wachten tot prijsuitreiking dressuur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 22:40

Gelukkig hebben we hier maar zelden bekers. :)
Natuurlijk zijn er meer dan enkel de winnaars, de mensen die hebben gewacht en er uiteindelijk net naast zaten zijn er ook nog. :D

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:46

KarinvdM schreef:
asjemenou schreef:
Wat dat betreft is het hier in Brabant wel wat beter bekeken.
Je krijgt je punten en coupons pas na de prijsuitreiking, dus als je wilt weten wat je hebt gedaan, dan moet je wel blijven. :)

Dat vind ik helemaal niks!
Als je niet goed gereden hebt is het prettig als je je coupons op kan halen en dan naar huis kan gaan.

Nou dat vindt ik ook niets want het kan soms allemaal erg lang duren en dan wil toch ook graag je paard naar huis brengen (ook als je wel in de prijzen zit) en als je toch al weet dat het niet goed genoeg was is het wel vervelend dat je moet blijven, wel goed voor de omzet ha ha ha want iedereen neemt toch nog ff die kop koffie of dat patatje want tja wat moet je anders doen :=
Gelukkig gaat dat hier anders, en bekers hebben we hier ZELDEN...

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:54

Ja ik eigenlijk altijd wel.
We gaan nog niet zo lang op concours dus als het even kan breng ik eerst Silence naar stal en ga dan terug.
Tot nu toe is dat wel elke keer gelukt omdat ik als één van de eerste moest starten of het heel lang duurde voor de prijsuitreiking was.
(laatste keer bijvoorbeeld. De ring was om 14.30 klaar en de prijsuitreiking was pas om 17.00)
Laatst bijgewerkt door Silence op 23-08-09 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 08:59

Ik wacht altijd op mijn coupons als er meer dan 3 hogere punten hebben dan mij ga ik richting huis

diega

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 11:48

Bij de wedstrijden die ik rij zijn ze heel taai om de coupons mee te geven, ze doen het dus niet.
Terwijl ik dan denk, ze hebben het tegenwoordig allemaal over paardenwelzijn, maar 6 uur op de trailer staan (met reistijd erbij) dat kan gewoon.

Ik vind dat een organisatie niet zo krampachtig moet doen met het bekendmaken van punten of het teruggeven van de coupons. Maar ja, de baromzet he??!

brenda_daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 13:17

als wij de briefjes terug krijgen dan zien we ook even naar de andere birefjes die in het bakje bij mij liggen en als die hoger zijn dan mij dan gaan we naar huis maar zijn ze lager dan wachten we tot de prijsuitreiking.

zo doen wij dat altijd :)

nichtjejury

Re: wachten tot prijsuitreiking dressuur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:29

ik wacht altijd, vind de prijsuitreiking altijd veel te leuk

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 15:34

diega schreef:
Terwijl ik dan denk, ze hebben het tegenwoordig allemaal over paardenwelzijn, maar 6 uur op de trailer staan (met reistijd erbij) dat kan gewoon.

6 uur op de trailer!! Jeetje, dat is wat minder.
Start redelijk in de buurt meestal, dus kan hem gelukkig altijd naar huis brengen als ik lang moet wachten.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 16:50

ik ga altijd direct na mijn coupons naar huis. de ringen hier zitten altijd onwijs vol ( van de week 28 combinaties) en om dan nog 4 uur te wachten op een prijsuitereiking met een 4 jarige merrie in de trailer?
en heen en weer rijden extra doe ik niet aan, dan ben je aan bezine zo'n beetje meer geld kwijt.
helaas 2X in mijn nadeel gewerkt, laatste 2 concoursen met belachelijk lage punten toch in de prijzen gevallen.
eerste concours nog de prijs kunnen ophalen, 2de concours kon dat niet meer.
dus dan is het even zuur :=

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:08

Ik wacht vaak wel.
En als we niet wachten vraag ik een bekende (als die toch blijft) of die eventueel mijn prijs op wil halen :)

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 19:26

Ik snap het niet, je weet dat als je mee doet aan een wedstrijd dat daar de prijsuitreiking bij hoort.
Een secretariaat doet ook zijn best en denkt echt niet aan de bar opzet (een enkele daar gelaten) al geloven velen dit wel.
Ook ik probeer op en neer te rijden, mocht dit qua startplaats niet haalbaar zijn dan wacht ik.
In geval van nood (paard kan niet op de trailer blijven, merrie met veulen etc.) kan ik me een envelop met eigen adres voorstellen.
Heb meer respect voor de vrijwillige medewerkers dankzij hun inzet hebben wij de mogelijkheid om wedstrijden te rijden.

Natuurlijk kan er een keer wat mis gaan maak dan de keuze om daar niet meer te gaan starten. Immers het is geen must maar als je ervoor kiest om op wedstrijd te gaan dan weet je dat een prijsuitreiking erbij hoort.

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 14:58

Ik wacht er altijd op, niet zo zeer voor het prijzengeld maar wel voor m'n protocol!!
Desnoods als het lang duurd eerst het paard naar huis maar wil wel altijd graag m'n protocol :D
Hoort nou eenmaal bij wedstrijden he!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 20:08

Ook hier krijgen we de coupons pas na de prijsuitreiking.

Heb nog maar 1 keer in al die jaren de coupons op laten sturen(prijs mochten ze houden ;) ik had naar mijn idee slecht gereden achteraf bleek van niet )

Was midden in de winter en het vroor verschrikkelijk. Moesten buiten inrijden en kregen enorme buien over ons heen. Toen ik aan de beurt was ging ze in de bak sleutelen aan het licht van de longeerbak (die op dat moment niet gebruikt werd en na mij was half uur pauze) Dus na 15 minuten eindelijk de bak in gegaan.

Al met al had ik al 2 uur in die kou gelopen en zou het nog anderhalf uur duren voor de laatste klaar was.

Maar voor de rest wacht ik altijd, heel soms zonder paard maar 9 van de 10 keer met

Brenn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:44

Wij wachten ook bijna altijd, of laten de coupon meenemen door kennissen,

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:46

Ik vind het wel fijn dat er hier in de buurt bij bepaalde verenigingen een scherm is waar je je (voorlopige) plaatsing kan zien. Weet je direct of naar huis kan of niet :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:49

Ligt eraan, pas moest ik nog 2 uur wachten, dat ga ik gewoon niet doen, ook niet fair voor mn paard.
Maar als het nog een halfuurtje/uurtje duurt wel.
Maar ik stel het altijd erg op prijs als er een lijst komt met de punten zodat je weet hoe of wat. :j

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 21:52

Ik vind het wel zo netjes om te wachten of er voor terug te rijden. En niet alleen als je denkt in de prijzen te zitten maar altijd. Anders heb je ook kans dat je een evt prijs niet krijgt.