[/quote]Zo nee dan is dat weer een type paard
geen echt ZZ-Zwaar paard dus
[/quote]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bloempje08 schreef:dus je mag geen lol hebben met je paard in de sport??
laat ze gewoon ze hebben op hun manier hun doel bereikt en ze hebben er lol in. dus wie ben jij om te zeggen dat ze dan alleen maar in de b moeten gaan rondhobbelen.
uletta schreef:In godsnaam waar maak je je druk om, je rijdt zelf niet mee op het niveau... en iedereen doet zijn/haar best om het zzL/Z te bereiken. En als mensen deze bereikt hebben, dan is dat niet zomaar! en het maakt niet uit of je er nou 2 jaar of 10 jaar in de z2 heb gereden!..
Iedereen doet zijn best, ook al doe je B of Z2... en niet ieder mens of paard heeft alle kwaliteiten.
Maar praat a.u.b niet zo dom dat er wat mindere tussen zaten, in de B heb je ook mensen die wat minder rijden, in de M1 heb je ook watm ensen wat minder rijdt! zo wat!!.. Ik kan me best boos maken om mensen die zeggen dat er een paar mensen waren dien iet goed rijden, en er dan direct weer op de kwaliteit van ruiter of paard gelet wordt! Je wordt niet voor niets ZZL/Z......

Rambobo schreef:Gisteren was ik in Roosendaal bij een ZZlicht/ZZzwaar wedstrijd.
De kwaliteit van de meeste paarden en het "talent" van de ruiters was ver weg te zoeken.
Ik zag meerdere combinaties waarvan het mij verbaasd dat die ooit het Z2 uit zijn gekomen.
Waren duidelijk gevallen van 6 jaar Z2 rijden en met precies genoeg wistpunten de overstap naar het ZZGP maken.
Het lijkt wel alsof het met de jaren erger wordt.
Ik begrijp niet dat de instructeurs dit toelaten.
Hoe komt volgens jullie dit probleem?
Rambobo schreef:Mijn paard is ZZ klaar, en vanwege het veulen even een flinke pauze gehad.
....knip....
Een fatsoenlijke Appyement?

Miam schreef:Miam schreef:Ik snap best dat het heerlijk is om lekker achter het raam in een warme kantine combinaties af te zeiken. Maar heb je zelf ooit wel eens een GOEDE serie gereden of een pirouette gedraaid?
Ik wacht met smart...
Miam schreef:Miam schreef:Ik snap best dat het heerlijk is om lekker achter het raam in een warme kantine combinaties af te zeiken. Maar heb je zelf ooit wel eens een GOEDE serie gereden of een pirouette gedraaid?
Ik wacht met smart...
Citaat:ik vind dit echte zeiktopic worden blijkbaar moet je zelf dus GP voordat je wat mag zeggen
Nou zeg ik ff wat een pirouette een hele zit niet in de ZZ-licht

Urielle schreef:Tuurlijk mag je wel wat zeggen Tita, maar in de achtertuin rijdt iedereen GP.
Ik zie ook of een serie recht en met afdruk wordt gesprongen, maar aangezien de laatste keer dat ik het probeerde ik niet meer uitgereden kreeg dan om de vier en ik bij de drie al begon te broddelen (en dan heb ik het over het aantal, nog niet eens over mooie wissels), moet ik dan commentaar gaan leveren op mensen die dat wel kunnen
Bij wedstrijden zit ik ook op de tribune met een vriendin te becommentariëren, maar om nu op een openbaar forum mijn beklag te doen vind ik dan weer stap twee hoor!
gewoon om te janken
))
) en mijn punten zullen niet zo slecht zijn.