dressuur zonder wp) en dan word het nog geroepen : ja kan ik ook!
Hij steigert als ie zn zin niet krijgt, gaat met 4 benen de lucht in als je hem iets te hard bij tikt en als je verkeerde hulpen geeft komt ie ook omhoog. ( maar als ie een maal loop is het een wereld pony Knipoog
Ik ben er nu M2 mee en het gata super goed en ik mag al weer bijne het Z1 in.
Maar ik kan er toch zo boos over worden. Want eigenlijk zijn Z pony's de moeilijkste pony's! je moet alle hulpen precies goed doen anders doet ie een andere oefening dan dat ie moet doen!
( wel perfecte leer pony's moet ik zeggen )
Ik weet dat ik het me niet zo aan moet trekken. Maar het is erg vervelend als je een x prijs hebt en je bent blij om zo je stemming te laten verpesten door zo'n poedersuiker opmerking.

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 18:08

Nathalie schreef:
en ik denk, en volgens mij ook wel meerdere mensen, dat Camil het nog hartstikke ver kan schoppen!

Zeker Lachen Maar dus niet op de manier van die man

Volgens mij gaan alle rottige opmerkingen aan me voorbij! Ik kan er zo echt geen bedenken.. Verward

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:01

Vorig jaar hadden we clubkampioenschappen. Nou daar mag dus iedereen gratis aan meedoen, of je het nou wel of niet kan? Al is het maar voor de gezelligheid. Dus een vriendin van me reed daar met haar paard, hardstikke groen. Nog nooit in het land gereden of uberhaupt een wedstrijd. Het paard was een 4 jarige fjord en dus ook nog lekker koppig. Ze scheurde een aantal keren de ring uit, maar verder ging het opzich netjes. Ook de galop werd expres niet gedaan en dat was vooraf gemeld. Uiteindelijk heeft ze toch een rechtergalopje geprobeerd.
Ze had de proef nog niet geendigd of de jury riep haar bij zich en vertelde/vroeg het volgende:
- 1e ----- Waarom doe je in hemelsnaam mee met een paard die je totaal niet onder controle hebt en ook helemaal niet geschikt is voor datgene wat jij ermee wil. Als je dan toch echt iets wil laten zien, kom dan met een beter getraind paard in plaats van mijn tijd te verdoen.(grrr, vriendschappelijke wedstrijd, iedereen mag meedoen, gezelligheid......allemaal weg. Vreselijk gewoon, dat wil je absoluut niet horen)
- 2e ------ En waarom ging je nou eigenlijk galopperen. Je had me aan het begin net verteld dat je niet zou galoperen, dan moet je dat ook niet doen jah!! Of je moet het gewoon niet zeggen! Dat is ronduit dom! (ehh sorrieh voor het proberen, mareh het staat officieel in de proef, wil niet zeggen dat het ineens ook helemaal niet meer mag, toch??)

Bot gewoon....

Vind dat juryleden geen paarden af moeten mogen kraken. Gewoon omdat ze moeten kijken naar datgene wat de ruiter uit het paard kan krijgen. Want dat is soms wel net zoveel respect waard!!

Verder wat er ook vaak gezegd wordt: Ben je aan het rijden door het bos en dan gaat het elke keer zo:
- Maaaaam kijk paardjes
- Jaah dat zijn Haflingers!!
- NEEEEEEEEEEE
- Ohw, shetlanders dan!?
- Euh, neuhj, niet echt...
- Nej? Wat wel dan?
- Fjorden....(mmh en wat zal dan de reactie zijn???)
- ohw jah, leuk (not dus)/ jah, met die mooie manen (idd, vaak wel)/ Die kunnen ook voor de kar he (nej joh echt?? Serieus??)/ nou jah en dan kun je nog wel even doorgaan.....
Blijft jammer dat iedereen zo min soms tegen die fjorden aan kijkt. Je moet wel even het virus te pakken hebben, maar geen elke fjord is hetzelfde, niet in gedrag en helemaal niet in het rijden!

En nog een van de rotste opmerkingen die ik zelf heb gekregen en waar ik ook best even mee gezeten heb is van een vriendin!
Ze had haar paard net een maand of 2 en het was nog een jong ding. Moest veel leren. In de vakantie vroeg ze mij te rijden. Ik had in het begin flink moeite ermee, hij moest ontzettend voorwaarts gereden worden en elke keer wanneer ik figuren reed dat werd die kop erop gezet en wou hij regelrecht naar het hek.......tjah dan ben je bij mij aan de verkeerde.....dus binnenteugel en buiten been waren voortdurend aanwezig. Tegen het einde van de tweede week begon hij zich al aardig over te geven en was er redelijk te rijden. Alleen de galop was niks, dus daar begon ik dan ook maar niet aan.....
Maar toen ze terug kwam ging hij haar uit proberen en ze was een stuk minder streng, dus nam hij een loopje met 'r. En natuurlijk....was allemaal mijn schuld. En dat werd ook vrolijk tegen iedereen gezegd. Okej was niet hatelijk bedoeld, maar toch, vond het absoluut niet fijn!
Gelukkig reed ik daarvoor ook al wel een ander en dat ging wel top, en nu rijd ik er 'zelf' zeg maar een, dat gaat steeds beter. Nog even en we rijden net zo goed als die commentaar had. En wat mijn zelfvertrouwen weer helemaal heeft opgebouwd, was een paard wat ik laatst in de vakantie 3 daagjes gereden heb, niks dus eigenlijk......en die bazin zei: Bedankt dat je wou rijden, kan het echt merken.....hij loopt echt stuk-ken beter! Dus ik trots!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 21:45

