Wedstrijd ongeldig, punten kwijt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

YvonH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 22:19

wollies schreef:
Citaat:
Goede middag,

Ik heb uw mail ontvangen en de inhoud gelezen u steld het verhaal heel zwart/wit
en wij zullen hier over na moeten denken we hebben eerst de reactie van de
rest van de deelnemers nog niet binnen.

De gespreken op Direktie niveau bij de KNHS zijn ondergetekende geweigerd,
dit bericht is zojuist binnen gekomen.

Het bovenstaande wordt vanavond besproken in het Kring Bestuur en een
verzoek om toch een gesprek te hebben nochmaal kracht bij te zetten.

Of het e.e.a. gaat helpen is een zeer grote vraag en ik geloof er niet meer in.

Zodra er antwoord is krijgt u die te lezen als alles fout blijft gaan dan komen
wij terug op uw verzoek om het startgeld retour te krijgen.

Hierboven staat de reactie van het secretariaat, van de KNHS heb ik nog niks gehoord.

Uit deze reactie begrijp ik dat nog niet alle gedupeerden gereageerd hebben.
Bij deze roep ik alle gedupeerden op om een reactie te sturen naar de persoon die de brief heeft gestuurd, en vraag daarin dan je geld terug. Is toch wel het minst wat ze kunnen doen, naar de punten kan je toch wel fluiten.....

@ Lante, heb jaren lang het secretariaat gedaan, dus weet wat het van je vraagt, maar als je dan niet kan opbrengen moet je het ook niet doen.......

Ik heb wel een reactie gestuurd (zondagavond 20/6) naar de RV, maar nog niets gehoord. Ik heb ook de KNHS een uitgebreide mail gestuurd over het onderwerp. Daar heb ik wel een ontvangstbevestiging van; die is in ieder geval wel binnengekomen :D . Nog maar even afwachten wat de reacties van de RV en de KNHS zijn.

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:43

hmm een vriendin van mij heeft er ook gestart, eerste wedstrijd die écht goed ging. 3 wp. dus ook weg.
Die laat het want ze denkt persoonlijk dat het niet erg veel zin heeft om geld terug te vragen.
Heb zelf ook bij meers gereden, ken de mensen, ik weet niet of ze gaan teruggeven..
Ookal zou het wel moeten, want dit kan natuurlijk niet...

goldwing

Re: Wedstrijd ongeldig, punten kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:51

Laat ze zich in ieder geval wel melden als gedupeerde
Als iedereen er zo over denkt kan de vereniging doen wat ze wil omdat toch niemand zich er iets van aantrekt
Ze hoeft dan niet haar geld terug te vragen maar laat het bestuur van haar vereniging in ieder geval wel weten dat ze haar punten kwijt is zodat die actie kunnen ondernemen

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 13:56

ik ben ook gedupeerde en ga ook zeker mailen en eisen dat ik of mijn punten of mijn geld terugkrijg zodat ik met dat geld ergens anders kan starten om te kijken of ik die punten weer kan behalen. Heb alleen nu het mailadres niet bij de hand dus dan ga ik het vanavond doen

_Megan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:11

Ja inderdaad, eigenlijk zou iedereen die mee deed er tegenin moeten gaan. want geld blijft ook geld, en het is rot van je punten.
want zo zouden ze het idd altijd kunnen doen dan...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:12

Eigenlijk zou ik graag willen weten om welke vereniging het gaat. Ik begrijp uit het topic dat het om een vereniging bij mij in de buurt gaat. Ik wil op korte termijn beginnen met wedstrijden rijden (met een nieuw paard in een nieuwe omgeving), en dan ga ik liever niet naar zo'n vereniging.

Ik begrijp wel dat mensen het niet hier in het topic willen plaatsen, maar misschien per PB?
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 23-06-10 14:14, in het totaal 1 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:14

De naam van de stal/centrum staat verdekt in het 1e berichtje van meganxmarius op deze blz.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:16

Oh leuk een raadspelletje :D. Maar ik heb 'm hoor.
Dan kan ik er in ieder geval rekening mee houden. Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:18

Er zijn best veel verenigingen in de omgeving O:) .
|
|
|
V

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:19

Ja, daar kom ik zeker een keertje langs. Want dat is wel heel dichtbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:20

Leuk! Ben je al lid?

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:24

Haarlemmermeerruiters kan ik aanbevelen, heel gezellig daarzo :D
En hebben de administratie etc. wél op orde!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 14:53

Ik weet niet of ik de juiste vereniging heb gekeken
Maar even zitten googlen en toen de knhs site gechecked
De wedstrijd van 4 april staat goedgekeurd op 1 april rara als dit over de zelfde vereninging gaat
Is wel een zooitje die aanvraag maar staat toch duidelijk stempel en datum bij goedkeuring

wollies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 18:13

Heb afgelopen winter ook gewoon bij deze vereniging gestart, geheel zonder problemen.
Ik vind het , zeker buiten, lekker starten daar.
Ga er ook zeker weer starten, maar niet voor ik het vraagprogramma helemaal heb gecontroleerd.
Deze problemen schijnen voort te komen uit een wisseling van secretariaat (probeer niks goed te praten)

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:53

Pfft, naar aanleiding van dit topic ook maar eens mijn wedstrijd van dit weekend na gekeken,
dit jaar al 2x op 2 verschillende locaties bij hun gestart, erg fijn starten. En die winstpunten staan wel al op knhs.nl
Maar nee hoor, bij de knhs is deze wedstrijd niet bekend..
Nu mail erachteraan naar de vereniging, gelukkig zijn slechts de coupons de bus op gegaan.

