Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
daisies schreef:Vind ik niet echt attent van je vriend DrendroFleur
Heerlijk zo'n dagje samen! Kan ik echt van genieten!
Met springen is het wat dat betreft makkelijker, dat gaat allemaal veel sneller en je bent minder afhankelijk van je groom. Hij vind dat ook leuker om te kijken.
. En soms ben ik hem inderdaad ook kwijt. Ben ik aan het losrijden, man nergens te vinden en dan maar hopen dat hij er op tijd is om te lezen. Heb de laatste wedstrijden (1 proef per keer) uit het hoofd gedaan, maar bij dubbele proeven vind ik dat niet te doen. Moet ik vanaf januari 6 proeven uit het hoofd kennen ( 2 onder het zadel, 2 mennen paard en 2 mennen pony). Dat red ik niet meer haha. 

)als ik niet te vroeg moet rijden en als de wedstrijd bij hem in het dorp is. Dan staat hij daar wat. Als zou ik met me paard tegen hem aanrijden dan nog zou hij me niet herkennen. "Die beesten lopen toch ook allemaal hetzelfde" zegt hij dan. Dus nee als mijn vriend niet met volle goesting komt kijken, hoeft hij van mij niet hoor. We zijn geen siamese tweeling: ik het mijn en hij het zijn is het dan vaak als ik wedstrijd heb