we waren met zn 4en aan het springen,
en de pony van een vriendin, tikte steeds de balk eraf,
dus ik zeg, je moet haar boven de sprong wat meer ruimte geven,
nou dat was goed enz, ging daarna ook stukken beter
hoor ik achteraf, dat toen ik weg was, heeft ze tegen de rest gezegd
ja, wie kan hier nou rijden? wie is er nou noord hollands kampioen dressuur geworden
als je dat dan hoort baal je wel, helemaal omdat er toch echt vooruitgang in zat, en dat iedereen kon zien, dat ze ZELF wel naar voren ging maar haar handen vlak voor haar zadel hield, tja hoe moet je paard dan springen? terwijl hij nog helemaal groen is met springen
soms
Lips are sealed

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:14

Ik heb al zoveel rotopmerkingen gekregen, het maakt me dan ook weinig meer uit als ze iets zeggen.

Apollon was aan het kl.oten en kon ff niks anders meer dan bokken gek doen, wegrennen en andere paarden opjutten.
Vroeg een vader van een nieuw lid, "rijd zij voor spek en bonen mee?"
Nu hij me wat langer kent is het een hele aardige man die nooit echt rotopmerkingen maakt ofzo.

vorig jaar toen het echt barslecht ging met mij en Appie, we hadden les en ze was gewoon totaal losgeslagen, het was gewoon gevaarlijk (echt waar....) voor de andere pony;s die ook in de les reden.
De instructice zei zou haar wel eens ff rijden dus moest ik de rest van de groep "lesgeven" okee, netjes wat oefeningen gedaan, zijn de halverwege een gebroken lijn draait (toen nog de enigste trut) ineens om en zegt dat ik haar geen les hoeft te geven omdat ik te slecht ben....

Meisje in de les rijd L, ze moest van haar moeder een proefje oefenen. Vroeg een ander lid of we mee mochten oefenen (wat normaal altijd mocht met die B proefjes enzo)
Zegt ze: "nee want jullie kunnen nog helemaal geen L proefje rijden"
Clown dus wel, *LOL* maar goed. als ze het dan op een andere manier zei okee, want ik snap best dat je alleen wilt oefenen.

(dit is een domme opmerking)
kom ik op een (onderlinge) wedstrijd, het inrijden ging goed, maar apollon vind altijd net als we de ring in gaan voor een proefje dat ze maar eens op haar elfendertigste mag gaan lopen.
Ik dus weer helemaal shaggie op die knol omdat ze me weer voor de gek houd Huilen . Beest loopt niet door en valt telkens terug in draf Bloos! , sloft als een lama Haha! en er valt niks met je benen aan te doen. Clown
Staat er naderhand op m'n protocol: "je pony is sloom"....JA DUH! alsof ik dat zelf nog niet gemerkt had....

En dan zijn er nog veel meer.

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-03 14:25

Rotopmerkingen van een meisje bij ons op stal neem ik niet al te serieus. De volgende dag is het 't tegenovergestelde. Maar dat meisje lacht me keihard uit als ik aan het rijden ben. Ik ben dan alsmaar aan het oefenen, lukt steeds net niet staat er zo'n achterlijk kind te lachen!!! Zo word ik echt heel onzeker, nu loopt hij gelukkig al wat beter, maar ik ben nog steeds onzeker.
PS De volgende dag denkt dat meisje dat ze je beste vriendin is...

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 11:59

Een foute diagnose is ook leuk.... Wij hadden een veearts in de praktijk die begon te peeuwen bij een beest, groter dan een konijn. Hij maakte ons wijs dat onze tienjarige pony Rhino had! Whaaaaaaaaaaat? "Ja, Rhino, hij heeft nog een weekje te gaan schat ik, ga maar afscheid nemen." De volgende dag kwam zijn collega langs, die wel verstand heeft (van paarden). Hij zei dat het gewoon een koliekaanvalletje was geweest en dat ruintjes van 10 toch zeker nooit Rhino hadden, pfffffffffjew. Blunder! Maar, hoezee, die blunder-veearts is met pensioen!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:05

