Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marian0557 schreef:Sizzle schreef:Pas nog een jong meisje gesproken die zelf haar pony Z1 kampioen van en bepaalde provincie heeft gemaakt. Haar ouders steunen haar wel, maar hebben er de ballen verstand van.
Hoeven er ook geen verstand van te hebben, maar ze begeleiden je wel.
Ze helpen je wel op concoursen, en zorgen dat je goed les krijgt.
pietsie schreef:Als je geen geld hebt voor lessen is idd erg jammer , het advies wat ik kan geven is veel kijken, kijken naar andere goede ruiters daar leer je ook een hoop van
pietsie schreef:marian mijn dochter van 12 rijd ook met een gpa cap, die we tweede hands van marktplaats hebben gekocht ,wel nieuw voor 125 euro en die betaald is van haar eigen gespaarde geld.
Zij maakt veel jonge pony´s zadelmak en een goede bescherming vind ik echt wel belangrijk dan , en ook de petrie laarzen hier, als je 3 paar rubber laarzen in het jaar moet kopen ,ben je daar wel eens klaar mee en ga je op zoek naar iets wat duurzamer is en daardoor ook goedkoper uiteindelijk.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat je je daar niet op moet verkijken ,ook de kinderen die alles redelijk voor elkaar hebben komt het meestal niet zo aanwaaien.