Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar niet overal zijn zulke wedstrijden natuurlijk.. 
Stravero schreef:Even voor de duidelijkheid in een B proef hoeft een paard niet in de krul te lopenIs dat bij sommige mensen nou nóg niet duidelijk?
Gewoon starten, die galop komt vanzelf.
Sjonniej schreef:Stravero schreef:Even voor de duidelijkheid in een B proef hoeft een paard niet in de krul te lopenIs dat bij sommige mensen nou nóg niet duidelijk?
Ik weet niet wat jij onder 'in de krul' verstaat. Maar het is wel degelijk van belang dat het paard in aanleuning loopt.
(Wat dan weer niet wil zeggen dat je geen wedstrijden mag starten als je aanleuning nog niet in orde is. Maar je zult geen winstpunten krijgen, tenminste niet in deze regio)
maar ik oefen nu echt op de gallop omdat die gewoon het slechtst is tot nu toe. crossmonster schreef:Zonder een goede galop een wp halen word hier in de regio onmogelijk... weet niet waar je ergens start?
Anders zou je eerst ff wat kleine wedstrijdjes moeten bezoeken.
Maar als je pas 11 bent... dan zal het idd erg tegen vallen bij de paarden.
Stravero schreef:Even voor de duidelijkheid in een B proef hoeft een paard niet in de krul te lopenIs dat bij sommige mensen nou nóg niet duidelijk?
Sjonniej schreef:Maar je hebt toch zeker niet als hoofddoel om wedstrijden te rijden en winstpunten te halen?
Jouw grootste doel lijkt toch (hoop ik) meer op het verbeteren van je paard, het verbeteren van jullie als combinatie? Dat is toch zeker de reden dat je de galop oefent en niet omdat je winstpunten wilt halen?
(Of heb ik nu zo bijzondere visie hierop?)
Sjonniej schreef:Maar je hebt toch zeker niet als hoofddoel om wedstrijden te rijden en winstpunten te halen?
Jouw grootste doel lijkt toch (hoop ik) meer op het verbeteren van je paard, het verbeteren van jullie als combinatie? Dat is toch zeker de reden dat je de galop oefent en niet omdat je winstpunten wilt halen?
(Of heb ik nu zo bijzondere visie hierop?)
Apacheshadow schreef:Het kan prima vind ik.
Ben zelf een tijdje terug in de B gestart met een paard dat nog net 2 a 3 maanden onder het zadel was
En ben er zelf vlak voor de wedstrijd flink er vanaf gevlogen en met meerdere
paarden een probleem heb gehad dat ik op geen enkel paard meer durfde
In de eerste proef heb ik nog niet gegalopeerd en in de 2de proef een volte geprobeerd maar
mevrouw ging zo racen en afschijnen en alles dat ik maar ben gestopt ermee
Heb echter wel de 6de en de 10de plaats behaalt van de 18 dus je zult er niet zwaar voor worden afgestraft
Apacheshadow schreef:Het kan prima vind ik.
Ben zelf een tijdje terug in de B gestart met een paard dat nog net 2 a 3 maanden onder het zadel was
In de eerste proef heb ik nog niet gegalopeerd en in de 2de proef een volte geprobeerd maar
Heb echter wel de 6de en de 10de plaats behaalt van de 18 dus je zult er niet zwaar voor worden afgestraft
sjorsie schreef:Apacheshadow schreef:Het kan prima vind ik.
dit vind ik een schande van die jury, andere mensen die dus wel alles doen zouden dan minder kunnen hebben dan jij die het gewoon niet hebt gedaan. ik zou een 0 terecht hebben gevonden, verder snap ik niet dat je met zo'n paard nu al gaat starten, maar dat is mijn persoonlijke mening.