Toen ik Jamy net had, en ze stond 1 dag op stal kwam mijn vriendin mee en het eerste wat ze zei was, ze heeft een doorgezakte rug (3 veulens gehad, waarvan dat jaar de laatste, en verder nooit bereden enzo dan is dat niet zo gek maar toch) ze heeft dit, ze heeft dat. Niks klopte
Nou leuk om te horen. Ik was (en ben nog steeds Lachen ) vet blij met mijn pony, komt zij hem ff afzeiken Boos! . Jamy zag er idd niet echt mooi uit ofzo maar zoeits kan je ook gewoon tacties zeggen of gewoon niet... (gelukkig ziet ze er nu wel een heel stuk beter uit Lachen )
Voorderest heb ik tijdens wedstrijden nooit echt nare dingen gehoord, de meeste jury's vinden ons wel een leuk stel Party!!

musje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 12:25

ach rot opmerkingen van andere ruiters krijg ik zo vaak maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ook vaak genoeg rot opmerkingen maar over andere Bloos!

toch is de rotste opmerking die ik van iemand kreeg toem mus weer eens dwars lag.

mijn paardje is nogal eigenwijs en bedacht op een dag dat hij de spoorrails niet meer over wou en ging dus midden op de weg stilstaan in de parkeer stand en deed geen stap meer! ik stond daar dus al een kwartier te pielen Boos! had lief gevraagd, dringend gevraagd, boos gevraagd maar nee meneer wou niet. dus simpel hij kreeg een paar kleders voor zijn kont!!
komt er zo'n muts langs op de fiets zegt ze (terwijl mus met zijn oren naarvoren stond te kijken hoe de 10de trein langsreed) ...ahhh zielig paard Boos! Boos!

heb haar even duidelijk gemaakt wie hier nu zielig was Haha!

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 16:05

Gene rotopmerking, wel grappig =
als jij met je pony/paard met mega grasbuik door het bos hobbelt en er minstens 4 x gezegd wordt : Goh, wat leuk, krijg je een veulentje Lachen ??
(ehm nee.. das gras )

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:05

highwaykind schreef:
als jij met je pony/paard met mega grasbuik door het bos hobbelt en er minstens 4 x gezegd wordt : Goh, wat leuk, krijg je een veulentje Lachen ??
(ehm nee.. das gras )

en het is al helemaal leuk als je een ruin onder je kont hebt:D

Veronique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-03 17:31

Ik krijg ook weleens opmerkingen. Met een fjord tussen de paarden in de M1, Penny is dan ook nog een C en ben ik te zwaar. Dan moet je ze zien kijken. Ik ben ook weleens uitgelachen maar ik denk meestal, lach maar ik heb het toch al ver geschopt. Veel mensen zeggen ook, je komt toch niet meer verder nu, een paard is veel mooier, fjorden horen voor de kar. Aaaahhh kan me daar erg druk over maken!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:27

Lieke"]
[quote="highwaykind schreef:
(ehm nee.. das gras )

[/quote]

Haha had ook ongeveer zoiets, me pony had net een veulen gehad en ik reed weer sinds een paar weken wedstrijden. Staat er een vrouw aan de kant en die zegt "kijk is die pony is drachtig", dus ik zeg nee hoor. "jawel hoor zegt die vrouw want hij heeft een uier en een dikke buik (had ie toen idd nog een beetje)" Dus toen heb ik maar ff gezegd dat ie net een veulen heeft gehad, duhh alsof ik zelf niet weet of me pony drachtig is of niet!! Domme muts!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 22:27

Lieke"]
[quote="highwaykind schreef:
(ehm nee.. das gras )

[/quote]

Haha had ook ongeveer zoiets, me pony had net een veulen gehad en ik reed weer sinds een paar weken wedstrijden. Staat er een vrouw aan de kant en die zegt tegen dr zoontje "kijk is die pony is drachtig", dus ik zeg nee hoor. "jawel hoor zegt die vrouw want hij heeft een uier en een dikke buik (had ie toen idd nog een beetje)" Dus toen heb ik maar ff gezegd dat ie net een veulen heeft gehad, duhh alsof ik zelf niet weet of me pony drachtig is of niet!! Domme muts!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:29

Hoor ik net een leuke... Ik had vroeger altijd les met mijn rare paard op de manege. Halfuurtje privéles van de instructeur (is nog steeds mijn instructeur btw). Joop was nogal een bokkerig beest en lopen was niet zijn hobby geloof ik. Nou, er stonden meestal wel mensen te kijken want het was af ent oe nogal spectaculair. Mijn zusje heeft dus zitten kijken en er zaten dus twee grieten te kijken en die hebben als commentaar dat hij lelijk galoppeerd. En dat ik m niet de baas kon. Blij dat ik dat niet gehoord heb want ik had er voor gezorgd dat Joop ze een rotschop zou geven, wat een uilskuikens, gewoon jaloers dat ik een eigen paard had, wat voor rotzak het ook was (blij toe dat hij nu heel lief is). Als ik ze nu tegen zou komen zou ik gewoon vriendelijk glimlachen en goedemiddag zeggen. Whatever!