Nu is het gewoon een sport om hoger te kunnen rijden bij hem
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu is het gewoon een sport om hoger te kunnen rijden bij hem
Sjonniej schreef:Als je je in de week voor de wedstrijd afmeld, kost die wedstrijd je net zoveel geld als dat je hem gewoon start. Okee, je hebt niet die paar euro brandstofkosten als je die ook mee wilt tellen. Maar je startgeld ben je toch kwijt.
Hele lege coupons heb je inderdaad niets aan. Maar veel juryleden die (te) laag jureren, laten er hier en daar toch nog wat bijzetten. Daar kun je dan altijd nog wat van leren toch? Want een jury schrijft niet op dat je paard te weinig bodem dekt, terwijl hij zeer ruim liep.
Was het maar waar. Ik heb t gevraagd, maar de nissan pixo mag helaas nog geen 1600 kilo trekken. Annemeik schreef:Er is 1 jurylid waar ik de afgelopen paar jaar standaard 178 of 179 bij rijd, in welke klasse dan ookNu is het gewoon een sport om hoger te kunnen rijden bij hem
Dat moet verschrikkelijk irritant maar aan de andere kant ook stiekem ontzettend grappig zijn
Je zou na een jaar de protocols eens allemaal voor zijn neus moeten leggen
Met wat pech staat ie er niet eens bij stil dat ie dat doet en heb je er, daarna, een hele goeie aan...
. Die meneer heeft me in de B bij zich geroepen en me verteld dat mijn paard meer opgericht en meer verzameld moest lopen. Toen ik wilde vragen op nette toon sinds wanneer dat in de B moest, liet hij me nog geen woord afmaken, keek weer op zijn blaadje met de woorden ga eens weg. Sorry die vent hoef ik niet meer (alleen stom genoeg zijn naam niet onthouden)

) 

pharagirlke schreef:Annemeik schreef:Er is 1 jurylid waar ik de afgelopen paar jaar standaard 178 of 179 bij rijd, in welke klasse dan ookNu is het gewoon een sport om hoger te kunnen rijden bij hem
Dat moet verschrikkelijk irritant maar aan de andere kant ook stiekem ontzettend grappig zijn
Je zou na een jaar de protocols eens allemaal voor zijn neus moeten leggen
Met wat pech staat ie er niet eens bij stil dat ie dat doet en heb je er, daarna, een hele goeie aan...
Maar als het goed is krijg ik hem dit jaar ook weer een paar keer, dus ik ga weer goed opletten
En miss leg ik ze idd aan het eind van het jaar onder zijn neus
Fitzroy schreef:Idd Raket, lijkt mij ook wel grappig om te weten of er mensen afmelden als ze mijn persoontje op de startlijst zien