`t Was al een oud baasje en oude mannetjes moet je rustig laten plassen. Ik had een hoofd als een tomaat en de jury lag dubbel van het lachen
Vooral de kreun ter ontlading na het plassen deed het hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vooral de kreun ter ontlading na het plassen deed het hem

(Ze had een lange jas aan hoor!)
)

Imago01 schreef:Ik reed nu wedstrijd ‘thuis’.
Z2…binnen losrijden, wedstrijd in buitenring. Ik ging te paard van binnenbak richting buitenbaan. Aldaar bij de ingang aangekomen dacht paard: bekijk het maar, ik doe het NIET en wilde rechtsomkeert maken. Ik hield hem tegen. Er lag op het pad een grote zandberg voor de nieuw aan te leggen extra buitenbak.
Voor ik het wist, stond paard bijna bovenop die zandberg. Via de zandberg belandden we op het verhoogde terras (zo n 80 cm hoger). Stond ik dus, voor de kantine op het terras. Paard maakte al aanstalten om er vervolgens met een bloedgang vandoor te gaan maar toen hij even stilstond, kon ik eraf springen.
Tja…via zandheuvel maar weer dezelfde route terug genomen. Jury lag inmiddels al krom van het lachen…
Zelf had ik mijn hart in mijn strot zitten van schrik natuurlijk! Goed, paard aan de hand mee de ring in genomen. Daar op goed geluk weer opgestegen, rondje galop door ring en ik mocht beginnen.
Reed vervolgens doodleuk 228 punten bij elkaar…

Die vrouw schrok zich dood en wij hadden nog de hele weg terug de slappen lach! XD
Eerste parcours was het basisparcours barrage... Na hindernis 1 komt nog altijd 2, maar ik reed doodleuk de verkeerde kant op.
Daarna was het progressief springe, roep ik nog dat als ik nog een keer mn parcours vergeet dat wel héél dom is, en ja hoor.... Na hindernis 7 een bocht naar links voor 8, maar ik draaide doodleuk naar rechts.
Gelukkig was ik nog niet begonnen aan de proef, en lag iedereend ubbel van het lachen. Heb de opmerking goh je bent hier verkeerd je moet op het springterrein zijn nog heeeel lang aan moeten horen
Ja of A K E H C Binnenkomen in arbeidsdraf op de rechterhand (euh,, wat komt daarna dan weet ik welke kant ik op moet
) 

. Halverwege de barrage onderbrak de jury me toch
ik was laatst mijn cap vergeten op wedstrijd.
gelukkig kwam haar man nog en had mijn laarzen en haar jasje mee genomen. een stalgenootje heeft altijd een extra paar laarzen bij en toevallig hebben we dezelfde maat dus daar heb ik in losgereden en de moeder van een vriend van me was haar hoofdstel vergeten en haar man is nog terug gereden.Uums schreef:Mijn C-pony`tje ging tijdens ons eerste L2-proefje uitgebreid staan plassen op de diagonaal waar we een middendraf moesten tonen![]()
`t Was al een oud baasje en oude mannetjes moet je rustig laten plassen. Ik had een hoofd als een tomaat en de jury lag dubbel van het lachenVooral de kreun ter ontlading na het plassen deed het hem
wat voor cijfer kreeg je