MarcelDufour schreef:[/quote]!
Dat is toch het gevolg van slofteugels toestaan op het opwarmterrein?
ah zo bedoel je.
ja ok, dat moet ik je nageven
maar niet alles en iedereen rijdt met stang en trens he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
newmom schreef:MarcelDufour schreef:Dat is toch het gevolg van slofteugels toestaan op het opwarmterrein?Citaat:ah zo bedoel je.
newmom schreef:ik kan niet quoten... :s

KiWiKo schreef:ik kan me voorstellen dat je een paard voor het eerst uitgebracht echt wel even een paar rondjes in de rondte wil rijden met een slof eromheen
MarcelDufour schreef:Vudress schreef:Waar zie jij een slofteugel met stang en trens?
Niets mis mee trouwens, kan sommige paarden heel goed helpen.
Nou, als je slofteugels toe zou staan, dan is automatisch het gevolg dat ze met stang en trens gebruikt worden.
Tenzij de bedoeling is dat het alleen in de lagere klasses wel mag, maar niet meer zodra je hoger rijdt.
Dus is dat verbod eigenlijk heel logisch. Toch?
MarcelDufour schreef:MarcelDufour schreef:Dat is toch het gevolg van slofteugels toestaan op het opwarmterrein?Citaat:ah zo bedoel je.
Dan zou je het nog gekker moeten maken en de reglementen zo maken dat in de lagere klasses het wel mag, en zodra je hoog rijdt, dan mag het niet meer! Dat is toch heel raar? Begrijp je waar ik heen wil?
Dus ik denk dat ik dit topic opgelost heb. Wat heb ik gewonnen?

Vudress schreef:Dat is een conclusie die je dan zelf weer trekt. Er zou ook een regel in het leven geroepen kunnen worden die bepaalt dat slofteugels alleen aan een trens mogen.
Kev schreef:Na het ZZ-Zwaar dus vanaf LT. Je mag ook verwachten dat ze hem dan niet meer nodig hebben met losrijden, dus ik zie geen probleem. Veel kan voorkomen worden door een official op het losrijterrein te zetten.