Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
friendly schreef:Nou dan hadden ze maar geen jury moeten worden. Ze WETEN dat 18jarigen (of eerder als je wel met paard start) tussen de paarden MOET starten dus moeten ze de PROEF beoordelen. En niet of het een PONY is... Even bot gezegd..
Snoekiej schreef:Lekkere kortzichtige reactie hier![]()
Het is heus niet zo dat de jury denkt: Goh, die rijdt op een pony tussen de paarden, die ga ik lekker geen winstpunt geven!
Ik heb het nog steeds niet meegemaakt iig
pepsy schreef:Snoekiej schreef:Lekkere kortzichtige reactie hier![]()
Het is heus niet zo dat de jury denkt: Goh, die rijdt op een pony tussen de paarden, die ga ik lekker geen winstpunt geven!
denk dat het gewoon sloeg op mijn opmerking van dat ze mij vertelde van dat ik een groter paard moest kopen...niet om de winstpunten..

Snoekiej schreef:Lekkere kortzichtige reactie hier![]()
wij hebben ook leuke c pony en ik weet zekker dat die mee zal komen tussen de paarden 
xFioon schreef:ik lees hier even mee als dat mag?
wil in januari gaan starten (C-pony) en ik twijfel of ik bij de paarden of de ponys zal gaan starten. ik wordt in augustus 18 dus ik dacht dat ik dan nog bij de ponys mag, maar dan moet ik een jaar later weer opnieuw beginnen zo ongeveer (je gaat toch 1 klasse omlaag als je van de ponys naar de paarden gaat?)
misschien kan ik dan beter bij de ponys gewoon nog een jaartje starten...

En als je dan bovenin eindigd ben je 2x zo trots! Dus niet zeuren en gewoon rijden
), anders waren het alsnog 185 punten geweest. Ik ben een keer 1e, 2e en 4e geweest, dus ik kan aardig meekomen met de KWPNners
) Maar inderdaad als je dan bovenaan eindigt ben je 2x zo trots, ik rijd met mijn andere pony in het M2 tussen de paarden en ben 3x eerste geworden, 1 keer tweede en 2 keer weet ik niet, maar daar was ik megatrots op en dat van de ECHTE paarden
dus gewoon doen, kan makkelijk!
Hier in de buurt zie ik eigenlijk heel weinig mensen met hun pony tussen de paarden en arabierenliefhebbers zijn het ook niet echt, dus ik verwacht het ergste, dan kan het alleen maar meevallen. Voor 200% inzetten, en laat die grote paarden maar eens een poepie ruiken hoor!