Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
'
maar hij is een stekel harige goudvos met 4 witte benen, flinke bles en div witte vlekken op het lijf ( heet allen niet bont ).

Lowara schreef:hoogte van je paard maakt niets uit op je paspoort
heb er eentje die is 1m51 op haar paspoort,maar is in werkelijkheid 1m54
de tweede heeft als veulen een paspoort gekregen, dus mjah.. daar konden ze weinig mee qua opmeten natuurlijk
daar hebben ze geschat dat ze 1m56 zou zijn op volwassen leeftijd.
dit jaar officieel laten opmeten, en ze bleek met 5 jaar 1m59 te zijn, dus ach.. die paar centimeters vallen ze echt niet over
El_Paso2009 schreef:Als ik op een buitenconcours de eerste jury ben dan controleer ik altijd het paspoort, met al menig diskwalificatie als gevolg. Bij het indoor seizoen weet ik nog niet hoe ik dat ga aanpakken, als ik ze aan het einde van de rubriek allemaal wil zien dan zijn er al mensen naar huis, want er wordt bij lange rubrieken vaak coupons tussendoor uitgegeven, en vooraf is niet te doen want dan is het zo rommelig met heen en weer naar mijn hokje lopen zeg maar. Hebben jullie als collega juryleden nog ideeen voor de indoor. Ik kom veelvuldig fouten tegen en ik vindt dat als je KNHS start je ook aan de regels moet houden van enting, chip etc.

Debbie schreef:Transponder wordt vaak gecheckt of het paard en startkaart wel bij elkaar horen
Indoor wordt je inderdaad minder gecontroleerd, maar ik neem wel altijd mn spullen mee
naar het secretariaat want daar wordt vaak willekeurig/steekproefsgewijs gecontroleerd.
Alane schreef:Debbie schreef:Transponder wordt vaak gecheckt of het paard en startkaart wel bij elkaar horen
Indoor wordt je inderdaad minder gecontroleerd, maar ik neem wel altijd mn spullen mee
naar het secretariaat want daar wordt vaak willekeurig/steekproefsgewijs gecontroleerd.
Mijn paard heeft geen transponder, geen DNA-nummer en wel een startkaart en voldoet aan alle EU regelingen...
jury schreef:En hoe voldoe jij dan aan de knhs regels, Alane?
.
, maar om trammelant op wedstrijden te voorkomen,
. (en ik geen zin had om op wedstrijd