YvonH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 18:56

Wollies heeft helemaal gelijk; ik kom bij deze rv ook al jaren en er is echt geen kwade opzet. De acco is prima, zowel binnen als buiten, de mensen zijn aardig. Het is normaliter prima rijden daar. Het ging nu alleen mis en dat is jammer; ook voor hen. Het zijn en blijven vrijwilligers die hun eigen tijd in deze wedstrijden steken en doen dat naar eer en geweten.

Ik blijf er dus wel gewoon starten in de toekomst. Ik kijk idd wel even of het programma is goedgekeurd voortaan. Maar niet alleen daar, bij andere wedstrijden dus ook.

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:04

Ik blijf er verder ook gewoon starten. Ik sta ernaast op stal:) maar check inderdaad voortaan wel alles vantevoren.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 15:21

xShanty schreef:
Pfft, naar aanleiding van dit topic ook maar eens mijn wedstrijd van dit weekend na gekeken,
dit jaar al 2x op 2 verschillende locaties bij hun gestart, erg fijn starten. En die winstpunten staan wel al op knhs.nl
Maar nee hoor, bij de knhs is deze wedstrijd niet bekend..
Nu mail erachteraan naar de vereniging, gelukkig zijn slechts de coupons de bus op gegaan.

Het VP van mijn wedstrijd is vandaag naar de knhs gegaan en vandaag goedgekeurd, dus ook hier stomme pech :j Gelukkig voor mij dat het net optijd is opgemerkt :)

dolfie2133

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 08:18

Waarom zo geheimzinnig over de vereniging? Misschien een goede waarschuwing voor een ieder die daar wil starten. Als het een keertje mis gaat oke... Maar 3x?

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:11

dolfie2133 schreef:
Waarom zo geheimzinnig over de vereniging? Misschien een goede waarschuwing voor een ieder die daar wil starten. Als het een keertje mis gaat oke... Maar 3x?

Eerst maar eens kijken hoe ze alles gaan oplossen.

MiriamP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:29

Prisca schreef:
Rij je wedstrijden alleen om de punten of rij je ook voor je lol?.

Mensen willen tegen woordig allemaal anky zijn en willen zo snel mogelijk naar het Z en blijven hangen met een krom paard in het M.

Wat maakt die 1 of 2 wedstrijden nu uit als je werkelijk zo goed bent heb je dit met 2 wedstrijden weer terug gewonnen. Ik vind dit echt jammer en de paarden zijn de dupe.

En verder had je idd het goed moeten bekijken. Stond deze wedstrijd op de officiële lijst?. Denk idd dat je pech heb en de kosten declareren vind ik wat ver gaan. Ga je toch ook niet doen wanneer een wedstrijd wordt afgelast wegens omstandigheden.

Dat staat toch los van hetgeen er bedoeld wordt! Volgens mij wil iedereen zijn/haar punten rijden in een wedstrijd. Daar doe je het toch voor. Dus als je dan je punten niet krijgt baal je daarvan of je nu B of ZZ rijdt.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 10:37

MiriamP, Als ik een wedstrijd afzeg omdat mijn paard kreupel is moet ik ook betalen.
Er zijn dus mensen die dus 40/60 euro voor niets hebben betaald. Ik zou dat gewoon terug willen want het is een hoop geld.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 07:38

Even ter info, kreeg ik gisteren in mijn mailbox:

Degene die gereageerd hebben op mijn mailadres krijgen bij deze bericht van ondergetekende
dit is op persoonlijke titel daar ik niet meer in het Bestuur zit.

Heden hebben wij een mail ontvangen van de KNHS over de wedstrijden d.d.02-05 en
06-06 te ......... na heel veel gespreken,mail verkeer en met ondersteuning
van het Kring Bestuur en het Regio Bestuur van Noord holland is het volgende tot
stand gekomen(zie tekst KNHS).
Het onderstaande is het uiterste wat we voor elkaar konden krijgen voor de ruiters.

Hierbij de tekst;
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste heer,

Wij hebben de coupons goed ontvangen. De wedstrijd van 2 mei 2010 zal in zijn geheel geregistreerd worden.

Van de wedstrijd van 6 juni 2010 kunnen wij enkel de paarden registreren, daar er door de Regio geen goedkeuring was voor de pony’s.

De coupons van de pony’s zullen wij u retour zenden.

Met vriendelijke groet,

Afdeling Ledenservice
Koninklijke Nederlandse Hippische Sportfederatie

----------------------------------------------------------------------------------------------
U kunt het beste zelf even in de gaten houden wanneer de punten bijgeschreven worden maar dat
zal wel binnen kort zijn.

De pony’s gaat om 1 of 2 starts die gestart zijn.

Afijn, eind goed al goed.. gelukkig maar...

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 08:56

Toch netjes opgelost zo!

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 09:02

of ik ben nou heel dom, maar lang niet alle wedstrijden die ik rijd/ of op startlijsten staan, staan ook op de knhs geregistreerd :? klopt dat ook bij jullie?
verder wel allemaal goedgekeurd etc. :j

ja idd netjes opgelost :)